Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 2

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-14, 10:14   #841
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

København i april med søster og mamma. Jentutten på tur.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 06-11-14, 12:14   #842
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Jeg kjenner ikke flere detaljer, men nå vet jeg at vi har billetter og skal fly til Roma i juli med retur først 17 dager senere, så det så!! Lenge til, men ... Aaaah, digg!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 06-11-14, 15:11   #843
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Billetter til København om 2 uker. Skal hilse på familie, spise god mat og bytte julegaver. Jeg gleder meg!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 09-11-14, 20:16   #844
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.802
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Vinterferie i feriehus om 96 dager.
Også skal jeg på jentetur til Paris en gang i mars.

Skulle gjerne hatt noe før jul også ...

Ja, også skal vi på Disney on Ice i januar, men det trenger vi jo ikke reise for.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv  
Gammel 11-11-14, 08:04   #845
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Jeg har hemmelige billetter i skuffen. Jeg gleder meg så utrolig til julaften og få se Minis reaksjon! Billettene er til Old Trafford for å se Man Utd - Aston Villa. (og shopping i Manchester for Frøkna).

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 12-11-14, 13:33   #846
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har hemmelige billetter i skuffen. Jeg gleder meg så utrolig til julaften og få se Minis reaksjon! Billettene er til Old Trafford for å se Man Utd - Aston Villa. (og shopping i Manchester for Frøkna).

Drømmegave Hvor kjøpte du billetter? Vurderer samme gave til 10-åringen

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 12-11-14, 13:39   #847
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Dagstur til DK 13. desember, dagen derpå julebord ...kan bli, eh, interessant. Men lell, tur er tur!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 12-11-14, 14:17   #848
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Drømmegave Hvor kjøpte du billetter? Vurderer samme gave til 10-åringen

Jeg ble satt i kontakt med supporterklubben på Facebook og spurte der. Fikk mange henvendelser fra folk med sesongkort.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 14-11-14, 16:44   #849
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

To uker neste års sommerferie i boks. Ble litt redd for at utenlandstur utgikk pga. innskrenket økonomi det kommende året, men nå har jeg fått til budsjettferie til Malaga i to uker i sommerferien. 5 personer i skoleferien til totalt kr 6500,- i flybilletter tur/retur og 2000,- for å få brukt opp noe bonuspoeng på et hotell en uke og gratis visningsuke på et flott anlegg siste uka. Fikk mekket det til gitt. Så blir det leiebil på oss i tillegg bare.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 14-11-14, 18:53   #850
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Milano i juli med pappa, hans samboer og mine brødre. Pappa vil feire 70 år i Stelvio passet, på sykkel. Vi skal bo i Bormio. Fem dager uten mann og barn. .

Familieferie på Mallorca de første ti dagene i August. 4000,- for flybilletter med Norwegian for oss fire. Valgte bosted 30 km vest for Palma lengst sør øst. Jeg liker ikke Mallorca, men det blir badeferie for barn og håper avslappende for oss.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 18-11-14, 08:37   #851
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

6 dager i London med hele familien og en vennefamilie i februar

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 19-11-14, 20:33   #852
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Søstra mi overrasket med billetter til senkveld i morgen, det blir kjekt! Så er det billetter til cupfinalefest fredag og lørdag, samt billett til cupfinalen søndag i innboksen. Men den billetten jeg gleder meg mest tul p bruke er søndag kveld, hjem til barna
Ei uke alene på jobbting i Oslo er noe drygt....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 02-12-14, 20:46   #853
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.879
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Har endelig bestilt billetter til PuttiPluttiPottshow i Spektrum så da blir det en adventsgave.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 10-12-14, 09:47   #854
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2



Flybilletter til Pula, Kroatia til sommeren ligger i mailboksen. 😊 Nå gjenstår det å finne hotell...

Krem er ikke aktiv  
Gammel 15-12-14, 14:41   #855
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Tenerife, here we come! Billettene er klare og vi skal hiiiiiiit Vi stikker på søndag!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 15-12-14, 15:19   #856
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Å, wow Bomull. Det ser jo helt magisk ut!
Hvordan er temperaturen der nå da?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 15-12-14, 15:21   #857
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

To konsertbilletter i vår skuff.

Størst av dem er Foo Fighters i Oslo, og så en lokal konsert med Roxette. Begge til sommeren.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 01-01-15, 22:32   #858
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

I mai skal jeg og en venninne på operahelg til Düsseldorf.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 05-01-15, 21:09   #859
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

2 dagers pass til Country 2 Country Norway i Spektrum i februar - Søster'n og jeg har flottet oss med hotellrom i Oslo denne helgen også. Vi er en hel jentegjeng som skal fnise, fjase, drikke øl og danse hele helgen.

Nickleback konsert 3. oktober.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 06-01-15, 09:44   #860
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.074
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Flybilletter til Alicante i boks. 2 uker i begynnelse av juli blir bra! Gjenstår å ordne leiebil, vi skal bo i bolig som leies ut av boligbyggelaget vi er medlem av. 10 000 for 2 uker med strøken standard og basseng, tror jeg blir veldig bra Flybilletter til London palmehelgen er også i boks. Må skaffe hotell. Mann og barn og min bror og nevøer skal på landskamp på Wembley. Min svigerinne og jeg skal shoppe!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no