Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-10, 22:35   #821
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

De kjolene jeg har sett, har vært digre i størrelsen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-02-10, 22:36   #822
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De kjolene jeg har sett, har vært digre i størrelsen.

Digre.
Mulig jeg burde ha bestilt M jeg og da, sånn med tanke på langsiktig planlegging. Men eh. Jeg har jo ikke råd.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-02-10, 22:40   #823
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Digre.
Mulig jeg burde ha bestilt M jeg og da, sånn med tanke på langsiktig planlegging. Men eh. Jeg har jo ikke råd.

Den har jo ditt navn på seg!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 20-02-10, 22:46   #824
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Åh, den var nydelig!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 20-02-10, 22:54   #825
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg har en del tøy fra CN, og jeg må ha S i det. Det meste er romslig og jeg er 36, innimellom 38 til vanlig.

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 20-02-10, 23:54   #826
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Den har jo ditt navn på seg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 00:50   #827
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Digre.
Mulig jeg burde ha bestilt M jeg og da, sånn med tanke på langsiktig planlegging. Men eh. Jeg har jo ikke råd.

Jeg bruker str 38 stort sett (noen få ganger str 36 dersom ermlengden/rygglengden holder) og er 1.71. Jeg bruker str M i Chill Norway, det er bittelitt stort, men funker greit. S blir for kort i ermlengden.

Synes de er litt romslige i str, men ikke kjempestort. Men nå har ikke jeg sett vårens kolleksjon IRL, og vet ikke noe om denne da

www.chicliving.no har forresten også CN. God og rask service...

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 12:43   #828
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg bruker str 38 stort sett (noen få ganger str 36 dersom ermlengden/rygglengden holder) og er 1.71. Jeg bruker str M i Chill Norway, det er bittelitt stort, men funker greit. S blir for kort i ermlengden.

Synes de er litt romslige i str, men ikke kjempestort. Men nå har ikke jeg sett vårens kolleksjon IRL, og vet ikke noe om denne da

www.chicliving.no har forresten også CN. God og rask service...

Men fant ikke den kjolen der?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 13:10   #829
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.898
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

http://www.chicliving.no/productdetails.php?product=386

Her er den kjolen.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 14:46   #830
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Venter på dette:

Beerenberg dunjakke til storesøster og meg ....Satt ned fra kr 2999,- til kr 999,- (har skijakke + bukse fra samme merke, og er superduperfornøyd)


Denne til storesøster (var ikke helt sikker på om jeg skulle bestille den, men hun hadde så lyst på den (til trening)


Brun fleece fra Bergans til storesøster (så får jeg kanskje ha mine fleecegensere i fred )

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 14:46   #831
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7


Bergans XO 28 skolesekk til storesøster

sykkesko overtrekk + ny pulsklokke til mor selv

Fikk ny terrengsykkel med piggdekk, vanlige dekk og sykkesko til jul av gubben. Tenkte å teste ut piggdekkene så snart jeg er i litt bedre form, men sykkelskoene er litt vel kalde å bruke uten overtrekk på denne tiden...

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 22:31   #832
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjempefin jakke, Liljekonvall!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 22:34   #833
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Men fant ikke den kjolen der?

Det ser ikke ut til at de har den i grønn. Det var vel kanskje den fargen du ville ha?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 22:35   #834
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Det ser ikke ut til at de har den i grønn. Det var vel kanskje den fargen du ville ha?

Oh yeah. Om det blir aktuelt så.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-02-10, 22:37   #835
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.




Brun fleece fra Bergans til storesøster (så får jeg kanskje ha mine fleecegensere i fred )

Jeg har kjøpt lik, men i sort Kul t-skjorte!!

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 23-02-10, 12:54   #836
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjole fra Culture og Kåpe fra Noa Noa fra mannen til meg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0003.jpg (179,7 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg DSC_0001.jpg (189,5 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg DSC_0005.jpg (194,9 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg DSC_0006.jpg (195,1 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg DSC_0004.jpg (195,4 KB, 12 visninger)
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 23-02-10, 15:27   #837
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Ny støvler som er megavarme



Mannen har like, men i sort og de er visst knallgode. Nå er jeg lei av å fryse på beina når vi er ute, så jeg har vært på XXL i dag.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 23-02-10, 21:35   #838
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ny støvler som er megavarme



Mannen har like, men i sort og de er visst knallgode. Nå er jeg lei av å fryse på beina når vi er ute, så jeg har vært på XXL i dag.

Hvilket merke er det ? Er de tunge ? Og tilslutt lurer jeg på pris og om det er uttakbar såle i dem ?? Mange spørsmål gitt...

Ser veldig varme og deilige ut ja

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 24-02-10, 00:00   #839
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Pulz Jeans tunika kjøpt igår. Beklager dårlig bildekvalitet (mobil).


__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 24-02-10, 00:16   #840
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kjole fra Culture og Kåpe fra Noa Noa fra mannen til meg

For en fin kåpe. Snill mann du har.

Ema er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no