Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 06:51   #821
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Dette innlegget ga meg en prikk, dette innlegget ga meg en, dette ga meg en prikk, og så videre.

Så moralen er; skal du ha en prikk, og et innlegg på innleggstelleren, så lim inn et bilde av en tøsete Struts.

:hjelpsom:

Og skal du ha matematikkhjelp, så ikke gå til Strutsen (hjelp til å skrive anbud med gaffel, derimot, kan muligens være nyttig). De to første lenkene lenker til samme plass.



(Og nå må jeg virkelig komme meg på jobb. )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 12:57   #822
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Aaaah! igjen!

Du lenka ikke til innlegget, du bare refererte til det.

Herregud da kvinne! Du kan ikke komme her og endre preferansene for hvordan man skal forklare hvilket innlegg man får prikk for! I alle fall ikke klokka alt for tidlig en mandags morgen! (Det er forøvrig fullstendig irrelevant når du la inn innlegget ditt, for det er når jeg leser det som teller. )

Jeg lar det forbigå i stillhet hvem prikken var fra jeg.

 
Gammel 22-08-11, 13:16   #823
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Denne tråden er det lenge siden jeg var i,men nå nærmer jeg meg tilgang igjen,mangler bare ca 200 poeng.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 15:03   #824
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg mangler ikke så veldig mange poeng men veldig mange innlegg. Jeg er elendig på å skrive det jeg tenker


Er imponert over mange her inne på FP som kommer med det ene innholdsrike innlegget etter det andre.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 16:08   #825
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Innholdsrike?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 16:08   #826
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Innholdsrike?

 
Gammel 22-08-11, 16:15   #827
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg kjedet meg hjemme i dag......helt til jeg begynte å lese på denne tråden.
Hæli trå alså

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 16:22   #828
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Mente ikke i denne tråden da

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 18:56   #829
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lar det forbigå i stillhet hvem prikken var fra jeg.

Åh. Fikk du bare én prikk for det kreminnlegget? Folk kjenner ikke sin besøkstid, det er det jeg alltid har ment!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 22:08   #830
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.


Er imponert over mange her inne på FP som kommer med det ene innholdsrike innlegget etter det andre.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 10:31   #831
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Alle mine 26 996 innlegg er innholdsrike.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 10:35   #832
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Alle mine 26 996 innlegg er innholdsrike.

Hjelpes. Jammen har du snart 27000 innlegg. I am thoroughly impressed.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 10:49   #833
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke at det er mennene som er negresser, men at det er slike menn som bruker sånne utrykk. Igjen, vi har ikke behov for et utrykk som dekker frodige, svarte kvinner.

Menatte, hvorfor har vi ikke det - og hvem er det opp til å bestemme dette?

En beskrivelse som ikke er PK i mange situasjoner, trenger vel ikke nødvendigvis å være negativt ladet når den omtales blant venner som kjenner hverandre godt nok til å vite hva man faktisk mener?

For meg er ikke negresse et negativt ladet ord, men en beskrivelse av en flott, svart kvinne. Dog, siden mange ikke deler denne oppfatningen, så velger jeg ikke å bruke dette ordet til vanlig. Jeg er verken fordomsfull eller rasist, bare så det er nevnt .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:02   #834
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Menatte, hvorfor har vi ikke det - og hvem er det opp til å bestemme dette?
.

Folk får velge selv hva de vil si altså. Men ordet neger og avarter av det ordet er historisk et veldig negativt belastet ord. I andre deler av verden er det kun i bruk for å beskrive afrikanere på en negativ måte. Slik har det blitt brukt helt siden slavetiden og det er nærmest å oppfatte som at man ser på afrikanere som annenrangs mennesker. Selve ordet er jo utledet av fargen svart, men måten det har blitt brukt på er altså veldig stigmatiserende, undertrykkende og negativ.

Jeg kan virkelig ikke se at ordets alminnelig betydning her i Norge for kanskje 25-30 år siden, som da var "person fra Afrika", rettferdiggjør å bruke det her nå i 2011. Ikke blant folk som vet at det er et negativt ord. Hva i all verden er vitsen med det?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:10   #835
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Menatte, hvorfor har vi ikke det - og hvem er det opp til å bestemme dette?

En beskrivelse som ikke er PK i mange situasjoner, trenger vel ikke nødvendigvis å være negativt ladet når den omtales blant venner som kjenner hverandre godt nok til å vite hva man faktisk mener?

For meg er ikke negresse et negativt ladet ord, men en beskrivelse av en flott, svart kvinne. Dog, siden mange ikke deler denne oppfatningen, så velger jeg ikke å bruke dette ordet til vanlig. Jeg er verken fordomsfull eller rasist, bare så det er nevnt .

Vi trenger det ikke fordi det er å sette en VELDIG STOR gruppe i en VELDIG TRANG bås. Når man kaller noen for negresse tillegger man dem en hel del egenskaper, positive eller negative, som ikke nødvendigvis passer på personen. I tillegg så tar man vekk en hel del egenskaper.

Snu det rundt, trenger man et eget utrykk for flotte, frodige, hvite kvinner? Flotte, magre hvite kvinner? Nei. Hvorfor trenger vi da et om svarte? Er det veldig viktig å få frem at vedkommende er svart? Nei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:12   #836
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.522
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Snu det rundt, trenger man et eget utrykk for flotte, frodige, hvite kvinner? Flotte, magre hvite kvinner? Nei. Hvorfor trenger vi da et om svarte? Er det veldig viktig å få frem at vedkommende er svart? Nei.

Men hva med ord som MILF og HotMama, trenger vi virkelig å vite at denne flotte damen har barn? Jeg er definitivt ingen ordtiger - men jeg har ikke inntrykk av at ord dukker opp fordi man nødvendigvis trenger de. (Uten at det egentlig hadde noe med den opprinnelige diskusjonen å gjøre, da)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:20   #837
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi trenger det ikke fordi det er å sette en VELDIG STOR gruppe i en VELDIG TRANG bås.

Skal vi da snart få se samme språkendring for blondiner? Eller trenger vi ikke noe begrep som forteller noe om hvilken hårfarge folk har, fordi det er uviktig?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:20   #838
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

På FP er ikke avsporing bare en kunst, det er opphøyd til noe mer, til en annen dimensjon. Det er alltid spennende å se hvilken tråd som plutselig har fått 100 nye innlegg siden sist, og se om de faktisk holder seg til trådtema.

Og ang. siste tema: "Negresse" er for meg definitivt negativt ladet med seksuelle konnotasjoner.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:23   #839
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.334
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Synes du MILF er en spesielt respektfull betegnelse, him?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 11:24   #840
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

På FP er ikke avsporing bare en kunst, det er opphøyd til noe mer, til en annen dimensjon. Det er alltid spennende å se hvilken tråd som plutselig har fått 100 nye innlegg siden sist, og se om de faktisk holder seg til trådtema.

Og ang. siste tema: "Negresse" er for meg definitivt negativt ladet med seksuelle konnotasjoner.

Enig. Litt sånn som studine i kontaktannonsene i dagbladet i gamle dager. Vakker studine søker raus herre for uforpliktende hygge, lizm.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no