|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#821 |
Shake it out!
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg var ute på fest til 04 i natt, drakk alt for mye rødvin og alt for lite vann, og i dag har jeg vondt i ho-o-odet. Så jeg ligger i sengen enda fordi ungene er på overnatting og huset er ryddig og rent siden vaskehjelpen var her i går.
#822 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerDet er så mye vind ute at det nekter å ta fyr i ovnen! Og jeg fryser! Og nå stinker det svidd ved.. Og jeg er kvalm.
#823 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg skal ut og spise bursdagsmiddag g så har jeg laget så mye kaker og smørkrem og smakt på underveis at jeg tror ikke jeg orker dessert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#824 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: I-landsproblemerJeg må fylle diesel på bilen min. Det er så sche-he-heeeeedelig!
#825 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: I-landsproblemerjeg skal har bursdagsselskap også er jeg allerede kvalm fordi jeg har smakt så mye på smørkremen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#826 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I-landsproblemer
Nei, koster det mer? Jeg synes de profilene funker skitdårlig - jeg får bare ungegreier og det står Se videre med profilen til Sneipen, selv om det står mitt symbol i hjørnet.
#827 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg har spist en kokosbolle og har sååå lyst på mer. Heldigvis for meg, likte ikke treåringen sin, så jeg fikk den. Men jeg er så kvalm.
![]() |
#829 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: I-landsproblemerJeg er sur. Og det i Verdens Rikeste Land.
#830 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: I-landsproblemerJeg vet ikke hvilken veske jeg ønsker meg til jul, skal den være ladylike, bikerchic eller happyhippie - jeg får ikke bestemt meg. Er bare kvalm, har spist for mange nybakte boller. Har lyst på flere. Boller altså. |
![]() |
![]() |
#832 |
Bedreviter
|
Alle kan ha hver sin profil, uten at man trenger å oppgradere av den grunn. Det er bare hvis man skal se flere enn to samtidig at man må oppgradere. |
![]() |
![]() |
#835 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerJeg har blemmer og sår i munnen min, og klarer nesten ikke spise sjokolade!
#836 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerJeg har brukt nesten ett døgn på å finne ut hvilken av de åtte seriekoblede røykvarslerne som skrek fordi den manglet batteri. Har løpt fra rom til rom, og holdt på å gå fra forstanden.
#837 |
Personlig pessimist
|
![]() |
#838 |
can-jur
|
![]() Sv: I-landsproblemerDet regnet i bøtter da jeg gikk på butikken å kjøpte is.
![]() |
#839 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: I-landsproblemerJeg er fyllesyk. |
![]() |
![]() |
#840 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerJeg ligger fremdeles på sofaen og surfer og leser hele dagen, og mottar full lønn for det.
|
|