|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
I hear You sistah!
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Bor på helt feil plass sånn sett. Men ikke hverdagskost å ha LN-TEX rett over huet.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min mor har nettopp flyttet til området og sendte melding om det samme. Min søster bor rett ved flyplassen, så jeg har sett at det har foregått litt på himmelen når jeg har vært der der ja, og har tatt med ungene bort for å se, da de var små.
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Besøk av mamsen og broderen og med god grillmat. En lykkelig gutt som fikk spille masse FIFA med onkelen, og en annen gutt som fikk vise onkelen gamingoppsettet og legoen sin. De har en onkel som viser dyp interesse i det de driver med, og det gjør meg så glad. Verdens beste bror!!!
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg bor og jobber midt i innflyvningen, og nå er det øvelse, så det er noen tyske jagerfly som har fløyet over her, jeg syns mest de bråker.
|
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Snill nabo som tok med både egen sønn, min sønn og en venn for å se en nasjonal G14-kamp.
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har stemt (fikk plutselig full timeplan i morgen), og det gjør meg alltid glad!
|
|
|
#13 |
|
rakkarpus
|
Bare å lese om dette gjorde meg glad.
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fantastisk langhelg i Jotunheimen, har blitt solbrent, fått myggstikk, har bada i Gjende og gått et par lange og fantastiske turer i godt lag. Lever lenge på denne helga! Sist redigert av Galathea : 12-09-23 kl 09:42. |
|
|
|
|
#15 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg mistenker at jeg hørte en kvitrende og morgenfrisk FP-er på radioen nå på morgenkvisten, og jeg ble helt.... Det er En Jeg Kjenner.
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg tipper du mistenker rett.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Vi er på tre dager med levering på skolen uten noe styr. Uten at jeg må bruke lang tid på å motivere henne ut døra.
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Besøkte kjæresten og ble til i dag. Godt etter ei slitsom forrige uke.
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Lillesøster som i dag har vært med i valglokalet, hun var på naturfagsrommet med de andre på basen, de har lagd perm med skolearbeid (!!!!!!) og hun synes det er fint.
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
|