Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 13:02   #781
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

jeg prøvde det, men det er som om maskinen ikke anerkjenner at den er der, og dermed er det ikke noe å fjerne. Men venter på å få høstet i kveld engang, og da skal jeg prøve igjen...

Noen ganger er det små bugs. Og om du går ut og inn av spillet, eller konsentrerer deg om andre cropser, og går tibake til denne, så funker det, helt sikkert! men den skal kunne høstes om den ligger under også.

Gammel 29-05-09, 13:49   #782
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

okay, jeg venter bare på noen kål, så skal jeg få høstet det vekk og begynt på nytt.

Noen som er ledig om en times tid?

Gammel 29-05-09, 14:58   #783
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

ingen?

Gammel 30-05-09, 12:56   #784
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror det spøker. De ansatte blir usynlig, men høster visst likevel selv om jeg ikke får beskjed om at det høstes. Dersom jeg går på markedsplassen er jeg helt alene.

Gammel 30-05-09, 13:08   #785
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Og der fikk jeg jammen solgt gresskarene mine 2 ganger. 2. gangen var det plutselig fullt av folk på markedsplassen.

Gammel 30-05-09, 14:54   #786
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

he he - og hos meg blir alt bare tull. Ble kasta ut av alle jeg skulle jobbe for. Kjipt.

Gammel 31-05-09, 16:33   #787
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg har en del som kan høstes.

Gammel 31-05-09, 17:57   #788
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nå kommer jeg ikke inn igjen. Godt jeg ikke hadde sådd noe nå da.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 31-05-09, 18:02   #789
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har masse å høste. Noen som har lyst til å ta jobben?

Gammel 31-05-09, 18:28   #790
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er imponert over at dere holder ut.
Måtte kaste masse gresskar som hadde stått for lenge forrige dagen.
Er skikkelig lei. Det går kjeeeempetregt, er på level 27. Ser liksom ingen vits i å fortsette.
Hva er målet liksom?

Gammel 31-05-09, 20:34   #791
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Er også litt lei. Har "bare" kommet til 25 og det går treeeegt. Har gjort om igjen, ellers blir det for kjedelig.

Synd vi ikke får pengene vi tjener

Gammel 31-05-09, 23:16   #792
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Noen som vil høste? 300 felt med gresskar.

Gammel 31-05-09, 23:19   #793
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Er på nivå 27, når kommer en på nivå 28? Nå går det tregt.....*utålmodig*. Kjenner jeg begynner å gå lei

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 31-05-09, 23:58   #794
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Er på 32.
Bare hold ut. Det eneste nye jeg fikk var bedre stier. Venter på utvidelser.

Gammel 02-06-09, 18:27   #795
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Holder ut enda, har liksom iikke samvittighet til å legge gården brakk. Men nå har jeg vært borte noen dager, og jeg har mye modent nå. Håper noen stikker innom og høster for meg! Hele Elmos gård er også full av modne gresskar. Så har du lite coins, så er det masse å tjene.

Gammel 02-06-09, 18:33   #796
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er på Gården din nå Tove - høster mer enn gjerne!

Gammel 02-06-09, 19:36   #797
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Tusen takk Tove! Jeg er RIK!

Gammel 02-06-09, 20:25   #798
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Tusen takk Tove! Jeg er RIK!

Regner med det ja. Takk for hjelpen.

Gammel 04-06-09, 19:15   #799
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Hvilket level får man sånn at man kan pløye sammenhengende og ikke en og en liten lapp?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 19:21   #800
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Hvilket level får man sånn at man kan pløye sammenhengende og ikke en og en liten lapp?

Det har med innstillingene dine å gjøre.

Trykk på det "verktøy"tegnet og huk av for "Remove space between fields" så kan du pløye i en sammenhengende stor flekk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.