|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#841 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Brettspill. Det er lykken.
#842 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jentungen min har en sånn morsom bevegelse hun gjør uten å tenke over det når hun er glad og hører musikk som rykker i rytmesansen hennes, og den er noe av det absolutt søteste jeg vet, og i dag har hun gjort det masse. |
![]() |
![]() |
#843 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Vi har sittet og sett på bilder av oss, barna og faren fra de var født og til nå. Det var så koselig. Mange av bildene har jeg aldri sett før.
#844 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
Så godt og fint. Nå fikk jeg tårer i øya. I tillegg sovna yngste barnebarnet nettopp på fanget mitt. |
![]() |
![]() |
#845 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Så fint millact!
#846 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Bare vent
#847 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9At vi oppdaget vannskaden i stuen før huset ble ubeboelig. At Polygon kunne komme og hjelpe oss ganske raskt (om ikke hadde huset trolig vært ubeboelig nå. At vi bare har måttet rive av parketten og åpne veggene i en tredjedel av stuen, at vi har klart å ominnrede stuen slik at den likevel er hyggelig å være i. At lyden fra avfukteren ikke gir meg hodepine enda. |
![]() |
![]() |
#848 |
Hertuginne
|
#849 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg er i gang med trening igjen.
![]() |
#850 |
ej ikke møjkets heije
|
Dette er virkelig noe å glede seg over. Og om litt så kommer du ikke til å forstå hvordan du hadde nok plass i kjøleskapet når du hadde fryser samme sted. Vi har fryser i boden og smekkfullt kjøleskap i full høyde på kjøkkenet.
![]() |
#852 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Har svømt ei god treningsøkt, og lurer på hvorfor jeg ikke gjør dette oftere.
#853 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #913-åringen initierte (og fikk) besøk av en venninne. Veldig langt mellom hver gang hun orker/får til det, så dette var ganske stort faktisk.
#854 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9God og lang prat med kollegavenninnenabo som trengte hjelp med bilen sin. Så vi stod der i fellesgarasjen og jabba i nesten en time.
#856 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Fire ungdommer på hytta (egne og en kjæreste), som leker i snøen i timesvis, spiller spill, koser seg på skitur og generelt er bare fine.
#857 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Argentina tillater nå selvbestemt abort opp til uke 14. I seg selv er kvinners selvbestemmelse over egen kropp noe jeg blir glad for. Når parlamentet i tillegg har vedtatt en 1000-dagersregel om støtte i barnets første tre år så tok jeg en liten dans her i stua. |
![]() |
![]() |
#858 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Ble glad av å lese det dere skriver. |
![]() |
![]() |
#859 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Ungene kommer hjem i dag. Jeg syns det har vært utrolig godt med en pause, men nå blir det godt å få dem hjem.
#860 |
Klar
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg har fullført Jillians 30 day shred! |
![]() |
![]() |
|
|