|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#901 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Viss du synest Noora snakker seint, kan du hoppe over sesong 2. Men 3 må du sjå.
![]() |
#902 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000For meg er hele konseptet russebuss rart og fremmed uansett, det er ikke noe de driver med her, og det eksisterte ikke "på min tid", så der har jeg ingen forutsetning for å uttale meg om hva som er realistisk og ikke.
#903 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Hvilken takketale snakker du om, nokon? :forvirra:
#904 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Ja, sesong 3 er et must. Jeg begynte jo å se sånn rundt midten av sesong 2, men valgte å se sesong 1,2 og 3 i rekkefølge, og det er jeg glad for. Fikk mer helhet.
#905 |
Librocubicularist
|
Den som har blitt sendt 200 gonger på tv2 nyhetskanalen i dag. :institusjonalisert: Gullruten. Publikumsprisen gjekk til Tarjei Sandvik Moe og Henrik Holm.
![]() |
#906 |
Librocubicularist
|
Nei, det var ikkje det eg meinte. Men ganske klart hint til sesongens tematikk med foreldre/barn.
![]() |
#907 |
Bør lage seg en tittel selv
|
#908 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Noora har forresten ny post på insta (dvs den er vel et par dager gammel, men jeg så den ikke før nå). Og får masse hat i kommentarfeltet pga klininga med Yousef.
#909 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Eg er sikkert rar. Eg fullførte aldri sesong 3. Han gav meg ikkje noko. |
![]() |
![]() |
#910 |
One of These Days
|
Sikkert ikke rar, for alt rører jo ikke alle. Den sesongen traff meg skikkelig, og den sitter fortsatt i. Jeg synes det er så mange fine øyeblikk i den sesongen i tillegg til at skuespillet og kjemien mellom de to som spiller Even og Isak er fantastisk. |
![]() |
![]() |
#912 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Skam følger oppskriten.
#913 |
Ferdiglada
Men er det klininga til Noora som gjorde at ho vippa og føler seg utstøtt? Eller har det skjedd noko meta som eg ikkje har fått med meg?
![]() |
#916 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Stakkars Sana. Hun gjør det jo bare for å komme Pepsi Max-gjengen i forkjøpet og slippe ydmykelsen. Og at det er litt vanskelig å forholde seg til Isak er jo heller ikke så rart.
![]() |
#917 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Angrep er det beste forsvar. Hun taper ikke ansikt ved å si at hun ikke skal være russ, og hun har helt klart en bagasje med seg fra Uranienborg skole. For noen meldinger! Jeg får virkelig vondt av henne! Og det gjør at den tøffe masken hun har brukt virkelig kommer tydelig fram at bare er en maske. Jeg håper at en av jentene eller Isak klarer å nå inn til henne. Akkurat nå er det Ibiza igjen, og mennesker trenger mennesker og kvart eit menneske er ei øy osv. Det lærte vi av Dr. Skrulle i høst! |
![]() |
![]() |
#918 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Merker at jeg er fortsatt utrolig nysgjerrig på hva som var årsaken til den slåsskampen, da. Hva fikk Elias til å bli så sint? Og Mahdi? Og var det Elias som slo Isak? Hva var rollen til Isak oppi det her? |
![]() |
![]() |
#919 |
Introvert textrovert
|
Vi får nok svar. Vi må få et bror/ søsterklipp snart?
#920 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Og der har Morten Hegseth kommet med en artikkel til den helt idiotiske og klønete uttalelsen fra Panorama agentbyrå. Det som irriterer meg mest, er at gjennom hele sesong 3 klarte Skam og Andem å unngå at Even ble satt i noen som helst bås. Pan? Bi? Homse? Men aldri landet på noe, men han var Even og forelska i Isak og det holdt. Nå er Even plutselig satt i bås som homofil, og ikke skal Henrik Holm spille flere homofile karakterer heller. Han får passe seg så han ikke spiller for mange heterofile karakterer heller, da. |
![]() |
![]() |
|
|