Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-24, 20:54   #821
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.989
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Vi var Danske Bank kunder frem til 2018, og så Nordea etter det. Jeg synes både mobil- og nettbank funker fint. Men irriterer meg også over kredittkortet ikke er likestilt i banken slik at man kan betale inn uten å måtte vente tre dager liksom.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 05-03-24, 22:39   #822
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.692
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

At jeg aldri lærer! For noen måneder siden ble jeg valgt ut tilfeldig kontroll i selvbetjeningskassa på Obs, og hadde en tom energidrikkboks i handlenettet som jeg glemte å pante før jeg gikk inn i butikken. Slapp unna med streng beskjed om å ikke gjøre det igjen.
I dag var jeg på butikken og betalte i selvbetjent kasse, og kom plutselig på at jeg hadde en uåpnet energidrikk i sekken som jeg hadde kjøpt i en annen butikk, og kvitteringen hadde jeg selvsagt kastet. Ble heldigvis ikke utsatt for kontroll, og det gikk ingen alarm da jeg gikk ut.
Nå må jeg vel snart lære.

Hæ? Sånn gjør jeg hele tiden og hvorfor skulle jeg ikke det? Butikken har ingen rett til å nekte meg å ta med varer jeg har kjøpt andre steder. Hadde noen gitt meg streng beskjed om å ikke bære pant gjennom butikken hadde de fått streng beskjed tilbake. Om å skjerpe seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-03-24, 07:44   #823
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.757
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Jeg er så usigelig trøtt.

Minstemor kom inn til oss 5.13, og det er jo ikke uvanlig engang. Har gjort det en måneds tid.
Men i dag var hun kvalm så jeg måtte inn på badet. Hun har ikke kastet opp (men ei i klassen gjorde det på skolen på mandag...) og det var allerede bestemt at mannen skulle ha hjemmekontor i dag så jeg fabulerte der jeg lå om å late som jeg dro på jobb og bare snike meg inn i senga og sove hele dagen.
.

Det er ikke realistisk selvsagt. Jeg kjører straks til kontoret. Men jeg gleder meg til å sove. Jeg gleder meg til påske.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 06-03-24, 13:50   #824
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.057
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Mutter'n sitt bosted glemte å varsle meg om at dagens behandling er flyttet på. Ja ja, jeg fikk en hyggelig stund med Mutter'n, men det hadde passet bedre å ta det når jeg ikke skal være på jobb.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 06:30   #825
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Googles Doodle om kvinnedagen. Den internasjonale kvinnedagen er ikke en kosedag hvor man sammen skal sitte under et pledd, lese en bok og kose seg.

(Jeg leser litt mer, og ser at det står at "This International Women’s Day Doodle highlights a group of women sharing wisdom across generations within a quilt embroidered with symbols of progress made over the years.". Jeg er bittelitt mindre sur, men bare bittelitt.)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 06:47   #826
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.886
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Jeg irriterer meg tilsvarende over tilbud på spa i forbindelse med 8. mars. Jeg vil ha rettferdig lønn istedet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 07:13   #827
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.692
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Og reklame fra blomsterbutikken «Gi kvinnen det hun ønsker seg på kvinnedagen.» Jeg blir så sur av sånn fordumming.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 08:00   #828
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.879
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Har sett tilbud på blondeundertøy og sminke også.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 08:22   #829
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.217
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Marcialonga i bygatene i Bodø.
Jeg har ikke ord for hvor idiotisk jeg synes det er å bruke masse av felleskapets penger på å la tunge kjøretøy kjøre i skytteltrafikk med snø fra marka og dose det ut i bygatene for et par timers skirenn for spesielt interesserte. For deretter dose sammen snøen og kjøre den bort igjen.

https://www.nrk.no/nordland/marcialo...odo-1.16784249

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 09:18   #830
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.692
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Marcialonga i bygatene i Bodø.
Jeg har ikke ord for hvor idiotisk jeg synes det er å bruke masse av felleskapets penger på å la tunge kjøretøy kjøre i skytteltrafikk med snø fra marka og dose det ut i bygatene for et par timers skirenn for spesielt interesserte. For deretter dose sammen snøen og kjøre den bort igjen.

