Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-13, 09:46   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg måtte jammen meg på jobb i dag igjen! Også jeg som bare vil være hjemme og strikke julegaver og kose meg. Hver dag må jeg hit! Og sånn har det vært i hele år.

Sånn føler jeg det litt om dagen også. Må jeg jobbe i dag òg?! Det var da f... til mas, da!

Gammel 27-11-13, 13:41   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Sånn føler jeg det litt om dagen også. Må jeg jobbe i dag òg?! Det var da f... til mas, da!

Helt med her
Skal ikke i permisjon før om over 3 måneder, men er mentalt borte vekk fra jobb...

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 09:54   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg måtte jammen meg på jobb i dag igjen! Også jeg som bare vil være hjemme og strikke julegaver og kose meg. Hver dag må jeg hit! Og sånn har det vært i hele år.

Denne er jeg med på. Det er regn og fælt ute og jeg har lyst til å være hjemme og strikke og pakke gaver og bake. Jeg må jobbe helt frem til 20. desember og har bare to uker med juleferie.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 09:49   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes ikke hyperemesis er et I-landsproblem, det er jo helt grusomt.

Egentlig er jeg jo enig, det var mest at kollegaen min lo av meg som var i-landsproblemet. (Og så er jeg - tross diagnosen - ikke sååå dårlig nå, jeg holder på det meste. Har vært verre.)

Gammel 27-11-13, 10:23   #5
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må jobbe 3 dager i romjulen, inkludert Nyttårsaften!

Gammel 27-11-13, 12:54   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har så mye ved.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 13:15   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi har så mye ved.

Jeg har det ultimate i-landsproblem, dessverre. Jeg spiser så mye og så mye crap for tiden at jeg er blitt feit.

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 27-11-13, 21:43   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har det ultimate i-landsproblem, dessverre. Jeg spiser så mye og så mye crap for tiden at jeg er blitt feit.

Jeg har slitt med det samme, men nå prøver jeg å gjøre noe med det. Problemet blir jo da at jeg er så sulten hele tiden

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 13:52   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sur. Derfor kjøpte jeg en marsipangris med sjokolade, bortsett fra at jeg nå ser at det er en vanlig marsipangris, uten sjokolade. Og det liker jeg ikke noe særlig

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 13:53   #10
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ei i klassen som elsker sin egen stemme. Og hun jabber og jabber, og tror hun er så jævli interessant. Det er hun altså ikke..

Gammel 27-11-13, 15:21   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg benytte anledningen til å spørre et blondt spørsmål om angora: Er alle sånne "pusegensere" av angoraull? Står det alltid på lappen om det er det?

Gammel 27-11-13, 15:34   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle pusegensere er ikke angoraull, og det pleier å være merket veldig bra om det er det. Det er min erfaring i hvertfall. De som selger slikt er gjerne stolt av produktet og ønsker å fronte det.

Gammel 27-11-13, 15:48   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sant å si aldri hørt om problemet før det dukket opp på FB nå nettopp :uopplyst: og så hadde jeg rett før det kjøpt en aldeles vidunderlig pusegenser på COS. Nå vet jeg ikke om jeg tør sjekke lappen.

Gammel 27-11-13, 21:10   #14
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Har overskredet kalori-appen min med 169 kalorier.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 17:54   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt kjedelig å sitte i bilen når den vaskes. Men den blir jo fin da.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 20:18   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det er litt kjedelig å sitte i bilen når den vaskes. Men den blir jo fin da.

Kjedelig? Det er jo kjmepekult! Jeg føler meg som en fireåring hver gang jeg gjør det...

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 27-11-13, 20:30   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kjedelig? Det er jo kjmepekult! Jeg føler meg som en fireåring hver gang jeg gjør det...

Det var faktisk litt moro denne gangen. Det er en helt ny maskin, og på et tidspunkt kjente det ut som maskinen skulle løfte den lille Ford Fiestaen min opp. Det var litt kult.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 20:42   #18
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan jeg benytte anledningen til å spørre et blondt spørsmål om angora: Er alle sånne "pusegensere" av angoraull? Står det alltid på lappen om det er det?

Med den prisen som er på angoraull kan jeg ikke tro det er mulig å kjøpe noe som er laget av angoraull uten å vite det. Når det gjelder dyrevelferden så har jeg selv sett angorakaniner bli klippet helt uten problemer. Det er med kaniner som med alle andre dyr - mishandling kan forekomme. Det er faktisk viktigere å vurdere landet det kjøpes fra heller enn rasen vil jeg tro. I mange asiatiske land er det veldig dårlig dyrevelferd.

Gammel 27-11-13, 21:33   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Med den prisen som er på angoraull kan jeg ikke tro det er mulig å kjøpe noe som er laget av angoraull uten å vite det. Når det gjelder dyrevelferden så har jeg selv sett angorakaniner bli klippet helt uten problemer. Det er med kaniner som med alle andre dyr - mishandling kan forekomme. Det er faktisk viktigere å vurdere landet det kjøpes fra heller enn rasen vil jeg tro. I mange asiatiske land er det veldig dårlig dyrevelferd.

I følge nyhetene i dag er H&M og Lindex blant verstingene på kinaangora?

Dette var et svensk nyhetsinnslag, men i følge dette var det helt uproblematisk med småskala angoraproduksjon, men at det særlig i Kina da var svært dårlig dyrebeskyttelse. Bare lyden av filmklippet de så på er nok til å få meg over på nøstebarnull resten av livet.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 27-11-13 kl 21:43.
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 21:41   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har liksom uffet meg sånn skikkelig opp over at jeg må ut og handle før jeg kan bake sukkerbrød. Også hadde jeg jo alt jeg trengte.

Så mye uffing til ingen nytte!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.