|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 10 cherrytomater og en kaffe latte |
|
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Mandag:
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Har dere smakt denne desserten? Det er så hinsides godt!! Den passer jo fint på 17. mai, tenker jeg.
Jeg bruker en kartong kremfløte jeg da, og Sukrin i stedet for annet søtstoff. Og vaniljeessens funker faktisk fint her, men ekstrakt er selvsagt enda bedre. Eller vaniljestang eller malte vaniljefrø. Man tager hva man haver. Man kan godt bruke mer ost også, feks. en hel pakke Philadelphia og litt mer søtstoff, men smak på røra før den stivner. Denne desserten er en av mine absolutte favoritter, lavkarbo eller ei. Funker jo fint som vanlig sukkerdessert også (med melis da), for de som velger det.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?frokost: lavkarbo muslibar og kaffe latte |
|
|
|
|
#5 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: to kokte egg, to salamiskiver og tre skiver røkelaks Sist redigert av gnuri : 11-05-10 kl 22:19. |
|
|
|
|
#6 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Iset- DET hørtes vidundelig ut. Skal definitivt testes |
|
|
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?m^2- lavkarbo muslibar ??? Hva er det, og hvor kjøper du det ? Hvor mye karber har de ? |
|
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Omelett med ost og skinke, noen skiver agurk og tomat Sist redigert av gnuri : 12-05-10 kl 22:26. |
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: ingenting, glemte å spise, er det mulig.
|
|
#12 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: To kokte egg og en kvart pakke makrell i tomat i mangel av røkelaks |
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er skikkelig elendig på å rapportere her, men dette er hva jeg har spist i dag. |
|
|
#14 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost:To kokte egg og litt bacon Sist redigert av gnuri : 15-05-10 kl 14:53. |
|
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagen begynte så bra med lavkarbofrokost, lunsj og middag, men i kveld har jeg klart å putte inn to hveteboller og et brownies-stykke |
|
|
|
|
#16 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har vært på høykarbokjør et par uker. Var så møkklei all mat at jeg sluttet og spise, og gikk skrubbsulten - og det er ikke spesielt smart. Jeg trengte en pause. I morgen er det tilbake til lavkarbo igjen. Har for øvrig ikke spist en eneste brødskive i løpet av disse ukene, men det har gått mye havreknekkebrød og havregrøt med cc + at jeg har skeiet ut med potetgull og brownie etc.
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jo det skal jeg fortelle dere gitt |
|
|
#19 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I dag har det vært helt krise. Kringle, bløtkake, ost og kjeks, og ja, alt har bare vært helt feil. -Men det har vært en veldig koselig dag |
|
|
|
|
#20 |
|
Trøtt
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er veldig stolt. Eneste utskeielsen i dag var en lompe på en kalkunpølse til lunsj, ellers har jeg holdt meg helt lavkarbo. Desserten ble kesam med friske bær, og ikke kake eller is.
![]() |
|
|