https://www.nrk.no/nordland/marcialo...odo-1.16784249

Jeg så at de også markedsfører seg som miljøvennlige.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 09:54   #831
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Marcialonga i bygatene i Bodø.
Jeg har ikke ord for hvor idiotisk jeg synes det er å bruke masse av felleskapets penger på å la tunge kjøretøy kjøre i skytteltrafikk med snø fra marka og dose det ut i bygatene for et par timers skirenn for spesielt interesserte. For deretter dose sammen snøen og kjøre den bort igjen.

https://www.nrk.no/nordland/marcialo...odo-1.16784249


Jeg bare håper de kjører den bort igjen, nå som gang- og sykkelstiene i utgangspunktet var bare. Er ikke interessert i at de lar den ligge så jeg ikke kan sykle der neste uke.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 10:52   #832
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.627
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Marcialonga i bygatene i Bodø.
Jeg har ikke ord for hvor idiotisk jeg synes det er å bruke masse av felleskapets penger på å la tunge kjøretøy kjøre i skytteltrafikk med snø fra marka og dose det ut i bygatene for et par timers skirenn for spesielt interesserte. For deretter dose sammen snøen og kjøre den bort igjen.

https://www.nrk.no/nordland/marcialo...odo-1.16784249

Det er på tide å la sesongidretter være nettopp det. Fotball når det er bart, ski når det er snø. Tenk hva vi kan spare miljøet for ved å droppe undervarme på fotballbanene og flytting av snø om vinteren.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 11:05   #833
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.217
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er på tide å la sesongidretter være nettopp det. Fotball når det er bart, ski når det er snø. Tenk hva vi kan spare miljøet for ved å droppe undervarme på fotballbanene og flytting av snø om vinteren.

Vi pleier jo vanligvis å ha nok snø på denne årstiden.
Men gå nå på ski og legg renn til marka og etablerte skiløyper og spar bygatene og miljøet for dette tullet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 11:06   #834
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.217
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg så at de også markedsfører seg som miljøvennlige.

Jeg gremmes over de uttalelsene om mest mulig bærekraftig og miljøvennlig. Herrejesus

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 11:10   #835
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er på tide å la sesongidretter være nettopp det. Fotball når det er bart, ski når det er snø. Tenk hva vi kan spare miljøet for ved å droppe undervarme på fotballbanene og flytting av snø om vinteren.


Akkurat det kan vi nok ikke kritisere arrangørene for; det er ikke vanlig at det er bart i mars her, og for bare to uker siden lå det store mengder.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 11:37   #836
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.692
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er på tide å la sesongidretter være nettopp det. Fotball når det er bart, ski når det er snø. Tenk hva vi kan spare miljøet for ved å droppe undervarme på fotballbanene og flytting av snø om vinteren.

Å ha skirenn i starten av mars ER jo nettopp å la ski være sesongidrett da. Dette handler vel helst om å legge det på et uegnet sted.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 12:00   #837
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Per-Willy Amundsen

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 12:10   #838
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.959
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Per-Willy Amundsen

Ja, huff, jeg fikk tilsendt en skjermdump av siden hans fra en venninne i morges. Grøss!


Jeg irriterer meg over tilbud på sminke fra nettbutikker med "kvinnedagen" på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 12:45   #839
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Marcialonga i bygatene i Bodø.
Jeg har ikke ord for hvor idiotisk jeg synes det er å bruke masse av felleskapets penger på å la tunge kjøretøy kjøre i skytteltrafikk med snø fra marka og dose det ut i bygatene for et par timers skirenn for spesielt interesserte. For deretter dose sammen snøen og kjøre den bort igjen.

https://www.nrk.no/nordland/marcialo...odo-1.16784249

Det samme med rulleskifest på Rådhusplassen, de la asfalt bare for at eliten skulle konkurrere på rulleski.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 08-03-24, 13:42   #840
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.875
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er på tide å la sesongidretter være nettopp det. Fotball når det er bart, ski når det er snø. Tenk hva vi kan spare miljøet for ved å droppe undervarme på fotballbanene og flytting av snø om vinteren.

AMEN!

Jeg kommer aldri over den skyllebøtta jeg fikk da jeg mente at Gutter 11 kunne gå på ski i januar og februar, d.v.s. delta på skikaruseller etc. i stedet for å ha fotballtrening.

Flytting av snø hit og dit for å få til skirenn der snøen mangler er tull. Er snøen gått "før tida" får man avlyse da eller flytte rennet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no