Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-09, 09:27   #881
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Jepp. Hurtiglinken her er også borte. Forsøkte å søke etter Farm Town men det gikk heller ikke. Kjipt om alt vi har brukt tid på er vekk...

Gammel 09-06-09, 09:30   #882
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Farmen borte? neeeeiiii...

*hysterisk*

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 09:33   #883
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Når jeg går inn på siden via loggen min, så får jeg opp feilvarsel om at de jobber med småfeil i tilleggesprogrammer, og at man må prøve igjen senere. Så vi får satse på at dette ikke var slutten på FT.

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 09:34   #884
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Når jeg går inn på siden via loggen min, så får jeg opp feilvarsel om at de jobber med småfeil i tilleggesprogrammer, og at man må prøve igjen senere. Så vi får satse på at dette ikke var slutten på FT.

Ja, ja...kanskje like greit. Solen skinner

Gammel 09-06-09, 09:40   #885
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, ja...kanskje like greit. Solen skinner

Ja, kanskje man skulle benytte anledningen å gå ut i sola. Nyte den mens den er her, for kjenner jeg trøndervære rett så er det vel ikke lange tiden vi får ha den...

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 09:44   #886
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ja, kanskje man skulle benytte anledningen å gå ut i sola. Nyte den mens den er her, for kjenner jeg trøndervære rett så er det vel ikke lange tiden vi får ha den...

Nei, ikke sant. Det har jo vært skikkelig kaldt! Nå er det snart midtsommer og greier. Håper vi får sol noen dager nå!

Gammel 09-06-09, 09:47   #887
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje ikke det er enden på FT likevel? Guttungen ble rimelig sur før han gikk på skolen. Vel vel, den trenger ikke komme tilbake i dag. Skal ordne istand selskap for jenteungen som er 8 år i dag. Nok å gjøre! Noen som husker hvilken tråd det stod om pynting av en boks-is? (hadde den i vannbad og pynta den med noe... finner det ikke)

Gammel 09-06-09, 10:05   #888
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Min gård er der desverre ennå.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 10:07   #889
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Min gård er der desverre ennå.

Funker her også nå.

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 10:31   #890
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Yeeey! Eller...jaja, omlegging på gang

Gammel 09-06-09, 12:57   #891
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Så lenge varte finværet, så da er det bare å hive seg på farmen igjen.

Forresten utrolig ekkelt å sitte og sove i godstolen på verandaen, og bråvåkne av regndråper som treffer ansiktet...

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 18:55   #892
Left
Passiv

Standard

Noen som trenger litt høstehjelp? Jeg sparer til låve

Gammel 09-06-09, 18:56   #893
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Sjugger: Nå så jeg prikken. Vi heter det samme til fornavn! Legger deg til, jeg.

Ja det var jo bare kult - til og med skrevet likt

Gammel 09-06-09, 19:04   #894
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Noen som trenger litt høstehjelp? Jeg sparer til låve

Du kan få høste hos meg.
Men da må du komme nu.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 19:09   #895
Left
Passiv

Standard

Er på plass jeg, men det så ut som om du var ferdig alt

Gammel 09-06-09, 19:32   #896
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg har en hel gård full av gresskar som må høstes, noen som vil?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 19:38   #897
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg har en hel gård full av gresskar som må høstes, noen som vil?

Jeg vil gjerne.

Gammel 09-06-09, 19:39   #898
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Hvem har du som naboer da Zip? Så kan jeg hente deg.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 09-06-09, 19:40   #899
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Hvem har du som naboer da Zip? Så kan jeg hente deg.

Har ingen her inne enda jeg. Skal jeg sende deg navnet mitt på prikk da eller?

Gammel 09-06-09, 19:41   #900
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Ja, det kan du gjøre.

Patsy er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.