Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 11:54   #861
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 25-05-11, 11:54   #862
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Søsteren min skrev dette i fortvilelse en gang:

En sort labrador gis bort i bytte mot sommersko og sandaler, siden alle skoene vi hadde er spist opp... Håper på positivt svar, helst før Svend kommer hjem fra jobb!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 11:11   #863
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne har noen av mine venner for tiden:
Du kan elske meg eller hate meg, mislike meg, det er opp til deg!
Men jeg har ikke tid til å hate dem som hater meg.
For jeg er altfor opptatt av å elske dem som elsker meg! ♥


rine er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 11:14   #864
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Denne har noen av mine venner for tiden:
Du kan elske meg eller hate meg, mislike meg, det er opp til deg!
Men jeg har ikke tid til å hate dem som hater meg.
For jeg er altfor opptatt av å elske dem som elsker meg! ♥

Wow.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 11:18   #865
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Håhå, det er en sånn "Bruker du bilbelte?"-poll som drar igjennom vennelisten min nå, og jeg ser til min forundring at ganske mange jeg kjenner personlig og har sett uten bilbelte forholdsvis ofte svarer "Ja, alltid".

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 18:49   #866
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Ratko Mladic er arrestert!
Ligger hos mange av mine venner og er noe av det beste jeg har sett i en FB status paa veldig lenge.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 19:50   #867
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Innrømmer at jeg ikke har lest hele tråden. Mulig denne har vært fremme før.

Jeg har elsket deg siden det første sekund jeg hørte ditt hjertes slag ♥.
Jeg elsket deg i det samme øyeblikk du ble født.
Du var bare et minutt gammel da jeg visste, at jeg ville dø for deg!
Når vi velger å få barn, tillater vi samtidig, at våres hjerter kan reise vekk fra kroppen....
Sett dette på din vegg, hvis du har barn, som du elsker høyere enn livet! ♥ ♥



Vakkert.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 19:51   #868
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Og denne:
Hva får du hvis du kloner en sjørøver?

En piratkopi...


__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 20:25   #869
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Innrømmer at jeg ikke har lest hele tråden. Mulig denne har vært fremme før.

Jeg har elsket deg siden det første sekund jeg hørte ditt hjertes slag ♥.
Jeg elsket deg i det samme øyeblikk du ble født.
Du var bare et minutt gammel da jeg visste, at jeg ville dø for deg!
Når vi velger å få barn, tillater vi samtidig, at våres hjerter kan reise vekk fra kroppen....
Sett dette på din vegg, hvis du har barn, som du elsker høyere enn livet! ♥ ♥



Vakkert.

Jeg er en dårlig mamma, for det gikk mange uker før jeg fikk den sterke "jeg vil gå gjennom ild og vann for deg"-følelsen for sønnen min. Hjertet mitt er på plass ennå også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 21:07   #870
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne ser jeg noen av mine venner har nå:

Den blir lengre når du drar i den.
Den passer veldig bra mellom brystene.
Den glir lett inn i den passende åpningen.
Og den virker best når man rykker i den ...........
HUSK BILBELTET FOLKENS))))

----


Jeg har til dags dato aldri kopiert en status.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 22:30   #871
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Min sønn er det vakreste smykke jeg kan bære rundt min hals.Det vakreste armbåndet hengende rundt min hånd..Flotteste belte rundt magen.Han har egen nøkkel til mitt hjerte ♥ Han er mitt eget smykkeskrin ♥ ♥ ♥

Dette er vel en forlengelse av en som ligger her fra før. Vakkert!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 26-05-11, 23:33   #872
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.256
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Ratko Mladic er arrestert!
Ligger hos mange av mine venner og er noe av det beste jeg har sett i en FB status paa veldig lenge.

Ah, den VAR jo "fine ord i statusfelt"!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 08:41   #873
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sitat:

☂ Da Gud hadde skapt Vestlandet... så han på det og sa:
"Dette è det fineste jeg har skapt.....la oss vaske det hver dag"
Og slik ble det... ☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂ ;-)

På den ene siden ganske morsom, på den andre siden irriterende siden det er så sant. :værsyk:

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 09:27   #874
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Min sønn er det vakreste smykke jeg kan bære rundt min hals.Det vakreste armbåndet hengende rundt min hånd..Flotteste belte rundt magen.Han har egen nøkkel til mitt hjerte ♥ Han er mitt eget smykkeskrin ♥ ♥ ♥

Dette er vel en forlengelse av en som ligger her fra før. Vakkert!

Mitt eget smykkeskrin?!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 09:49   #875
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

"En gynokolog var drittlei jobben & omskolerte seg til bilmekaniker. Da han hadde avlagt fagprøve, fikk han 200 av 100 mulige poeng. Glad men forvirret lurte han på hvorfor ? Sensor'en så på han & sa " Du fikk 50 poeng for måten du demonterte motoren på & 50 poeng for måten du satte sammen motoren igjen. Fagnemda har besluttet å gi deg 100 tilleggspoeng på grunn av at du klarte å utføre alt dette via eksosrøret."

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 10:21   #876
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

"En gynokolog var drittlei jobben & omskolerte seg til bilmekaniker. Da han hadde avlagt fagprøve, fikk han 200 av 100 mulige poeng. Glad men forvirret lurte han på hvorfor ? Sensor'en så på han & sa " Du fikk 50 poeng for måten du demonterte motoren på & 50 poeng for måten du satte sammen motoren igjen. Fagnemda har besluttet å gi deg 100 tilleggspoeng på grunn av at du klarte å utføre alt dette via eksosrøret."

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 12:12   #877
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

"En gynokolog var drittlei jobben & omskolerte seg til bilmekaniker. Da han hadde avlagt fagprøve, fikk han 200 av 100 mulige poeng. Glad men forvirret lurte han på hvorfor ? Sensor'en så på han & sa " Du fikk 50 poeng for måten du demonterte motoren på & 50 poeng for måten du satte sammen motoren igjen. Fagnemda har besluttet å gi deg 100 tilleggspoeng på grunn av at du klarte å utføre alt dette via eksosrøret."

Haha, dødsbra!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 14:04   #878
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.929
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

"En gynokolog var drittlei jobben & omskolerte seg til bilmekaniker. Da han hadde avlagt fagprøve, fikk han 200 av 100 mulige poeng. Glad men forvirret lurte han på hvorfor ? Sensor'en så på han & sa " Du fikk 50 poeng for måten du demonterte motoren på & 50 poeng for måten du satte sammen motoren igjen. Fagnemda har besluttet å gi deg 100 tilleggspoeng på grunn av at du klarte å utføre alt dette via eksosrøret."

Nå lo jeg!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 27-05-11, 16:51   #879
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

I dag fikk jeg øye på denne:

Sitat:

IF YOU BELIEVE IN GOD , RE-POST THIS PLEASE DON'T IGNORE , YOU ARE BEING TESTED , FOR IT SAYS IN THE BIBLE : DENY ME IN FRONT OF EVERYONE AND I WILL DENY YOU IN FRONT OF MY FATHER. I LOVE YOU GOD ! ♥

:brekningsfornemmelser:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 17:14   #880
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

I dag fikk jeg øye på denne:


:brekningsfornemmelser:

Å fy flate...

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no