|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Du må si "okei google" eller "hey google" først. |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVi fikk Google home i gave og brukte den vel noen uker før vi puttet den bakerst i et skap. Maken til dum greie.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAltså. 2 februar. Fortsatt -25 til -31.
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
"Hey google, spill P4"/"Hey google, spill NRK nyheter"
Hos oss å melder yr helt opp mot -8 grader på dagtid, og jeg tenker "YEY! Nå går det an å gå ut litt" .. Men NEIDA! For yr driver med fake news for tiden, utenfor døren så viser gradestokken -18!!!! PÅ DAGTID!!
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVår var helt kokko, kunne komme med random facts helt ut av det blå. Skremte vannet av eldstejenta, hun var alene i huset og det var helt stille da google plutselig opplyste henne om høyden på Tyholttårnet.
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Nå fikk jeg nesten en ide til 16-årsgave til eldste!
|
|
#8 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hos oss også. Trodde det var vi som gjorde noe galt, men da er det altså Google som er gal, ikke vi!
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T"Bare" -13 her, men det er evig kaldt nok ved kysten, når lillesøster er på skitur med friluftsliv valgfag ... Frostrøyk på fjorden og veldig pent da.
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Unnskyld, men
|
|
#12 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TGoogle Home og jeg ble venner i dag, og hørte på nyheter sammen. Vi har bonda før også altså, spesielt den gangen i tidlig pandemi hvor jeg satt og stirret lamslått i veggen og Google ut av det blå sa «jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe deg med dette». |
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T... så får det heller være at jeg fikk lyst til å KALDKVELE han som bablet på politisk kvarter som nok aldri har vært utenfor trygge kontorvegger noen gang. |
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNåh!
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEr det ikke lov med synonymer nå heller i wf? TJUETI er da for svarte det samme som tretti!! |
|
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet finnes lite som er så annoying som folk (les:mannen) som KRANGLER med Google home ass. Det er en MASKIN. Den BRYR SEG IKKE. |
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAlså når jeg hadde kjøpt en ordentlig vaskebøtte som kun skulle brukes til gulvvask - IKKE VASK AV SYKKELKJEDE, VERKTØY OG LIKNENDE, og ga streng beskjed om dette, så tar mannen og fyller den med ASKE fra vedovnen!!! AAArgh! |
|
|
|
|
#19 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THey, man oppfører seg pent mot Google-tingen. Vi sier TAKK til den på samme måte som til de andre. Så det.
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T//avsporing//
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
![]() |
|
|