Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-12, 09:46   #901
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Fiiiine pumps, Filifjonka!! Takk for tips!

Jeg har på meg Missoni-genseren i dag forøvrig, til brune leggings og støvletter - bærre lækkert!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 10:59   #902
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden



Skal ikke brukes til løping

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 11:12   #903
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Er det ikke mulig å lime inn fra Ellos sine sider? Kjøpt meg 9 kjoler!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 11:13   #904
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Du kan lime inn fra oversiktssiden på Ellos, men ikke fra detaljsiden. Trur jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 12:14   #905
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det ikke mulig å lime inn fra Ellos sine sider? Kjøpt meg 9 kjoler!

Joda, du må vare zoooooome bildet, sånn at det blir stort. Så kopiere.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 12:18   #906
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Du må få opp fullt bilde ja, så kan du bytte ut "pr" i linken med "normal", da får du litt mindre bilde.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 12:39   #907
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Kjole

Her også, men veldig usikker på lengden. Og str. Og omslaget. Og hullmønsteret...
Ja, ja 7 dager åpent kjøp.

silje er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 15:10   #908
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Har fått dilla på lilla og dyreprint. Zebra skjerf, wooohoo!





og resultatet av frokostshopping hos Lindex

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 16:19   #909
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er nok syntetisk. Jeg skal typisk bruke de til å gå med på vinteren, altså ikke basing i snøen, det har jeg andre støvler til. Jeg tipper de ikke har de i butikk, siden de var på tilbud på nett, men det er jo bare å sjekke selvsagt.

Hvis det er syntetisk, skal jeg definitivt kjøpe dem. Skal sjekke i butikken for sikkerhets skyld.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 17:56   #910
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg har nettopp bestilt meg disse og håper de er brede nok: http://heppo.no/damesko/boots/cw52-160300-0099

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 11:38   #911
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Nye boots, Lilt fra Fly London:

banana er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 14:59   #912
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg har kjøpt vintersko i dag og siden jeg har støvletter og mer pyntede varianter var det noe solid og skikkelig til hverdags som var målet for dagen. Jeg fant disse fra Klaveness i mørkebrunt. Veldig gode å ha på.

Jeg kjøpte vinterjakke også i full fart, men den finner jeg ikke noe bilde av dessverre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 12660_ingvild_956_033.jpg (25,2 KB, 14 visninger)
__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 15:05   #913
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Forsøker freshe meg litt opp for tiden (i hovedsak mtp jobb), ettersom omtrent alle klærne mine er for store eller for små...

Ble egentlig drittlei av sukkersøte Cream for en tid tilbake, men har funnet ut at de har en god del fine jakker/cardigans/blazere, så om jeg bruker det uten diverse tyllskjørt under, så ser det ganske fint ut. Cream har fantastisk passform for damer med kurver!

Så.. Jakke (denne er utrolig fin!)



Cardigan:


Kjole fra Jean Paul:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2012-09-29 kl. 15.02.27.jpg (18,8 KB, 368 visninger)
Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 15:10   #914
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Forsøker freshe meg litt opp for tiden (i hovedsak mtp jobb), ettersom omtrent alle klærne mine er for store eller for små...

Ble egentlig drittlei av sukkersøte Cream for en tid tilbake, men har funnet ut at de har en god del fine jakker/cardigans/blazere, så om jeg bruker det uten diverse tyllskjørt under, så ser det ganske fint ut. Cream har fantastisk passform for damer med kurver!

Så.. Jakke (denne er utrolig fin!)


Fiin!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 15:14   #915
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fiin!

Ikke sant? Passer veldig bra for kontor og møterotter som syntes vanlige dressjakker blir litt vel formelt.

De har også en kjole i samme serie. Ville ikke brukt den til jakken, men sikkert fin med en hvit skjorte eller genser inni.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 15:15   #916
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Må prøve sånt på tror jeg, for jeg har lang rygg og lange armer, og det slår alltid feil ut på slike jakker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 15:18   #917
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Må prøve sånt på tror jeg, for jeg har lang rygg og lange armer, og det slår alltid feil ut på slike jakker.

Jeg har problemer med jakker som er innsydd på langs i ryggen. De lager som regel en "bulk" på toppen så det ser ut som at jeg har pukkelrygg. Men denne var veldig fin. Har fortsatt bittelitt for stort frontparti til at det er helt pent å ha den igjen, men er ikke lenge til den sitter nå... Denne har bånd i ryggen som man kan knytte (sånne heklede, ala det som er nederst på ermene).

Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 15:31   #918
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Har faktiask handla meg endel Only ting i det siste. Men finner ikke bilde av tingene.
Kort vid burgunder genser med litt glitter i med kul sort bukse til.
Litt vid tynn dyreprint genser, knallkul og angrer på at jeg ikke kjøpte sort/blå i samme slengen. Billig.
Og:
Nye pumps, sorte, supergode. 7 cm hæl så levelig i lengden og. Softwalk.
Treningstopp fra Craft og kult kjede fra b-young.
Burgunder bukse og sort topp på HM er på vei.

Deilig å fornye seg litt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 17:55   #919
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg klarte visst ikke å la denn kjolen henge igjen på stativet i dag:


På Oasis på Oslo City. Nå kan jeg selv være en pøntehubro!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 19:06   #920
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nå kan jeg selv være en pøntehubro!

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no