|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg har vært på tur med en super gjeng FP-damer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Tur ut i sola.
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Fjelltur i nydelig vær. Kaldt vær de siste dagene, har gjort at all gjørme er frosset, så det var helt perfekt å gå. |
![]() |
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Helten og jeg har fått innstallert hjemmekontorene våres på stua i Mutter'n sin leilighet. I en drøy uke skal vi faktisk reise på jobb. Det tror jeg vi skal klare å nyte. I hvert fall jeg. Jeg er litt overrasket over følelsen av glede, for jeg trives godt med hjemmekontpr. |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Sett film i sofaen med kiden. |
![]() |
![]() |
#8 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Tur i sola. Det er fordelen med hjemmekontor.
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Nytt år, nye muligheter, full rulle på jobb etter er treeeegt 2020.
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Herlig |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Ja, herlig! Jeg har en sånn hund som ser på TV med STORT engasjement! Det er skikkelig gøy - og litt slitsomt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Den ene foreleseren vi skal ha er tysk.
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Har vært ute og gått en tur. Det er sol og bitte litt snø i luften, så på vei hjem tittet regnbuen frem.
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Midt i alt som er vondt og vanskelig så har min datter (10. klassingen) kommet opp med en god og gjennomtenkt liste over hvilke studieretninger hun vil søke på vgs og en fornuftig liste over hvilke skoler under hvert alternativ. Argumentene hennes er gode og jeg er helt enig i hvordan hun ser på seg selv og sine egne studievalg. Og vi klarer å ha gode samtaler om dette.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Så bra! Min 10.klassing sier hun har hatt veldig god nytte av faget Utdanningsvalg i år, i motsetning til de to foregående årene. Nå har hun en helt annen innsikt enn hun hadde i fjor, og har ganske klart for seg hva hun skal søke, og på hvilke skoler.
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
Ja, jeg ser også at de har hatt et helt annet utbytte av UDV i år enn tidligere år. Sannsynligvis sterkt korrelert med at de har fått en lærer som er dedikert til faget, men han er nok reservert til 10. klasse. Det er jo også det året dette er aller viktigst.
![]() |
|
|