Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 18:27   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jakken var lekker Vimjer, og veldig deg ja.

Jeg har shoppet litt i dag jeg også
Først hentet jeg to diamantringer hos gullsmeden.
Var inne til sjekk(klørne) og rodinering
Den ene har 23 diamanter så det var nok litt å gå over, men det kostet nesten 900,-

Så var jeg innom NoaNoa (for første gang handlet jeg der)
Utrolig mye fint
Kjøpte en jakke med belte i livet og knyting på, et par lange blå strømper, en brun jakkevest,strikket,og en rosa t-skjorte

På vei til bilen så jeg at min yndlingsskobutikk hadde siste rest av salget (M Shoes)Kjøpte et par sommerballerina i midnattslå velour fra Marc Jacobs...endelig MJ sko i Drammen og et par råtøffe boots som hadde kostet nesten 3000,- fikk jeg for 600,- (fra Fluxa)

Så var Oliver og jeg i lekebutikken og kjøpte bøtte,spade,såpebobler og en liten leketraktor med skuffe (sånn veldig liten,ikke å sitte på)

Gammel 07-03-07, 22:28   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Mitt siste kjøp var barnehagegenser og -t-skjorte til storesøster. :deltar:
(Klærne er kun i str. 3 år og oppover, så småjentene må vente til neste år.)
Barnehagen har verdens søteste logo, så jeg gleder meg til vi får plaggene.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 07-03-07, 22:33   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig bra! Superfornøyd med den.
Genialt kamera, og utrolig gode taster. Og fint utseendet
Nokia 7390.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-03-07, 19:06   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har akkurat bestilt meg et par Crocs Cayman i farge sjokoladebrun.
Er ikke brun inn i år da? Synes fargen var veldig fin.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 11-03-07, 19:11   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Er ikke brun inn i år da? Synes fargen var veldig fin.

Jo, det har i hvert fall vært det i et par år, og jeg er så glad i brunt at jeg bruker det mye fortsatt.

Gammel 11-03-07, 22:02   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppet bare litt. Til meg:

Til storesøster:

Til mellombror:

Gammel 11-03-07, 22:11   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

https://www.laredoute.no/misc/Produc..._7949375_1.JPG

Til storesøster:
https://www.laredoute.no/misc/Produc...71_7809468.JPG

Til mellombror:
https://www.laredoute.no/misc/Produc..._9684999_1.JPG

Den genseren til deg var kjempefin.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 12-03-07, 00:26   #8
tutta
Passiv

Standard

Den genseren til deg var kjempefin.

Ja,den var lekker!!

Gammel 12-03-07, 08:50   #9
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

https://www.laredoute.no/misc/Produc..._7949375_1.JPG

Til storesøster:
https://www.laredoute.no/misc/Produc...71_7809468.JPG

Til mellombror:
https://www.laredoute.no/misc/Produc..._9684999_1.JPG

Den genseren er kjempefin, den har nemlig jeg. Og storesøster har badedrakten.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 12-03-07, 09:39   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Den genseren er kjempefin, den har nemlig jeg. Og storesøster har badedrakten.

Så morsomt at vi har så lik smak!
Vi er nok miljøskadd av hverandre, etter å ha tilbrakt nær to år sammen på nett.

Gammel 12-03-07, 20:12   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nyydelig jakke, Angelique!

Gammel 12-03-07, 20:21   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Åh, den jakken var kjempefin Angelique!

Og telefonen din var lekker, guniss! Jeg skal snart bytte ut min, kanskje jeg skal gå for Nokia?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 12-03-07, 22:23   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Da rusler jeg over hit igjen jeg da. Kjøpefri mars, du liksom ...

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 12-03-07, 22:26   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Nydelig jakke Angelique. Men for en pris, du er gal menneske.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 12-03-07, 22:38   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nydelig jakke Angelique. Men for en pris, du er gal menneske.

I konw

Putter unna litt av den ikke medregnede bonusen i den daglige tralten, til galskapen min

Gammel 13-03-07, 20:09   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Åh, den jakken var kjempefin Angelique!

Og telefonen din var lekker, guniss! Jeg skal snart bytte ut min, kanskje jeg skal gå for Nokia?

Jeg er kjeempefornøyd

Og, til opplysning: jeg FIKK denne som "erstatning" (eller jeg krevde) for at de ikke klarte reparere min nokia 6270 . IKKE kjøpt!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-03-07, 21:07   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er kjeempefornøyd

Og, til opplysning: jeg FIKK denne som "erstatning" (eller jeg krevde) for at de ikke klarte reparere min nokia 6270 . IKKE kjøpt!

Jeg får vel ikke erstatning for min SE som Knerten kasta i do for snart et år siden (den har begynt å slarke nå sjø).

Faktisk har jeg kjøpt den samme som deg nå( ), bare i det andre fargevalget:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 13-03-07, 21:20   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg får vel ikke erstatning for min SE som Knerten kasta i do for snart et år siden (den har begynt å slarke nå sjø).

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-03-07, 21:38   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Og, den er lekker.
Kanskje jeg kan kjøpe en sånn etter min første lønn
Hva koster den uten ab.?

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 13-03-07, 22:30   #20
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Og, den er lekker.
Kanskje jeg kan kjøpe en sånn etter min første lønn
Hva koster den uten ab.?

Hvis du går på DinPris finner du div. priser, men den ligger vel på rundt 3000,- uten abonnement.

Jeg unnskylder dyre mobilkjøp med at vi ikke har hustelefon.

Agurke er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.