|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Lærerstreik!Det er veldig lett å telle timer, rine. Det er bare å registrere alle timer man jobber - både med undervisning og andre ting. I dag har jeg studiedag (ellers hadde jeg ikke vært her, jeg studerer 50% i år), men dagene ellers går i et kjør fra 8 til 16.15. Det er enkelt å telle. Så er det timene jeg sitter på kveldstid og i helger. Også lett å telle. Jeg teller selvsagt ikke med de timene jeg tenker jobb mens jeg egentlig .gjør andre ting, kun de timene jeg sitter foran dataen eller med bøker foran meg. Og med en slik telling kommer jeg altså langt over 43,5 timer i snitt. Bare tiden på skolen er jo 41,25 timer.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik!I dag har jeg kranglet lærerenes sak i lunsjen jeg, mot en kollega som mente at alle lærere går hjem klokka to, og de hadde hatt mye å tjene på å sitte på jobb til fire og VÆRE FERDIG med jobben i stedet for å måtte sitte med det hjemme etter at de har vært med egne uner og fotballtrening og hva det måtte være og er trøtt og sliten....
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik!Nei, alle er ikke lik meg, det er helt tydelig, jeg hadde nemlig aldri funnet på å jobbe gratis i årevis, så oppofrende er jeg ikke. Du svarte forresten ikke på om du talte med alt, Zoe. Timer som faller bort? Når du har vg3 som får standpunkt i mai og som nesten ikke er på skolen etter det. Er man sensor i denne perioden, får man jo ekstra betalt for det. |
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Lærerstreik!Nå har tråden bikket 1000 innlegg med god margin, diskusjonen kan evt. fortsette i en ny tråd.
![]() |
|
|