|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#881 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Ok
|
|
#883 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg fikk tak i en turbukse jeg kan trives i. Det er ikke værst, jeg har lett lenge. Som i åresvis. Besøket til Mutter'n var også bra. Hun var mer pratsom enn på lenge, så det var kos. Hun prata om ene storebroren sin som var på sjøen og huska navnet hans. Jeg ble navnet som lillesøsteren, det er koselig, de var så nære venner hele livet. |
|
|
|
|
#884 |
|
Rockesøster
|
I hear You sistah!
|
|
#885 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Besøk av mamsen og broderen og med god grillmat. En lykkelig gutt som fikk spille masse FIFA med onkelen, og en annen gutt som fikk vise onkelen gamingoppsettet og legoen sin. De har en onkel som viser dyp interesse i det de driver med, og det gjør meg så glad. Verdens beste bror!!!
|
|
#886 |
|
bits and pieces
|
Bor på helt feil plass sånn sett. Men ikke hverdagskost å ha LN-TEX rett over huet.
|
|
|
#887 |
|
Rockesøster
|
Gøy!
|
|
#889 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg bor og jobber midt i innflyvningen, og nå er det øvelse, så det er noen tyske jagerfly som har fløyet over her, jeg syns mest de bråker.
|
|
|
#890 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg fikk fatt på en bra brukt sofa til Herremannen. Han var på jobb og utilgjengelig (restaurant midt i lunsjen), men jeg visste budsjettet hans (spart fra jobbing) og han hadde forklart akkurat hva han ønsket. Jeg stemte av med kameraten han bor med og han var sikker på at den var perfekt. Andre på vent og han ville ha svar så jeg slo til og tenkte at den kunne selges om det ikke ble bra. Han ble veldig veldig fornøyd og vi hentet den rett etter at Herremannen var ferdig på jobb. |
|
|
|
|
#891 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Min mor har nettopp flyttet til området og sendte melding om det samme. Min søster bor rett ved flyplassen, så jeg har sett at det har foregått litt på himmelen når jeg har vært der der ja, og har tatt med ungene bort for å se, da de var små.
|
|
#893 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Snill nabo som tok med både egen sønn, min sønn og en venn for å se en nasjonal G14-kamp.
|
|
#894 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har stemt (fikk plutselig full timeplan i morgen), og det gjør meg alltid glad!
|
|
|
#897 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Vi fikk noen timer alene med barnebarna mens foreldrene planla neste års ferie. Innimellom lek og kos stekte vi rådyrkjøttkaker med alle de grønnsakene barnabarna elsker. Jeg er glad de bor såpass nært, en halvtime unna med bil. |
|
|
|
|
#899 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg mistenker at jeg hørte en kvitrende og morgenfrisk FP-er på radioen nå på morgenkvisten, og jeg ble helt.... Det er En Jeg Kjenner.
|
|
#900 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Vi er på tre dager med levering på skolen uten noe styr. Uten at jeg må bruke lang tid på å motivere henne ut døra.
|
![]() |
|
|