|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Sv: Ting som irritererKviser generelt. Alle som sier at "det vokser du av deg" bør skytes.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ting som irritererMen ikke i denne tråden, altså, den er for sånt.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererKubæsjlukt! |
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererJEg bruker basiron mot kviser, smører på der jeg kjenner den kommer, med en gang det gjør vondt og smører til den er borte. smører kun på der kvisa er. Er jeg raskt ute med å starte med Basiron så kan jeg unngå at det blir kvise. |
|
|
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ting som irritererFortsatt It's Learning!
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ting som irritererJeg har ikke vært inne på It's learning på 6 mnd. Etter vi fikk digital meldebok, så sendes all info der. Også ift møter og ukeplaner
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererFolk som skravler i mobiltelefonen på bussen. I evigheter! |
|
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Ting som irritererAt Coldplay ikke skal ha tour i Oslo... :vilgåpkonsert:
|
|
#13 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Ting som irritererAt Rådhusplassen igjen er fylt opp med stand, det er vanskelig nok å sykle forbi en vanlig ettermiddag, uten event.
|
|
|
#14 |
|
Trøtt
|
Sv: Ting som irriterer
Men det er jo event der i dag? Det er Matstreif i dag og i morgen.
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ting som irritererRådhusplassen er jo uansett et strekk man må være forberedt på at det går langsomt, med virrende turister, tibetanske munker, løpende Nesoddbåtenfolk, bysykler, utdrikningslag, trekkspillspillere, tiggere, Pokemonjegere og annet, så jeg syns ikke det gjør så store forskjellen med de teltene, egentlig, men jeg liker dem ikke likevel, for jeg syns Rådhusplassen er så fin, og skjemmes så veldig av de der plæstikkgreiene de smokker opp.
|
|
#19 |
|
|
Sv: Ting som irritererIrriterer meg over at en eller annen dust synes det var en god idé med seks timer lange forelesninger to dager i uka (framfor tre timer 4 dager i uka), som i tillegg slutter en time etter AKS-stengetid, for å tilpasse seg den ene studenten som vil jobbe veldig mye ved siden av fulltidsstudiet...
|
|
|
#20 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Ting som irriterer
Er dette alt dere har av forelesninger? Eller er det andre timer i tillegg? Jeg kan forstå at å binde opp fire dager på kun 12 timers forelesning ødelegger for de som jobber ved siden av. Og det gjør vel de fleste studenter? Jeg syntes i alle fall at forelesninger som ikke startet før 10-11 og bare varte i 3-4 timer var håpløse, de tok opp hele dagen. |
|
|
![]() |
|
|