Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-18, 21:39   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg snakket med noen av lærerne til eldste på åpen konferanse på vgs i går, og det virker som det går fint med han på skolen. Han får nok ikke toppkarakterer, men han har blitt en ny gutt etter at han startet der. Vi ser at selvtilliten vokser uke for uke, han har fått nye venner, og de synes det virker som han har det bra på skolen. Det stemmer bra med det vi opplever her hjemme. Jeg er så utrolig glad for at ungen har det bedre med seg selv.

Så herlig! Jeg har også en gutt som startet på vgs i høst. Han trengte en ny start, og det herlig å se hvor godt han trives nå.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 22:10   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å takke ja til å være med på messe i dag, selv om dagen ble lang.
Og vissheten om at de fantastiske ungene mine faktisk har stelt fjøset alene i kveld!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 00:01   #3
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har fått revet alle fliser på badet og handlet inn alt som skal til for å få badet opp å gå igjen :svett: Kjekt med planleggingsdag

Gammel 10-11-18, 08:16   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Lørdag!

Gammel 10-11-18, 14:35   #5
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Junior har endelig begynt å være litt sammen med en annen gutt i klassen og i akkurat nå er de i svømmehallen.

Og idag morges hadde vi følgende samtale:

E: "Mamma har du lagt merke til at jeg har vært enklere å be på i det siste?"
Jeg: "Ja! Og det er kjempefint! Og så synes jeg du virker som du er gladere om dagen?! Stemmer det?"
E: "Ja, det gjør egentlig det, mamma!"

Tuddelu er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 19:43   #6
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Fin og harmonisk familielørdag.

Gammel 10-11-18, 21:39   #7
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Båtbillett til Danmark kjøpt, feriehus booket og delvis betalt. Jeg blir så glad av å tenke på neste sommerferie.

Gammel 11-11-18, 15:42   #8
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Å hjelpe barna med å bake farsdagskake til mannen. Ok, så mistet storebror et egg på gulvet (og jeg måtte tørke opp) og lillebror rev sitronskall så voldsomt at han krydret kjøkkengulvet med halvparten (og jeg måtte tørke opp) og noen sølte smeltet smør utenfor kjøkkenmaskinbollen (og jeg måtte tørke opp), og, ja, så ble det litt uenigheter om hvem som hadde fått mest da de fikk slikke bollen etterpå. Men egentlig var det faktisk ganske hyggelig.

Gammel 11-11-18, 18:35   #9
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Kosete femåring.

Gammel 11-11-18, 22:36   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tanken på at jeg skal avspasere i morgen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-18, 23:53   #11
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Planleggingsdag i barnehagen. Det har vært tur til storsenteret med lunsj og shopping, kos, brettspill, sjokoladeboller og perling av julefigurer.

Gammel 11-11-18, 22:42   #12
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En flott basar og kafe med eldste sin klasse i dag.

Gammel 12-11-18, 11:20   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sola titter frem!

Gammel 12-11-18, 11:50   #14
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Frokost på senga og det faktum at jeg hittil har fått jobbet ganske effektivt i dag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-11-18, 00:15   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Blitt kalt inn til intervju som en av fire.

Gammel 13-11-18, 07:29   #16
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Blitt kalt inn til intervju som en av fire.

Så fint!

Gammel 13-11-18, 07:56   #17
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11-åringen som hadde stått opp, vært ute med søppelet, satt på oppvaskmaskina og tømt den igjen etterpå, og sydd, før resten av familien stod opp i dag.

Gammel 13-11-18, 08:44   #18
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Frokost på sengen, og at jeg våknet i godt humør og utvilt. Dessuten husket jeg på å hente epler fra kjelleren, så nå har jeg god frukt tilgjengelig i hele dag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-11-18, 08:47   #19
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

11-åringen som hadde stått opp, vært ute med søppelet, satt på oppvaskmaskina og tømt den igjen etterpå, og sydd, før resten av familien stod opp i dag.

Der er ikke mine unger for å si det sånn. Ikke jeg heller når jeg tenker meg om.
Så hyggelig å våkne til da.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 13-11-18, 08:56   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Der er ikke mine unger for å si det sånn. Ikke jeg heller når jeg tenker meg om.
Så hyggelig å våkne til da.

Det var ikke mine heller, for fem år siden. Ikke for fem uker siden heller, for den saks skyld. Eller i går. Tror det var et spesialtilfelle. Dette er barnet som gjerne sover til halv tolv i helgene, og som vanligvis må slepes ut av senga for å komme seg på skolen i tide, så det er ikke godt å vite hva som traff henne i dag. Men veldig hyggelig ja.

Hun hadde sydd noe hemmelig på den nye symaskina si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.