Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-13, 12:16   #881
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg er litt sur fordi jeg kommer hjem til rotete hus når jeg har vært på hotelltur. Ikke mitt rot en gang.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-11-13, 19:28   #882
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk tak i en av de dödskule, tykke gensrene fra Isabel Marant for H&M, ogsaa er det nesten blitt for kaldt til at jeg kan bruke den ute mens den er for tykk inne. :drama:

liefje er ikke aktiv  
Gammel 24-11-13, 19:43   #883
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er utrolig mett men har fortsatt lyst på mer ribbe...

kamp er ikke aktiv  
Gammel 24-11-13, 19:47   #884
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mamma hadde invitert en ekstra person på søndagsmiddag i dag, så jeg måtte snakke engelsk og konversere med en ukjent.

Gammel 24-11-13, 20:36   #885
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde bursdag i går, og var på SPA-hotell med et par svigerinner. Jeg dro mest for jeg syntes jeg måtte. Egentlig hadde jeg mest lyst til å være sammen med mann og barn i går, og ikke dra fra de kl. 10 på selveste bursdagen min. Selv om SPA var godt, god mat og godt selskap så føler jeg meg litt frarøvet bursdagen min. De jeg dro med visste jo knapt at jeg hadde bursdag. Jeg vil ikke dra fra familien min på bursdagen min igjen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-11-13, 22:42   #886
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg ler sånn av disse i-landsproblemene deres.

I dag har jeg jogget for mye/drukket for lite og nå har jeg hodepine.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 25-11-13, 08:38   #887
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er syk

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-11-13, 09:02   #888
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Min søster skal feire sin bursdag på min bursdag. Da kan ikke jeg feire min bursdag på min dag.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 25-11-13, 18:24   #889
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Min søster skal feire sin bursdag på min bursdag. Da kan ikke jeg feire min bursdag på min dag.

Næmmen! Veit hun ikke når du har bursdag, eller? (Tvilling?)

Gammel 25-11-13, 18:30   #890
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg syklet ikke i morrest fordi det var så glatt i går og jeg har ikke fått på piggdekka ennå, også var det mildt og isfritt så jeg måtte gå fra bussen og opp bakken og det er såååå kjedelig og dunjakka var for varm.

Gammel 25-11-13, 18:36   #891
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg er trøtt og sliten, og har fått beskjed om å ta en hvil i sengen av mannen. Men er for lat til å gå ut i sengen.

Gammel 25-11-13, 18:38   #892
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Jeg er nyoperert, pain in the ass får ny betydning.

Meiose er ikke aktiv  
Gammel 25-11-13, 18:43   #893
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Næmmen! Veit hun ikke når du har bursdag, eller? (Tvilling?)

Joda, hun veit det, og sa det til meg i en bisetning, for det var så sy-yhynd på dattera hennes om hun ikke fikk feire 1-årsdagen sin på dagen. Det var ikke så farlig med meg liksom.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 26-11-13, 12:06   #894
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk med sjokoladekake fra svigers på søndag, men den var puttet i en plastboks som opprinnelig hadde inneholdt bacalao, så da vi skulle kose oss med kake i går, smakte den fisk!

Gammel 26-11-13, 14:21   #895
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg faar angoraull i öynene hele tiden naar jeg har paa meg en annen av mine nye gensere.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 26-11-13, 15:11   #896
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angoraull?

Sjølv om det er ein morosam tråd trur eg kanskje ikkje eg hadde sutra for mykje over å få ull i augnene.

http://www.dyrebeskyttelsen.no/nyhet...t#.UpSsHcRLPVo

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-11-13, 15:40   #897
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Det er altfor godt med pepperkaker.

Gammel 26-11-13, 20:34   #898
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjempeglad for at jeg er kvalm for da går jo sikkert ting bra inni magen, men jeg er så sykt kvalm at jeg nesten må gråte og da klarer jeg nesten ikke tenke positivt og dessuten er jeg så kvalm og det må da finnes grenser for hvor kvalm man kan bli eller?

Jeg er kvalm!

Gammel 26-11-13, 21:01   #899
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Vi fikk med sjokoladekake fra svigers på søndag, men den var puttet i en plastboks som opprinnelig hadde inneholdt bacalao, så da vi skulle kose oss med kake i går, smakte den fisk!

OMG! DET hørtes nedtur ut! Stakkars! :trøster:

Jeg er sliten og trøtt og lei og sulten, men orker verken gå i butikken eller lage meg noe av av det vi har hjemme. Mannen kommer ikke hjem før 22, stakkars meg! Er jeg riktig heldig kjøper han sjokolade til meg på hjemveien.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 26-11-13, 21:10   #900
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OMG, nå ble jeg så glad at jeg nesten måtte gråte! Jeg kom på at jeg har rester av verdens beste hjemmelagede lasagne i kjøleskapet!

Hyacinth er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.