Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-23, 11:55   #881
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Likte du den?
Vi har ikke startet ennå.
Er Diplomaten jeg mener, ja. Har sett The Americans - den er så bra.

Ja, har sett to episoder og liker den godt!

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 30-04-23, 12:22   #882
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Keri Russel minner meg om noen og tenkte på det gjennom hele serien. Det nærmeste jeg kom var Linnea Myhre.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-05-23, 07:42   #883
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi liker Diplomaten godt etter to episoder. Husket ikke hvor jeg hadde Keri Russell fra, men så jo mye Felicity i ungdommen.

Gammel 01-05-23, 10:54   #884
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Keri Russell spiller i The Americans, anbefales om man ikke har sett den. 6 sesonger om jeg husker riktig.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 01-05-23, 22:39   #885
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes The Americans er noe av det beste jeg har sett noen gang på TV.

Har sett hele The Diplomat, og det gikk kjapt på slutten der, men man fikk da en forklaring på hvem som hadde angrepet skipet? Men hvem som overlever til neste sesong var veldig uklart. <det kommer en sesong til, sier Netflix, visstnok. I følge en eller annen greie jeg leste på internet.
Og jeg digger også Kerri Russel, men synes det ble litt vel overdrevet med hvor bustete hun skulle være til en hver tid.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 01-05-23, 23:25   #886
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, det kom vel en forklaring, men ikke en felling, så historien skal vel fortsette. Det blir ikke et nytt plott i sesong 2.

Den ble offisielt fornyet i dag.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-05-23, 23:35   #887
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes The Americans er noe av det beste jeg har sett noen gang på TV.

Veldig enig! (Og hver gang vi kikker innom HBO, får jeg lyst til å se Perry Mason fordi Matthew Rhys spiller hovedrollen )

Nå er vi over halvveis i sesong 1 av Yellowjackets og er HELT hektet.

Gammel 01-05-23, 23:36   #888
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser diplomat og liker den. Men irriterer meg over de scenene som åpenbart er filmet og skutt inn etter at de har begynt med blow dries. Siden det at hun er sjuskete på håret i begynnelsen åpenbart er et poeng i seg selv, er det irriterende.

Gammel 02-05-23, 12:21   #889
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. Jeg vet at jeg er skikkelig glad i fotball, men Welcome to Wrexham MÅ da være en feelgood også for de uten den helt store fotballinteressen?

Den handler om to amerikanske skuespillere, Rob McElhenney (diverse serier) og Ryan Reynolds (Deadpool og noe annen Marvel), som kjøper den walisiske fotballklubben Wrexham. Serien viser byen og folka rundt laget, og hvordan de nye eierne går inn i dette. I tillegg er det en god del om Wales og annen morro. Man blir glad i alle.

Serien går på Disney +.

Gammel 02-05-23, 12:41   #890
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Jeg vet at jeg er skikkelig glad i fotball, men Welcome to Wrexham MÅ da være en feelgood også for de uten den helt store fotballinteressen?

Den handler om to amerikanske skuespillere, Rob McElhenney (diverse serier) og Ryan Reynolds (Deadpool og noe annen Marvel), som kjøper den walisiske fotballklubben Wrexham. Serien viser byen og folka rundt laget, og hvordan de nye eierne går inn i dette. I tillegg er det en god del om Wales og annen morro. Man blir glad i alle.

Serien går på Disney +.

Du har vel sett Ted Lasso?

Gammel 02-05-23, 12:57   #891
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres jo nesten nøyaktig ut som Ted Lasso, ja.

Gammel 02-05-23, 15:21   #892
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kanskje bortsett fra at Wrexham er dokumentar og ikke fiction da. Jeg må nok skaffe meg Disney +. Synes RR er en ekstremt sympatisk fyr, i tillegg til morsom og behagelig å hvile øynene på. Og fotvall liker jeg også.

Gammel 02-05-23, 15:48   #893
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ja, minus at det ikke er trenerteamet som er amerikansk, men eierne. Jeg sveipet innom Wrexham i helges siden den ene ungdommen så på.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-05-23, 15:49   #894
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kanskje bortsett fra at Wrexham er dokumentar og ikke fiction da. Jeg må nok skaffe meg Disney +. Synes RR er en ekstremt sympatisk fyr, i tillegg til morsom og behagelig å hvile øynene på. Og fotvall liker jeg også.

Du har det vel kanskje om du har TV2 Play?

Lasso er gøyere enn Wrexham da. Men synes dere ikke også at Lasso har tapt seg i sesong 3?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-05-23, 16:07   #895
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men synes dere ikke også at Lasso har tapt seg i sesong 3?

Jeg synes det. Men skal la være å slå det fast før sesongen er slutt. De kan jo ha en plan med det hele.

Gammel 02-05-23, 17:56   #896
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes IKKE det. #TedHead

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 02-05-23, 18:20   #897
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Grey's anatomy. Det har blitt veldig kjedelig etterhvert som gamle karakterer forsvinner og nye kommer til. Men jeg må jo få med meg alle sesongene.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 02-05-23, 18:21   #898
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det. Men skal la være å slå det fast før sesongen er slutt. De kan jo ha en plan med det hele.

Uten å spoile for mye, den tar seg veldig opp på slutten!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 02-05-23, 18:24   #899
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hva mener du? Sesongen er da ikke ferdig enda?

Gammel 02-05-23, 18:28   #900
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hvordan vet du det? Legger de ikke ut simultant i alle land?

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.