Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 03:20   #801
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Hvilken suppe skal vi satse på synes dere. Asparges ?

Luftsuppe. Billigst mulig.

Gammel 30-11-06, 03:31   #802
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sporer av litt nå: Men oppskrift tas i mot med takk

dutte er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 03:44   #803
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Sporer av litt nå: Men oppskrift tas i mot med takk

Luftsuppe 4 pers.

4 suppeskåler
4 spiseskjeer

Håper det vil smake! Velbekomme!

Gammel 30-11-06, 03:48   #804
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Luftsuppe 4 pers.

4 suppeskåler
4 spiseskjeer

Ha ha alt for Odd Molly . God du Elin

dutte er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:18   #805
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Forresten:

Er det noen av Odd Molly-shopperne, titterne og siklerne som har sett denne noe sted i str 1 eller 2? Uansett farge!!! Finnes i hvit, lyseblå, brun og blå.

Please!!!

Nei, den er ikke til meg, men julegave til min niese som øøøønsker seg så veldig!

Hint = prikk

Har du sjekket på www.madsogmille.dk ? Mener de hadde den der for noen dager siden ihvertfall(da jeg shoppet der :kremt: )

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:28   #806
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin HÅRBØYLE guniss! Jeg må innrømme at jeg også tenkte diadem som i diadem da du skrev det.... Noe slikt noe liksom :

Har nettopp hatt en diskusjon på det på et annet forum..
For meg er det på bilde tiara - noe som sitter mer "oppå" hodet liksom, mens et diadem går bak ørene, mer inntil hodet.

Søkte opp definisjon på nett, og det stemte
Fant ingen definisjon på hårbøyle (var ikke et ord tydeligvis)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:32   #807
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har nettopp hatt en diskusjon på det på et annet forum..
For meg er det på bilde tiara - noe som sitter mer "oppå" hodet liksom, mens et diadem går bak ørene, mer inntil hodet.

Søkte opp definisjon på nett, og det stemte
Fant ingen definisjon på hårbøyle (var ikke et ord tydeligvis)

Diademer er utsmykkede hodeplagg som har form som ringer eller kranser som settes på hodet. Diademer har tidligere vært brukt av visse embedspersoner. Nå for tiden brukes de mest av kvinner ved spesielle anledninger, og har ofte form som en halvsirkel som er åpen bak på hodet. En krone kan ses som en videreutvikling av et diadem.

Tiara er en høy hodebekledning som har blitt brukt av visse embedspersoner. I oldtiden brukte noen konger en form for tiaraer, senere har de vært forbundet med fremtredende geistlige personer i flere kirker.

Persiske konger bar en krone som hadde en slik form. Tidligere hadde konger i Assyria og Babylonia brukt en høy hodebekledning som minnet om en tiara.

I dag tenker man mest på den katolske tiaraen, som er en hodebekledning som har blitt brukt av paver. De har vært langt mer utsmykket enn mitraen, den katolske bispeluen som brukes av andre i presteskapet. Johannes Paul I og Johannes Paul II har ikke brukt tiara, de har bare brukt mitra.

Ordet tiara kan imidlertid også brukes om et meget utsmykket diadem. (ditt eksempel var vel det)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:32   #808
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Forresten:

Er det noen av Odd Molly-shopperne, titterne og siklerne som har sett denne noe sted i str 1 eller 2? Uansett farge!!! Finnes i hvit, lyseblå, brun og blå.

Please!!!

Nei, den er ikke til meg, men julegave til min niese som øøøønsker seg så veldig!

Hint = prikk

Madonna i Asker hadde mye Odd Molly
Var innom der forrige fredag, og jeg så topper/gensere i den kvaliteten i hyllene der flere steder.
Nå tok jeg de ikke frem og kikket på de da jeg absolutt hadde handlet nok, men jeg tror nok du skulle finnenoe til din niese der.

Fant forøvrig jakke i går.Ganske lik den Sass & Bide jeg viste frem , men fra Guess.Rålekker

Gammel 30-11-06, 09:07   #809
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bare MÅ ha denne snart

Kan noen gi meg et hint om de ser denne i str.0?

Gammel 30-11-06, 10:31   #810
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjempefine!!!

"Pippi-kjolen" er snart klar for salg....

Gammel 30-11-06, 12:14   #811
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forresten:

Please!!!

Hint = prikk

Folkart har den i oransje.

Har ikke funnet den på de andre nettbutikkene desverre.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 12:42   #812
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Forresten:

Please!!!

Hint = prikk

Jeg fant en tysk nettbutikk som har den i hvitt, men vet ikke om de sender til Norge.

Gammel 30-11-06, 13:13   #813
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mads og Mille har denne, men den er ikke helt lik. Har ikke den volangen oppe.
De har den i hvit, grå og blå.

Sist redigert av Frost : 30-11-06 kl 14:36.
Frost er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 15:10   #814
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Luftsuppe 4 pers.

4 suppeskåler
4 spiseskjeer

Hvis vi sper på med noen venteboller, blir det jo et riktig gourmetmåltid
På lørdager vil jeg foreslå kokt vann med buljongpulver oppi. Alt for mer Odd Molly-stæsj til sommeren.

Men da MÅ vi vel ha et sommertreff så vi får vist fram lekkerbisknene

Gammel 30-11-06, 15:16   #815
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette blir et supplement til "Slanke saman"-tråden. Mye lettere å slanke seg når man har gjort seg blakk på klær, må vite.

Gammel 30-11-06, 15:27   #816
tutta
Passiv

Standard

Gratulerer schnuppselupsa! og hvor er Tintin da? Jeg MÅ ha en slik julekjole føler jeg....

http://www.tintinofscandinavia.com/ her snups!!

LØP OG KJØP!!!

Gammel 30-11-06, 15:29   #817
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Om jeg så skal spise suppe og drikke vann fram til sommeren; denne kjolen SKAL jeg ha!

Herremin så lekker

MÅ HA!!!

Gammel 30-11-06, 15:31   #818
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg bare MÅ ha denne snart

Kan noen gi meg et hint om de ser denne i str.0?

De har den i str 1 på http://www.tintinofscandinavia.com/
På juletilbud til og med.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 15:35   #819
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjøpt meg lilla glassengel i dag
(har litt engledilla..ikke mange nisser her)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 18:36   #820
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

For noen FANTASTISKE boot, Angelique! Jeg skriver meg herved på førsteplassen på listen om de ikke skulle passe PERFEKT, ok?

Hvor, forresten? Har de flere eller er dette et Ebay-kupp eller noe sånt? Er den veldig smal i leggen forresten?

Ja de er virkelig RÅLEKRE!!!
Elsker Marc Jacobs

Designet hans på boots
Har et par i omtrent samme stilen bare i olivengrønt, uten for og pels ,men snittet , bare absolutt helt fantastisk

Ikke ebay, men en bekjent som farter litt rundt omkring i jobbforbindelse og som vet eksakt hva jeg elsker som var søt og snill og fixet for meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.