|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi har fortsatt vinterlysene oppe.
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg så påskegodt på Nille i dag, og det fikk meg til å lure på hvorfor vi aldri ser leserinnlegg eller hører diskusjoner og protester på at påskemarsipanen kommer så tidlig i butikkene, på samme måte som med julemarsipanen. Vi er fortsatt i januar, og påska er først i midten av april, om to og en halv måned. Jeg tror aldri jeg har hørt noen reagere så veldig på det.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi har generelt MYE mindre følelser knyttet til påsken. Det er bare det.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg elsker påsken. En høytid uten forventninger. Helt fantastisk. Mange dager fri, flere enn julen om en ikke skal ta ut ferie. Det er en lang høytid. Og den er herlig. (Og jeg tar fri hele skoleferien, avspaserer mertid fra årsoppgjøret, så den er skikkelig lang)
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Det tror jeg også, Input.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 01-02-25 kl 11:53. |
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Mannen forslo nettopp at vi skal spille julelysene i dag.
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på hva slags sko jeg skal ha på meg neste helg når jeg skal til Oslo en tur. Realistisk blir det lite trasking, men siden vi skal være i en idrettshall, kan det sikkert være glatt det siste stykket dit.
|
|
#9 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vintersko. Mye is og glatt her i Oslo. Ev ta med lettere sko til hallen.
|
|
#10 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hos oss har utelysene ofte blitt værende ute fordi de er dekket av snø. I år har vi (heldigvis) mye mindre snø enn vanlig, så da var det lett å ta dem inn, noe jeg gjorde for to uker siden. Nå venter jeg på våren! |
|
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg har vært ganske fornektende ad regninger og annet etterlatenskaper og post i fm Mutter'n sin bortgang. Alt som kom via bank og e-post skal være ok nå. Er det noen nettsteder, offentlige postkasser og slikt jeg kan eller bør ta en titt på? |
|
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Om man vil ha nogenlunde etterrettelige nyheter fra/om USA, hvilket medie ville du abonnert på. Før hadde jeg NYT, men sa det opp fordi jeg sjeldent brukte det. Nå derimot tror jeg det er viktig å få med meg mer enn NRK og FB, sånn sleivete sagt. |
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg liker NY Times, men den er jo ikke objektiv så klart. Det er generelt veldig vanskelig å finne objektive amerikanske nyhetsmedier, både et symptom på og en årsak til landets polarisering. |
|
|
|
|
#17 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Da tror jeg at jeg går for NYT igjen og å følge med sånn til vanlig også. |
|
|
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hvordan kan det være kortere å kjøre fra et sted enn det er å kjøre til samme sted?
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Sannsynligvis fordi at du kjører av motorveien og rett bort på SUS, men når du skal hjem igjen, så må du kjøre litt tilbake på "vanlig vei" før du kommer til avkjørselen til motorveien.
|
|
#20 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Ja, det er sant!
![]() |
|
|