|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: I-landsproblemerJeg har spist opp nesten alt USA-godteriet mitt, utenom Hot Tamales-ene, men de passer så dårlig sammen med rødvin.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemerJeg får en kvise på brystkassa. |
|
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemerJeg sitter og jobber på en fredagskveld , og det i verdens rikeste land. |
|
|
|
|
#7 |
|
awesom
|
Sv: I-landsproblemerJeg og mannen ser The Blacklist sammen og hadde en episode vi ikke hadde sett som vi skulle se nå i kveld. Så skulle mannen bare legge seg på stuegulvet og strekke ut ryggen litt mens jeg så Senkveld. Plutselig hører jeg snorkelyder fra gulvet.
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I-landsproblemerUngene mine ser på Netflix på hver sin iPad, så da kan ikke jeg se Glee.
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: I-landsproblemer
Har du ikke oppgradert sånn at 5 kan se samtidig? Alle i familien har sin profil og sånn at ungene kommer rett inn på Just for kids og jeg slipper å få forslag om smurfene basert ut fra tidligere sette ting?
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: I-landsproblemerJeg skal trene, men yndlingsbuksen min er på vask og da må jeg ha på meg den grå og dønn stygge buksen som jeg har arvet fra Storebror. Det er skikkelig demotiverende og dessuten urettferdig! Jeg skal ihvertfall ikke trene i mer enn en time, ikke med den stygge buksen. Det får da være måte på, og dessuten er det jo lørdag. |
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I-landsproblemer
Nei, koster det mer? Jeg synes de profilene funker skitdårlig - jeg får bare ungegreier og det står Se videre med profilen til Sneipen, selv om det står mitt symbol i hjørnet.
|
|
#14 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: I-landsproblemerNaboene har mottatt en pakke for meg, og de er ikke hjemme, saa jeg kan ikke hente den. Teite naboer. De burde holdt seg hjemme for saant. |
|
|
|
|
#15 |
|
Shake it out!
|
Sv: I-landsproblemerJeg var ute på fest til 04 i natt, drakk alt for mye rødvin og alt for lite vann, og i dag har jeg vondt i ho-o-odet. Så jeg ligger i sengen enda fordi ungene er på overnatting og huset er ryddig og rent siden vaskehjelpen var her i går.
|
|
#16 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: I-landsproblemerDet er så mye vind ute at det nekter å ta fyr i ovnen! Og jeg fryser! Og nå stinker det svidd ved.. Og jeg er kvalm.
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: I-landsproblemerJeg skal ut og spise bursdagsmiddag g så har jeg laget så mye kaker og smørkrem og smakt på underveis at jeg tror ikke jeg orker dessert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: I-landsproblemerJeg må fylle diesel på bilen min. Det er så sche-he-heeeeedelig!
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: I-landsproblemerjeg skal har bursdagsselskap også er jeg allerede kvalm fordi jeg har smakt så mye på smørkremen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I-landsproblemerJeg har spist en kokosbolle og har sååå lyst på mer. Heldigvis for meg, likte ikke treåringen sin, så jeg fikk den. Men jeg er så kvalm.
|
![]() |
|
|