Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-17, 16:05   #881
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag?

Vellykket møte med hyggelige kunder og gode kolleger. Gode tilbakemeldinger etter workshopen jeg ledet i går. Fjortenåring som var blid i går etter første arbeidspraksisdag, som nok både han og jeg hadde vært ganske spent på.

Gammel 24-01-17, 16:05   #882
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vellykket møte med hyggelige kunder og gode kolleger. Gode tilbakemeldinger etter workshopen jeg ledet i går. Fjortenåring som var blid i går etter første arbeidspraksisdag, som nok både han og jeg hadde vært ganske spent på.

Kvar er han på praksis? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-01-17, 16:34   #883
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kvar er han på praksis? :nysgjerrig:

I hustrykkeriet i Regjeringskvartalet. Kollega av meg, altså, men annen seksjon (og annen bygning).

Gammel 24-01-17, 16:34   #884
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I hustrykkeriet i Regjeringskvartalet. Kollega av meg, altså, men annen seksjon (og annen bygning).

Kult!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-01-17, 17:12   #885
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At eg fekk bestilt denne thermokoppen til niesa mi som snart vert 17 år. Ho er ein lett nerdete, særs dedikert fiolinist, som ikkje bryr seg filla om sosiale medier.

Påskrifta seier:

#
That's a Sharp,
Not a Hashtag.

Sist redigert av My : 25-01-17 kl 09:53.
My er aktiv nå  
Gammel 24-01-17, 17:57   #886
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, den vil jeg ha også. Hvor kjøpte du?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-01-17, 19:34   #887
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

At guttungen på elleve hadde fiolintime nr to som gikk over all forventning, og at han nærmest danset ut etterpå.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-01-17, 20:02   #888
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åh, den vil jeg ha også. Hvor kjøpte du?

Her (du kan velje mellom "coffee mug" og "travel mug").

Sist redigert av My : 25-01-17 kl 09:50.
My er aktiv nå  
Gammel 24-01-17, 20:20   #889
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Første time hos psykolog - og dama er bare så herlig!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 24-01-17, 20:32   #890
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Her (du kan velge mellom "coffee mug" og "travel mug").

Takk!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 25-01-17, 09:09   #891
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Først blei jeg glad i helgen, da min svigerinne posta video rosaluerally i KC, hvor hun holdt en apell, og så postet hun en melding fra en tidligere forbindelse. Jeg føler meg bare bittelitt stolt nå.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg April-komplement-KCrallyjan2017-cropped.jpg (100,4 KB, 50 visninger)
Strå er aktiv nå  
Gammel 25-01-17, 09:13   #892
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Så flott, Strå!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-01-17, 09:49   #893
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Wow, høyres ut til at du har ei flott svigerinne Strå!

Gammel 25-01-17, 10:11   #894
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, skjønner at du er stolt av henne!

Gammel 25-01-17, 13:11   #895
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Takk folkens. Apellen hun holdt er her, det var den jeg blei stolt av først. Jeg vet jo hvor skrekkslagen man kan bli når man skal holde taler, apeller og kurs og egentlig ikke har lært noe om det før.

Strå er aktiv nå  
Gammel 25-01-17, 13:24   #896
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppoverbamseklem av sønn i dunjakke.

Gammel 25-01-17, 14:06   #897
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Kun ca en times arbeid igjen av å gjøre vårt gamle bosted klar til overtagelse. Nå er jeg skitlei flytting, og her blir jeg til jeg bæres ut.

Sist redigert av Michelle : 25-01-17 kl 22:26.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 25-01-17, 17:05   #898
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At en 18-årig gutt skrev følgende til meg i dag:

Sitat:

Du er så flink til å få meg til å føle meg god

Pelen er aktiv nå  
Gammel 25-01-17, 17:12   #899
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ansiktet til vekteren som skulle gjøre bag search da han så veska mi da jeg kom ned på Spektrum.

"Finner du nøklene mine er du en knupp!"

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-01-17, 18:00   #900
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk plutselig anledning til å delta på en faglig interessant konferanse - jeg er så glad for at jeg har en jobb hvor jeg kan ha det gøy. Jeg er så glad at jeg våget å satse på egen arbeidsplass og at vi faktisk får dette til å gå mer enn rundt

Jeg er også glad for at jeg gikk sendt en SMS til en dame jeg er glad i og sagt ar jeg tenker på henne i en vanskelig situasjon - og at svaret hennes viser at hun har kampviljen hun trenger.

Og så er jeg glad at jeg har lært meg å si fra og ikke ta piss, sånn at sa da en person jeg må forholde meg til svarte "jeg har ikke tid til å sende deg jeg skulle ha gitt deg i hånden for flere dager siden, og som jeg lovte å gi deg umiddelbart før om to uker fordi jeg gjør noe annet og skal ha ferie", har tatt seg tid til å sende meg noe helt annet (som er i hennes interesse å sende ut), da svarte jeg henne at om hun klarer å sende meg dokumentet hun må skrive, da har hun også tid til å sende meg et dokument som kun skal putte i en konvolutt. Og at hun kan bruke samme sekretæren som sendte det andre dokumentet.

Ja. Jeg er veldig glad for at jeg har blitt tøff og selvstendig og ikke lar meg tråkke op av et menneske som bruker barnslig hersketeknikk. Nå får jeg kopi av dokumentet etter pålegg fra høyere instans. Men hun nekter konsekvens å adressere det til mitt navn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.