|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)
|
|
|
|
|
#864 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Oh my, dette var litt å lese igjennom. Det er så mange jeg gjerne skulle ha sagt noe om! Maimor er lavkarbodame, en dyktig sådan.
|
|
#868 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)
Jeg fikk en veldig fin, overraskende og rørende julegave fra Fadese i fjor!
|
|
#870 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Irma er tidligere rødstrømpe. Nå ekvilist.
|
|
#872 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Heiko har sjuke barn, stakkars
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 01-12-09 kl 23:00. Årsak: jeg oppdaterer siden for sjelden |
|
|
|
|
#874 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Og om Heiko blir riktig lei jobben sin, kan hun sikkert leve av å sy!
|
|
#875 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)tiddelibom leser masse bøker og er flink til å skrive dem opp på Fp.
|
|
|
#876 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)ullmor vet litt om hva slags fløte man bør bruke i pepperkakedeig.
|
|
#878 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Safran har "kranglet" en del med meg i diskusjoner, men jeg tror vi har blitt mer enige på våre gamle dager.
|
|
#879 |
|
Pauset
|
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Lykken er veldig søt (har så vidt truffet henne) og har bein i nesa, står for egne meninger og er høyst oppegående. Hun bor ikke så altfor langt ut av byen, har mann og et par unger. Hun har også litt lyst til å bytte retning mtp karriere og er ikke nekete i det heletatt, det jeg har sett. |
|
|
|
|
#880 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Joika er også veldig søt.
![]() |
|
|