|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#841 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: Skam
|
|
|
|
|
#842 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Jeg mener ikke at man på død og liv må se det sammen med ungdommen, altså. Gjerne hver for seg.
|
|
#845 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg kjenner jeg må ha pause fra voksenSkamsiden på FB, jeg.
|
|
#847 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Eg av-abbonnerte i "William må svare"-veka. Det blei alt for mykje og tok heile facebookfeeden min. Har ikkje vore inne sida.
|
|
|
#849 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg syns maset har avtatt veldig, jeg. Nå har jeg nesten ikke noe SKAM-relatert i feeden min, og det er egentlig veldig greit. Jeg har heller ikke noe behov for se episodene/klippene om og om igjen. |
|
|
|
|
#850 |
|
Borte
|
Sv: Serieanbefaling: SkamHva slags Skam-greier får dere i feeden egentlig? Jeg har ikke hatt noe tror jeg, i min feed. Kanskje bortsett fra dette med at Kripos og Gud-og-hvermann hyllet Nooras oppgjør med Nico.
|
|
#851 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg er medlem på +20-siden (litt overaktiv sådann, for å ikke spamme FP). Det har vært veldig fint å ha en utløpskanal for galskapen min. Som heldigvis har roet seg, nå som sesongen er over. Slisomme greier å drive med fandom når man er førtis, ass. SkaŽkke gjøre det for ofte, for å si det sånn. |
|
|
|
|
#853 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDet er det det er. Utrolig slitsomt å være loco. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har blitt så engasjert i noe som jeg vet er fiction. |
|
|
|
|
#854 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamBegge Chrisene har jo hatt større roller i NRK-produksjoner tidligere. Og jeg ville tippe at de andre også har erfaring fra før, om ikke annet fra skolerevyer eller tilsvarende, at de har gått på dramalinjer eller har annen erfaring fra scenen på en eller annen måte. Og det er vel sagt at de har tatt noe fra alle skuespillerne opp i karakterene, men at de også er veldig forskjellige fra karakterene de spiller.
Dette er vel noe "halve" Norge lurer på. |
|
|
|
|
#855 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Serieanbefaling: SkamKven blir det i sesong 3 da? Eg var så sikker på Sana men etter siste episode trur eg litt på Isak.
|
|
|
#856 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg litt for gammel til en del av 20-åringene der inne, kjenner jeg.
|
|
#858 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamHaha, ja russesesongen må jo være Vilde sin.
|
|
#859 |
|
villende
|
|
|
|
|
|
#860 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDet blir litt rart om det blir Isak eller?
|
![]() |
|
|