Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-20, 14:53   #821
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At synet mitt blir -0,5 dårligere på høyre øye hvert eneste år. Nærmer meg vel - 6

Og at kiropraktor måtte flytte på dagens time. Flyttet til mandag. Jeg trenger den nå!

Gammel 30-10-20, 16:30   #822
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lyst til å gjøre ekstra arbeid bare fordi andre er sykemeldt i ukesvis. Hvorfor skal det gå ut over meg? (Og teampartneren min.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-10-20, 17:22   #823
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en kollega det alltid er bråk med, uansett hvor hun går. I dag var det meg hun kom i nærheten av og da hun ble urimelig gikk jeg vekk fra hele situasjonen og så gaulet hun etter meg i gangen: "Du kan bli så sur du bare vil, du får IKKE det instrumentet!".

Da føles det skikkelig urettferdig når sjefen vår, som overhørte meg prøve å finne en løsning på hvordan vi kunne fordele bruken og hennes roping, prøvde å glatte over hennes oppførsel og tjatre i vei om to sider og bla-bla-bla. Jeg prøvde virkelig å være konstruktiv og finne en løsning og hun var som en fireåring som ikke ville låne bort lekebilen sin. Da er det fanken ikke to sider av saken.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 01-11-20, 01:57   #824
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar vært en tur inni bygda og skulle ta nattferge hjem. Rett og slett pinlig urutinert å se feil på fergeruta slik at jeg måtte vente 40 minutt på avgang. Hjelper lite å være perfekt presis til avgang fra andre siden av fjorden.

Gammel 01-11-20, 16:09   #825
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Unnskyld Syrinx, men hahahaha, unnskyld.

Jeg fatter ikke at jeg skal være nødt til å ha så liten utholdenhet at jeg må legge meg nedpå nå, jeg har da ikke gjort så mye i dag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-11-20, 16:43   #826
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gruffer over at navlebrokket jeg opererte i juni sannsynligvis har gått opp igjen. Det er ubehagelig, til tider småvondt og skaper veldig ukomfortable situasjoner.

Gammel 01-11-20, 16:46   #827
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg tar vært en tur inni bygda og skulle ta nattferge hjem. Rett og slett pinlig urutinert å se feil på fergeruta slik at jeg måtte vente 40 minutt på avgang. Hjelper lite å være perfekt presis til avgang fra andre siden av fjorden.

Jeg husker da jeg bestilte billett fra Bergen til Oslo da jeg skulle fly motsatt vei. Gikk til skranken og klaget på at flyet mitt ikke stod på tavlen. Jeje.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 01-11-20, 19:01   #828
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smålighet. Jeg er så LEI av snakke og snakke med ungene mine om viktigheten av å være The Bigger Person, når det de får igjen fra (enkelte) venner er så UFATTELIG smålig. Jeg blir bare helt rystet over hvordan unge voksne sniper og nedsnakker det som for andre er positivt og bra. Kenner at grensa er nådd for hva vi skal forstå oss ihjel på, se begge sider av saken og forstå at "noen" sikkert ikke har det så bra med seg selv. Føkk.

Når venninna di gjør noe hyggelig i helgen, for første gang siden lenge før sommeren, så bør du kunne klare å bite i deg misunnelsen og holde tilbake innlegget på SoMe som bare nedsnakker aktiviteten det dreier seg om. Heldigvis så ser Storesøster det komme, og vi ler jo litt av det sånn egentlig, men jeg skjønner jo at det ligger litt sårhet i bunn når venner viser manglende evne til å glede seg over at du gjør eller oppnår bra ting...

Jeg opplever det jo av og til i voksen alder også, og selv jeg kan synes det er vanskelig å håndtere andres misunnelse på en bra måte.

Gammel 02-11-20, 12:12   #829
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gamle gubber som røyker INNE på tbanestasjonen, slik at babyen begynner å koste, og så etterpå kjefter på meg fordi jeg har tatt med meg et hostende barn på tbanen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-11-20, 12:49   #830
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, herregud, Input! Det er både og på en gang...

Gammel 02-11-20, 12:55   #831
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Håper du satte dem på plass Input, det der er jo helt på trynet.

Gammel 02-11-20, 13:16   #832
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Komplett.no som har folk på kundesørvis som bare spyr ut helt random svar på saken man ønsker skal ordnes opp i. Tre henvendelser, tre ulike svar og enn så lenge ingen løsning på saken.

Gammel 02-11-20, 15:01   #833
kamp
ASD

kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Telia.. helt umulig å få tak i og jeg forstår ikke regningen min og hvordan vil øke dra 1 desember. Jeg har tolket det dit hen at jeg vil måtte betale over 500kr mer per mnd minst fra desember og det kan jeg ikke..

Gammel 02-11-20, 15:29   #834
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Håper du satte dem på plass Input, det der er jo helt på trynet.

Jeg sa noen mer eller mindre velvalgte ord, ja. Jeg hadde jo munnbind på, ellers hadde de virkelig fått høre hoste.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-11-20, 15:29   #835
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uvarsla gravearbeid i gata utenfor kl 00, holdt på i flere timer

Gammel 02-11-20, 21:42   #836
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Telia.. helt umulig å få tak i og jeg forstår ikke regningen min og hvordan vil øke dra 1 desember. Jeg har tolket det dit hen at jeg vil måtte betale over 500kr mer per mnd minst fra desember og det kan jeg ikke..

Ka?! Har du mer enn bare telefonabo hos dem? Jeg bruker også dem, men har ikke sett noe til det du sier.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 02-11-20, 21:46   #837
kamp
ASD

kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ka?! Har du mer enn bare telefonabo hos dem? Jeg bruker også dem, men har ikke sett noe til det du sier.

Har også Internett og TV. Hadde Get før men så slo Get og telia seg sammen.

Kom gjennom på Facebook i går men de klarte ikke svare meg så avtalen var at de skulle ringe meg i dag. Har de gjort det.. nei.

Så jeg er rimelig lei telia nå.

Gammel 02-11-20, 21:48   #838
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha, ja da.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 02-11-20, 22:05   #839
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Kamp: De pleier å ringe sporenstreks hvis du sier dem opp.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 07:09   #840
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Gamle gubber som røyker INNE på tbanestasjonen, slik at babyen begynner å koste, og så etterpå kjefter på meg fordi jeg har tatt med meg et hostende barn på tbanen.

Jeg er ikke overrasket. Folk som røyker inne har noen mangler i forståelsesfunksjonen sin er min erfaring. (Ja, jeg har røyka inne selv, men jeg slutta med det da jeg ble fortalt hvordan det oppleves, altså 30 år siden).

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.