|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemer
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Helt med her |
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Egentlig er jeg jo enig, det var mest at kollegaen min lo av meg som var i-landsproblemet. (Og så er jeg - tross diagnosen - ikke sååå dårlig nå, jeg holder på det meste. Har vært verre.)
|
|
|
#5 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: I-landsproblemerJeg må jobbe 3 dager i romjulen, inkludert Nyttårsaften!
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har slitt med det samme, men nå prøver jeg å gjøre noe med det. Problemet blir jo da at jeg er så sulten hele tiden |
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: I-landsproblemerJeg er sur. Derfor kjøpte jeg en marsipangris med sjokolade, bortsett fra at jeg nå ser at det er en vanlig marsipangris, uten sjokolade. Og det liker jeg ikke noe særlig
|
|
#10 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: I-landsproblemerJeg har ei i klassen som elsker sin egen stemme. Og hun jabber og jabber, og tror hun er så jævli interessant. Det er hun altså ikke..
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: I-landsproblemerKan jeg benytte anledningen til å spørre et blondt spørsmål om angora: Er alle sånne "pusegensere" av angoraull? Står det alltid på lappen om det er det?
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: I-landsproblemerAlle pusegensere er ikke angoraull, og det pleier å være merket veldig bra om det er det. Det er min erfaring i hvertfall. De som selger slikt er gjerne stolt av produktet og ønsker å fronte det.
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: I-landsproblemerJeg har sant å si aldri hørt om problemet før det dukket opp på FB nå nettopp :uopplyst: og så hadde jeg rett før det kjøpt en aldeles vidunderlig pusegenser på COS. Nå vet jeg ikke om jeg tør sjekke lappen.
|
|
#14 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemerHar overskredet kalori-appen min med 169 kalorier. |
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: I-landsproblemerJeg synes det er litt kjedelig å sitte i bilen når den vaskes. Men den blir jo fin da. |
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Kjedelig? |
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Det var faktisk litt moro denne gangen. Det er en helt ny maskin, og på et tidspunkt kjente det ut som maskinen skulle løfte den lille Ford Fiestaen min opp. Det var litt kult. |
|
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Med den prisen som er på angoraull kan jeg ikke tro det er mulig å kjøpe noe som er laget av angoraull uten å vite det. Når det gjelder dyrevelferden så har jeg selv sett angorakaniner bli klippet helt uten problemer. Det er med kaniner som med alle andre dyr - mishandling kan forekomme. Det er faktisk viktigere å vurdere landet det kjøpes fra heller enn rasen vil jeg tro. I mange asiatiske land er det veldig dårlig dyrevelferd.
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
I følge nyhetene i dag er H&M og Lindex blant verstingene på kinaangora?
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 27-11-13 kl 21:43. |
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I-landsproblemerJeg har liksom uffet meg sånn skikkelig opp over at jeg må ut og handle før jeg kan bake sukkerbrød. Også hadde jeg jo alt jeg trengte.
![]() |
|
|