Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 00:57   #841
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Kjøpte Nike sko i dag. Ble ikke Shox fra nettet nei, men disse fra DNA. Trygt.
Shox passet forøvrig ikke foten min heller, så ble disse som heter FREE WAFFLE AC. Litt mye farge, men skulle være sånn sa dama i butikken.

Gode på beina i alle fall.

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 18:25   #842
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20 % på kjoler fra Boden, og jeg har bestilt denne

Er spent på str da, jeg sjanset på str 14. Er nok mellom 12-14 som regel i UK str.

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...eck-Dress.html

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 18:46   #843
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått denne:

Og denne:

Jeg bestilte dette på lørdag, og i dag kom det levert på døren. Juhu!
Kjolen er skikkelig, skikkelig fin, og skoene! Høye som hus, men utrolig lekre.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 18:52   #844
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min svarte kjole er også kommet, men jeg har ikke fått sett den ennå. Har jo prøvd den røde, så jeg vet at den passer. Et scoop den kjolen der!

Og skoene var lekre!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 19:12   #845
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

hupps

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 21:00   #846
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sko med hæler, for første gang. Nå er det bare å begynne å øve.

Gammel 13-03-12, 21:38   #847
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Sko med hæler, for første gang. Nå er det bare å begynne å øve.

Da er det jo flott at det nå er trendy med chunky heels, det er straks litt lettere å lære seg å gå med hæler når de er så kraftige og dermed stødige. Fin, fin sko. Håper du ble frarådet å impregnere de på noe sett og vis.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 22:04   #848
Barbarella

Barbarella sin avatar

Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Da er det jo flott at det nå er trendy med chunky heels, det er straks litt lettere å lære seg å gå med hæler når de er så kraftige og dermed stødige. Fin, fin sko. Håper du ble frarådet å impregnere de på noe sett og vis.

Ånei, jeg har nettopp impregnert dem! Var det veldig dumt? De hadde noen mørkere flekker, så jeg smurte dem inn med noe greier jeg kjøpte til El Naturalista-skoene mine en gang for lenge siden. De ble jo mørkere, og dermed vises ikke flekkene. Men de kommer kanskje tilbake når skoene har tørket? Håper jeg ikke har ødelagt dem helt.

Gammel 13-03-12, 22:43   #849
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ånei, jeg har nettopp impregnert dem! Var det veldig dumt? De hadde noen mørkere flekker, så jeg smurte dem inn med noe greier jeg kjøpte til El Naturalista-skoene mine en gang for lenge siden. De ble jo mørkere, og dermed vises ikke flekkene. Men de kommer kanskje tilbake når skoene har tørket? Håper jeg ikke har ødelagt dem helt.

Syntet tåler som oftest å bli smurt inn, men ikke akkurat disse. Det er en mulighet for at skoene blir vedvarende mørkere i fargen, men det gjør kanskje ingenting om de ble jevne? Hva smurte du de inn med?

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 13-03-12, 22:48   #850
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Syntet tåler som oftest å bli smurt inn, men ikke akkurat disse. Det er en mulighet for at skoene blir vedvarende mørkere i fargen, men det gjør kanskje ingenting om de ble jevne? Hva smurte du de inn med?

Jeg smurte dem inn med Leather Balsam for glatt skinn, kjøpt hos Skoringen. De ser jevne ut foreløpig, håper bare de holder seg sånn og ikke blir skjoldete.

Gammel 13-03-12, 22:52   #851
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Jeg smurte dem inn med Leather Balsam for glatt skinn, kjøpt hos Skoringen. De ser jevne ut foreløpig, håper bare de holder seg sånn og ikke blir skjoldete.

Ok, nå kan det hende at materialet ikke reagerer på dette produktet, men de kan i alle fall ikke behandles med Effekt lærbalsam, da blir de mørkere i fargen og gjerne skjoldete. Om det viser seg at de ikke får tilbake sin naturlige farge så gjør det jo ingenting om fargen er blitt jevn. Litt overrasket over at du ikke ble fortalt at du skal være forsiktig med å smøre de inn da du kjøpte de.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 14-03-12, 07:57   #852
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Pøbelsara: Kjolen, skoene, veska - du kommer til å se smashing ut! (som en viss Jan Thomas ville sagt).

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 14-03-12, 11:11   #853
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

20 % på kjoler fra Boden, og jeg har bestilt denne

Er spent på str da, jeg sjanset på str 14. Er nok mellom 12-14 som regel i UK str.

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...eck-Dress.html

Jeg har også benyttet meg av tilbudet, lang kjole denne gang, Maxi Jersey i multi pansy.

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4

Gammel 14-03-12, 17:04   #854
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ett par sorte og ett par marineblå bukser fra Lindex.

Gammel 14-03-12, 17:33   #855
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Camomilla- de var skikkelig fine

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 14-03-12, 17:44   #856
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Også prøver jeg å ikke tenke på hvor fint den danefæ-jakka hadde passet til.

Gammel 14-03-12, 17:50   #857
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Også prøver jeg å ikke tenke på hvor fint den danefæ-jakka hadde passet til.

Ulike grønnfarge, ville blitt totalt feil så da trenger du ikke tenke mer på det..

Gammel 14-03-12, 17:52   #858
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Camomilla- de var skikkelig fine

Takk. De finnes i lakserød og hvite og.

Gammel 14-03-12, 17:53   #859
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ulike grønnfarge, ville blitt totalt feil så da trenger du ikke tenke mer på det..

Takk! Hadde uansett ikke vært aktuelt med begge deler altså, men det er såå lenge siden den grønnfargen har vært å få tak i og den er jo så fin. Fornuftige, bekkenproblematiske meg valgte selvsagt skikkelige sko.

Gammel 14-03-12, 17:55   #860
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fornuftig Primrose Finst dem i andre farger også? Hvor/merke event,

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.