|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#801 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sendt ut mann, barn og hund for å leke og rydde ute, mens jeg oppdaterer meg på FP, setter på en klesvask, og tar en kjapp dusj, før jeg kommer meg ut jeg også.
|
|
|
#802 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Størstepoden sover ute, minstepoden sover i lekegrinda og mor nyter litt fred og ro mens frokost fortæres og vaskemaskina snurrer i bakgrunnen. Skal snart ta meg en dusj, før det er husarbeid og hagearbeid som står på timeplanen. |
|
|
|
|
|
#803 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ligger på sofaen med pc på fanget. Ryggen har slått seg vrang. Kjeder meg. |
|
|
|
|
|
#805 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg gjør minst mulig, leser bok innimellom ingenting.
|
|
|
|
#807 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Nyter at sønn nr. 1 og sønn nr. 2 endelig sover samtidig.
|
|
|
#809 |
|
Ferdig!
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er på nattevakt og har akkurat spist nydelig kyllinggryte. |
|
|
|
|
|
#810 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter her og gruer vettet av meg for en vemmelig tannlegetime. |
|
|
|
|
|
#811 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Passer sykt barn. Jeg skjønner ikke hvorfor han måtte vekke meg kl. 07.00 i morges, når han ikke skulle i barnahgen.
|
|
|
|
#812 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Tror jeg skal brette og henge opp tøy, men bare tror, mon tro om jeg kan tro at det gjør seg selv? |
|
|
|
#813 |
|
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg er sykepleier for katten vår, som ble rundjult i går (av en annen katt, evt. en hund). Han er verdens snilleste (kastrerte) guttepus som aldri har gjort noen fortred. Stakkars lille klumpen min. |
|
|
|
|
|
#814 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har akkurat levert barna i barnehagen. Skal straks legge meg å sove før jeg drar på seinskift.. :/ |
|
|
|
|
|
#815 |
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Vurderer om jeg skal sykle på jobb i dag, eller ikke.
|
|
|
#816 |
|
Unik
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Brødbakst, knekkebrød laging, rydding, støvsuging og sikkert noko klesvask som og burde vert tatt. Telefoner og bestilling av ting og tang er eg ferdig med. Nesten i alle fall.
|
|
|
#819 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har akkurat kommet hjem fra å ha levert storebror i barnehagen. Lillebror sover ute i vogna og jeg spise frokost og legger inn bilder. |
|
|
|
|
|
#820 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ligger på sofaen og irriterer meg over en motorsag eller noe lignende sånt gnageverktøy
|
![]() |
|
|