Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-20, 10:43   #841
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Ny, kul bukse som satt som et skudd FØR jeg vasket den. I etterkant er den bare sånn "stripete" av sitterynker og alt for stor og slaskete

Gammel 03-11-20, 10:54   #842
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Ny, kul bukse som satt som et skudd FØR jeg vasket den. I etterkant er den bare sånn "stripete" av sitterynker og alt for stor og slaskete

Klag!

Gammel 03-11-20, 23:33   #843
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Klag!

Ja jøss Billa, klag. Det skal ikke være slik med mindre du har kjørt den på 60°C og maks sentrifugering.

I dag gruffer jeg over at jeg blir nervøs av at Mutter'n ikke har ringt, ennå jeg vet at hjemmetjenesten ville ringt om noe var galt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 06:24   #844
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørte på dere og fikk levert buksa tilbake
Tenkte ikke over at det var reklamasjon, så takk for tipset! Ny bukse kjøpt inn i annet stoff.

Gammel 04-11-20, 10:08   #845
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sekreteriatet for Transportklagenemda som sender klagen min til Norwegian, som for tredje eller fjerde gang svarer det samme. At vi ikke har møtt. Hadde ikke billett for svarte, avgangen var kansellert .

Gammel 04-11-20, 10:35   #846
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Gruffetråden #6

Vi er sendt tilbake på hjemmekontor. Minst ut november, muligens ut året.

Gammel 05-11-20, 15:09   #847
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Manglende arbeidslyst- mest lyst til å logge av nå, men må ha noe ferdig idag.

Gammel 05-11-20, 16:05   #848
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så støl. Og må sykle hjem fra jobb. Tror det blir mye motor i dag.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 05-11-20, 17:45   #849
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Tilbake til å være korona-deppa!

Gammel 05-11-20, 18:14   #850
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Tilbake til å være korona-deppa!

Jeg også

Gammel 05-11-20, 18:54   #851
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Evig takk til dere som tipset om roterende skitt i oppvaskmaskin! Jeg plukket ut maisbiter og har nå rent servise igjen.

Vi har foreløpig åpent arbeidssted i morgen, men sannsynligvis hjemmeundervisning fra uka. Jeg er svært alvorlig bekymret for flere av elevene mine. At jeg selv hater det er en ting, jeg er voksen. Jeg forbereder meg på å hyle til hjelpeapparatet igjen.

Gammel 05-11-20, 19:26   #852
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Samme her, Blondie. Jeg har timer med to av klassene i morgen, og da skal jeg klemme inn både repetisjon av Teams-opplæring OG få sett mest mulig av en film vi skal jobbe med i typ to uker. Eventuelt må jeg stunte et opplegg og planlegge fem dobbelttimer på nytt.

Gammel 05-11-20, 23:19   #853
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Folk som tillater seg å sutre, klage eller kjefte for så å skylde på blodsukker eller trøtthet. Hva med å ta seg sammen? Styr deg

Gammel 06-11-20, 14:03   #854
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begynte jeg å grine av John McCain sin tale i 2008?
Jepp
Sjekket jeg kalenderen?
Jepp
Er jeg kvinne i fertil alder?
Jepp
Skal jeg ha mensen om tre dager?
Jepp
Har jeg piller mot humørsvingninger?
Jepp
Hadde jeg husket å ta dem?
NEI!!!!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 14:12   #855
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Floksa!

Gammel 06-11-20, 14:15   #856
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gruffe over at treningssentrene skal stenge i Oslo. Nå var jeg i gang igjen ... etter altfor lang tid. Og så blir det stengt igjen. Kroppen min har ikke godt av dette.

(Altså - jeg skjønner at dette er et i-landsproblem, men det er nå litt kjipt allikevel.)

Gammel 06-11-20, 14:53   #857
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vil gruffe over at treningssentrene skal stenge i Oslo. Nå var jeg i gang igjen ... etter altfor lang tid. Og så blir det stengt igjen. Kroppen min har ikke godt av dette.

(Altså - jeg skjønner at dette er et i-landsproblem, men det er nå litt kjipt allikevel.)

Men hva er sjansen for at alle med nasjonalt medlemsskap kommer til nabokommunene? De må stenge Stor-Oslo, jeg venter spent.

Gammel 07-11-20, 07:36   #858
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hva er vitsen med å vokne klokka 05:30 på en lørdag? Jeg har ingen planer som tilsier at jeg må stå så djevelsk tidlig opp. Etter en time ga jeg opp, ordna litt mat og kaffe og la meg i badekaret. Her blir jeg til varmtvanntanken går tom.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-11-20, 08:23   #859
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Men hva er sjansen for at alle med nasjonalt medlemsskap kommer til nabokommunene? De må stenge Stor-Oslo, jeg venter spent.

Tror du? Jeg er 3 uker inn i nybakt sats-medlemsskap, og ikke godt nok i gang til å ha gode treningsrutiner å holde meg i gang på egenhånd framover. Det er også det eneste stedet jeg kan dra hjemmefra til med god samvittighet. Jeg trenger begge deler.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 07-11-20, 10:26   #860
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som driver i alternativbransjen og konspirasjonsteoriene deres rundt Covid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.