|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#901 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III:supermisunnelig på alle som finn seg fine kjolar!:
#903 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg kjøpte hverdagskjole i dag, skjortekjole i svart babycord på Noa Noa. Hadde en tilgodelapp der som jeg ville få brukt, og så var det 30% på alt. Det er denne, bare i svart. http://www.noanoa.com/en/product?skuid=1-2794-200159004 (Bildet av den svarte var så dårlig, det syntes bedre på den lilla hvordan den egentlig så ut). |
![]() |
![]() |
#904 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIAaah gruser gammle bergansparkasen.
#906 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIDidriksons ja Greta heter den vist, ser mere sekkete ut på bildet er ordentlig fin i snittet, kjempefornøyd sto mellom den og nf og det var ikke tvil.
#908 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIOg så er det slutt på kalde tær, deilige boots fra Uggs.
#909 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III
|
![]() |
![]() |
#911 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIFabelaktig kjole, Nessie! Jeg kler ikke grønnfargen, men nå skulle jeg ønske jeg gjorde det. |
![]() |
![]() |
#913 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIINå har jeg bestilt to kjoler fra Ellos (Bl.a. en fra Esprit) og kjøpt en på HM. Alle er sorte
#915 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
#916 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg fikk også den Boden-kjolen i går, bare at min er ensfarget. På bildet så den ut som en litt dempet turkisblå, i virkeligheten er den litt mer grønnaktig. Men fargen er fin uansett, og passer til de nye brillene mine, som planen var. |
![]() |
![]() |
#917 |
Borte
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIHvordan var den i størrelsen, Nessie? Bestilte du din vanlige Bodenstørrelse?
#918 |
Erfaren nok
|
Jeg bestilte 14L. Og det passet ganske sånn akkurat. Jeg er en 40/42.
#919 |
Borte
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg er også en 40/42, men sist jeg bestilte 14 så var kjolen litt bomsete. Boden er så vanskelig i størrelsen.
#920 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg syns ikke denne er så stor i størrelsen, men det kommer jo selvfølgelig an på hvor en fyller mest - for meg er det over brystet. Jeg bestilte den i 12R, og har hatt Bodenkjoler i deg størrelsen som har blitt for store, spesielt over hoftene. Denne her er ganske tight over brystet, og ermene er smale, så jeg kunne ikke hatt str 10. Over hoftene er det litt å gå på, men ikke så mye at den ble bomsete syns jeg. Lengden er et godt stykke over kneet, kanskje på grensen til litt kort, men det går. Sist redigert av Filifjonka : 12-12-13 kl 08:18. |
![]() |
![]() |
|
|