Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 09:57   #801
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.787
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Og jeg merker jeg ønsker meg den parkasen fra North Face, sukk.
Mulig jeg må legge inn ønske til bursdagen min nå i desember.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 12:17   #802
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.265
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden



Kjøpt i Sverige for en uke siden. Veldig fornøyd, og venter nå på kaldt vær så den kan brukes.

Og denne både i brunt og sort. Overraskende fine på.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02

Sist redigert av Kula : 31-10-11 kl 12:23.
Kula er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 12:20   #803
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Den har jeg, den er fin fin fin!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 12:32   #804
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.



her også

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 12:47   #805
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.265
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Den har jeg, den er fin fin fin!

Jeg synes den var så fin i hvit, så jeg tok sjansen på at jeg ikke møkker meg til i vinter. (og månen er en gul ost..)

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 13:08   #806
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg synes den var så fin i hvit, så jeg tok sjansen på at jeg ikke møkker meg til i vinter. (og månen er en gul ost..)

Haha, jeg vasker min minst annenhver måned. Tar det en søndag, så går egentlig helt greit siden den må tørketromles. Nå er jeg veldig sær og hater flekker da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 13:18   #807
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.360
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har vært i Oslo og kjøpt litt greier.

Levis Slight curve:


Vinterparkas fra Espirit som jeg ikke finner bilde av. Brun. Finner mange som ligner, men ikke akkurat den.

(mitt er kanskje litt mer mørkebrunt?)

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 13:39   #808
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Denne:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 13:46   #809
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av star, her.

her også

Fikk du tak i allikevel ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 13:50   #810
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Fikk du tak i allikevel ?

Jepp, de hadde fått inn i netbutikken igjen

Flott kjole Camomilla

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 14:05   #811
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.265
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Haha, jeg vasker min minst annenhver måned. Tar det en søndag, så går egentlig helt greit siden den må tørketromles. Nå er jeg veldig sær og hater flekker da.

Tenker det går fint. Jeg har tørketrommel og tørkeballer. Hvit er pent så lenge det er flekkfritt. Det årnær seg nok.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 16:21   #812
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.429
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.


Endelig!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå  
Gammel 31-10-11, 16:32   #813
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Flott kjole Camomilla

Takk.
Kjøpt brukt ubrukt av ei her inne.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 16:55   #814
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Åh, Hvor har du kjøpt denne?

mocci, den kjøpte jeg i Desigual-butikken i Berlin. Er godt mulig den finnes her også, eller på nett, jeg har ikke sjekket.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 18:02   #815
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.787
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden



Et likt det bakerste til høyre her.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 18:06   #816
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Nytt skjerf

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 18:06   #817
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av amor, her.



Jah....jeg "måtte" bare......

Oi, oi, så fint det var!!!

Ema er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 19:40   #818
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

mocci, den kjøpte jeg i Desigual-butikken i Berlin. Er godt mulig den finnes her også, eller på nett, jeg har ikke sjekket.

Selvsagt måtte det være i utlendighet. Kanskje jeg kan smiske med søstern som skal til London til helgen.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 20:38   #819
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har nye hverdagsstøvletter til høst og slapsedager, fra Merrell og Lille Vinkel:



Oppsiktsvekkende fine synes jeg vel egentlig ikke de er, men de virker særdeles gode, og det var poenget. Jeg har lett etter støvletter som er gode å gå i til mine etter hvert ganske trøblete bein, passe nette, nøytrale og som tåler litt regn og slaps. Forhåpentligvis vil gummituppen sørge for det. Halv pris hjalp også på - og utrolig rask levering. Jeg bestilte dem i Lille Vinkels nettbutikk onsdag kveld, og kunne hente dem på Posten fredag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 31-10-11, 20:46   #820
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.765
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Fine Elinblu! Var dei vinterfora? Og korleis var dei i størrelsen?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no