|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Teddy er en hund politiet sier skal avlives etter å ha bitt eieren.
|
|
|
#2 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
|
|
|
#3 |
|
bits and pieces
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TÅ ja, den har jeg fått med meg. Såpass at jeg leste noen som skrev den hadde bitt før. Jeg hadde virkelig ikke signert uten å vite mer først.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Den har bitt mange i ansiktet.
|
|
#5 |
|
villende
|
Hæ? Mange? Jeg trodde det var en. Og første gang jeg leste om det hørtes det ut som det var helt uskyldig, og så vidt gikk igjennom huden. Før jeg skjønte det var ansiktsbitt, med påfølgende sykehusinnleggelse (som jo er noe HELT annet). Er det noen som vet hva som egentlig har skjedd, og har lenke til noe annet enn "stakkars lille boffsen, som bare skvatt litt og er sjempesnill!"? |
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det var innslag i Dagsrevyen i går.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Det var på Dagsrevyen også. Den bikkja er ikke god! Den biter unger og ei dame ble innlagt på sykehuset etter at en bit av leppa ble bitt av.
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJa! Dessuten argumenterer eieren med at han er så liten og at hun er så glad i den hunden. Helt sikkert riktig, men det er jo ikke RELEVANT!
|
|
#9 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er akkurat DET, det flommer over av kommentarer om at den kun reagerer på instinkt, og at det nærmest bare skulle mangle at den biter litt. Vel, hunder er husdyr som normalt ikke skal bite hvis de oppdras riktig, og jeg blir helt sprø av hundeeiere (og andre sympatisører) som synes å tro at små hunder ikke krever samme jobb og oppdragelse som de store rasene. Det er fb-rammer, spleiselag, dyrevernorganisasjoner og forsøk på å gjemme hunden. Jeg blir helt sprø over det jeg synes vitner om fullstendig mangel på realisme i forhold til det ansvaret det er å ha dyr. Hundegalskap
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Dette!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDen har jo blant annet bitt en toåring som krabbet rundt på gulvet i ansiktet. Om den ikke skal avlives må den jo omplasseres til et menneske som kan få bort instinktet med å bite. Ikke tilbake til nåværende eier.
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNåværende eier virker jo helt hjelpeløs/tiltaksløs.
|
|
|
|
#13 |
|
Klar
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDer fikk jeg meg en oppvekker, også! Jeg har nemlig bare sett den siden av Teddy-saken at han ble forstyrret mens han sov, skvatt til og bet bittelitt i fjeset på hun som passet ham. |
|
|
|
|
#14 |
|
villende
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKan ikke folk presentere HELE saken, fremfor å forskjønne den. |
|
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TÅkey, enten har jeg ikke fulgt med eller kjenner ingen som ukritisk deler sympatiinnlegg om hunder som biter om og om igjen eller jeg har ignorert de folka så ofte at de ikke dukker opp i oppdateringer hos meg. Juhu. Dermed kan jeg rante over tanntråd, det setter seg ALLTID fast i kanter på gamle fyllinger eller avskalla tenner og så må jeg klippe den løs. Og tannPIRKER får jeg eg. ikke lov til å bruke. |
|
|
|
|
#16 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Ikke for å komme med mulig løsning, men du bruker tanntråden riktig, ja? Altså ned mellom tennene mens du holder på begge sidene av tråden, og deretter slippe den delen som er inne i munnen og dra tråden ut fra mellom tennene? Ja?
|
|
#17 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Perfekt tidspunkt å komme med det forslaget. HAR PRØVD OG SIDEN SIST HAR TENNA VERKA SOM BESATT et par ganger om dagen. Har vært hos tannlegen og fått noen tips, men de virker ikke nok. JEG VIL HA FALSKE TENNER over det hele. |
|
|
|
|
#18 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Haha. Du bare vil bo i denne tråden, du? Er det KLAR OVER hvor inn i granskauen mye jobb det kan være med falske tenner? Nei?
|
|
#19 |
|
nju nja njo
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TSamsung "kundeservice".
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TÅ være medlem i hundegrupper på nett er i det hele tatt et ganske skremmende sosialt eksperiment.
![]() |
|
|