|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#864 |
This is normal!
|
![]() Sv: Donald TrumpTalen Trump holder nå er som hentet fra en skrekkfilm (sendes på VG.no). Hvordan kunne det gå så langt?
![]() |
#865 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpDet er virkelig grusomt å se. Nå hevder han valget i Georgia også er rigget og stolen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#866 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald Trump
Eller komplett idiot og ekstremt maktsyk og narsissistisk. |
![]() |
![]() |
#868 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Donald TrumpNRK sender også direkte. Jeg prøvde å se på. Men ble så distrahert av at representanten som snakket hadde et altfor lite munnbind som hele tida gled ned over nesa mens han snakket at jeg ikke klarte å forholde meg til det... |
![]() |
![]() |
#869 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Donald TrumpJa han var litt uheldig med valg av munnbind. Så ikke så lenge på det, men den lille tiden jeg så virket det som det sklei ned en gang i hver setning.
#870 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg så deler av talen til Trump nå. Det må ha rablet for ham. Påstår det var flere hundre tusen som så ham tale. Fra hele verden.
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 06-01-21 kl 20:01. |
![]() |
![]() |
#871 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Pence |
![]() |
![]() |
#872 |
Shake it out!
|
#873 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Donald TrumpDer er jo sånnsett Biden sin feil at Trump taper. Altså fordi Biden vant!
#875 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Ja, det har jeg sett. (Kilde: youtube.com)
#876 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpKongressen i lockdown... er det bare jeg som synes det er LITT rart at det ikke var sterkere oppbud av politi?
#877 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg så på sendinga når det plutselig blir kaos i kongress-salen og man ikke får orden og så er det plutselig pause. Det vae fryktelig skummelt å sitte å se på og lure på hva det er som skjer nå. Jeg fikk Designated Survivor-vibber. Dette er så mørkt. |
![]() |
![]() |
|
|