Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-19, 08:33   #821
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.371
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Hva er det med tenåringer som kommer inn døra, spaserer rett forbi garderoben med nesa i sky, for så å slenge yttertøyet over gelenderet på trappen. Hver gang! Jeg klikker!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 09:39   #822
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nabo som ikke lar oss få tilgang til vår egen eiendom!

I nye boligen dere har overtatt nå? Hvordan er det mulig? Grensene er vel klare når dere kjøpte huset?

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 11:08   #823
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Mensen hver fjortende dag sånn helt plutselig. Med den følger migrene siden den helt tydelig ikke synes jeg er plaget nok med menssmerter og _heftige_ blødninger! Jeg er så (strekker armene langt ut til hver sin side) sur.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 18:02   #824
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Hva er det med tenåringer som kommer inn døra, spaserer rett forbi garderoben med nesa i sky, for så å slenge yttertøyet over gelenderet på trappen. Hver gang! Jeg klikker!

Så det blir ikke bedre med årene, altså?

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 18:06   #825
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.100
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Apotekansatte som kommenterer og stiller seg kritisk til legens valg av medisin.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 18:07   #826
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.337
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Så det blir ikke bedre med årene, altså?

Jeg er sånn fortsatt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 18:09   #827
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

At lønnslippen min sier at jeg bare får utbetalt det jeg har jobbet utenom de dagene jeg har fast. Dermed mangler det lønn for 60% stillingen jeg har, og bare 42 timer betalt som er timene jeg har jobbet utenom. :argh: Jeg informerte sjefen og han lovte å ta det med lønningskontoret, så jeg håper jeg får rett utbetaling den 12. I tillegg skulle lønnen for 60% stillingen ha kommet i forskudd den 12. forrige måned, og denne måneden skulle jeg hatt 100% utbetalt i forskudd for juni. Jeg har gått som tilkallingsvikar, men hadde 60% stillingfast i mai og har jobbet utenom. Fastlønna skal utbetales forskuddsvis. Bah! 8000 er bittelitt knapt for 1 mnd foråsiesånn.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 19:15   #828
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er sånn fortsatt.

Jeg og. Hva skal man ellers bruke gelenderet til??

Neket er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 20:35   #829
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.240
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Plunder og heft i alle føkkings systemer jeg har brukt hele føkkings dagen!

Skal legge inn CV-en min i nytt system, hvert eneste føkkings prosjekt jeg har jobbet på hele livet, inkludert datoer og beskrivelser. Det er altså ikke alt det jeg har i hodet!

Og de som har laget Nordea nettbank burde fanden meg hatt DENG!

Så når min stakkars sønn kom og trengte hjelp til å få i gang Pokemon-kontoen sin nå, der det er et HÅPLØST brukergrensesnitt fordi de har ørten "klubber" og dritt og lort og fanden vet hva man egentlig skal logge inn på, og ARGH!, så ble han ikke så godt mottatt, stakkars...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 20:38   #830
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.240
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Sitat:

you have recently requested an email to retrieve your username or password. Please wait a little longer before submitting another request.


hvor lenge da!?!?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 20:50   #831
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Apotekansatte som kommenterer og stiller seg kritisk til legens valg av medisin.

Hver gang vi henter ut reseptbelagte salver til barna med atopisk eksem som går til jevnlig kontroll hos hudlege: "Dere har vel prøvd fuktighetskrem?"
Jeg: "Neida, vi gikk rett på Protopic, vi!"

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 22:34   #832
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hver gang vi henter ut reseptbelagte salver til barna med atopisk eksem som går til jevnlig kontroll hos hudlege: "Dere har vel prøvd fuktighetskrem?"
Jeg: "Neida, vi gikk rett på Protopic, vi!"

Jeg må nesten få kommentere, for jeg skjønner veldig godt at det er irriterende å få påminnelser eller råd man kan fra før

Men, jeg har jobbet i 20 år i apotek, og hvis du visste hvor mange som IKKE kjenner til basic råd for ulike ting, eller hvor mange ganger jeg vurderer å si noe om at tydelige skabbutslett ikke er håndeksem hos tenåringen, eller at mollusker ikke er vorter, eller at tørre øyne ikke skal behandles med antibiotika... Det er ikke bare lett å balansere nivået på informasjonen vi gir, spesielt ikke fordi for lite informasjon OGSÅ kan være uheldig. Jeg spør alltid om legen har sagt noe spesielt om bruken, og som regel deler folk villig vekk eller er interessert i å lytte

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 22:37   #833
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.576
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Så det blir ikke bedre med årene, altså?

Joda, det gjør det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 22:39   #834
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.371
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg og. Hva skal man ellers bruke gelenderet til??

Gelendere er til pynt, ikke til bruks!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 08-06-19, 14:58   #835
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Bekreftelsesmail som ikke kommer. Og jeg får jo gjort niks og nada før jeg har bekfrefta mailen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 08-06-19, 16:03   #836
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.430
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Leamus i underleppa.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 08-06-19, 16:16   #837
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.972
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Hva er det med tenåringer som kommer inn døra, spaserer rett forbi garderoben med nesa i sky, for så å slenge yttertøyet over gelenderet på trappen. Hver gang! Jeg klikker!


Ikke verst at det i det minste henges over noe. Her kommer de inn døra, lar skolesekk og jakke gli av armene og ned på gulvet rett innenfor døra mens skoene kippes av på samme sted og går så videre til sitt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 08-06-19, 16:44   #838
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.




Ikke verst at det i det minste henges over noe. Her kommer de inn døra, lar skolesekk og jakke gli av armene og ned på gulvet rett innenfor døra mens skoene kippes av på samme sted og går så videre til sitt.

Storesøster bor for seg selv, og det gikk faktisk et lys opp for henne når hun tok seg selv i slippe ytterjakken rett ned på gulvet bare cm fra knaggen inne på rommet sitt.... Det er jo ingen som plukker den opp for henne

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 08-06-19, 16:49   #839
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.576
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Storesøster bor for seg selv, og det gikk faktisk et lys opp for henne når hun tok seg selv i slippe ytterjakken rett ned på gulvet bare cm fra knaggen inne på rommet sitt.... Det er jo ingen som plukker den opp for henne

Haha. Godt det da er håp for sønnen min også. Han gjør akkurat slik som Myria sine barn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 08-06-19, 16:50   #840
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.828
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Bah. Livet? Blir bare sur av å ramse opp alt som er feil just nu. Ikke er det særlig fruktbart heller. At jeg har fått tre timer søvn i natt hjelper nok på humøret.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no