Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 19:57   #901
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Enda mer fjellklær. Buksa var sjokoladebrun da.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 21:24   #902
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I love my new boots:

De er IKKE så blanke i virkeligheten. Bare lekre!

I tillegg ble det en lang strikket topp fra Mango, to basic topper fra Gina Tricot og et par strømpebukser fra HM.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 21:54   #903
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Oh my god - jeg tar jo helt av fortiden, men det er jo bare så gøøøy når man finner så mye fint!! I dag ble tre vinterjakker med meg hjem og jeg akter å beholde i allefall to av dem. En lekker sort dunkåpe fra Mexx til pynt og formelle anledninger på jobb, enn gjennomført tøff og rålekker dunparkaskåpe fra Jean Paul litt mer til hverdags (og de matcher Timberland-skoene på en prikk) samt en kortere midnattsblå dunjakke (som faktisk likner Broken Coat fra OM, nevnt i høstinspirasjonstråden) fra Vero Moda, veldig på impuls den siste der, men jeg tror ikke jeg klarer å levere den fra meg heller - i tillegg en nydelig ulljakke i flettestrikk, også fra Jean Paul. Me like!!

Gammel 07-10-10, 22:45   #904
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Oh my god - jeg tar jo helt av fortiden, men det er jo bare så gøøøy når man finner så mye fint!! I dag ble tre vinterjakker med meg hjem og jeg akter å beholde i allefall to av dem. En lekker sort dunkåpe fra Mexx til pynt og formelle anledninger på jobb, enn gjennomført tøff og rålekker dunparkaskåpe fra Jean Paul litt mer til hverdags (og de matcher Timberland-skoene på en prikk) samt en kortere midnattsblå dunjakke (som faktisk likner Broken Coat fra OM, nevnt i høstinspirasjonstråden) fra Vero Moda, veldig på impuls den siste der, men jeg tror ikke jeg klarer å levere den fra meg heller - i tillegg en nydelig ulljakke i flettestrikk, også fra Jean Paul. Me like!!

Bilder!!

Gammel 07-10-10, 23:24   #905
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Støvletter fra Catarina Martins

De var lekre !

Gammel 07-10-10, 23:39   #906
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og denne jakken i brunt.

Gammel 07-10-10, 23:47   #907
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et par jakker måtte jeg også få med meg.

Gammel 07-10-10, 23:57   #908
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Gammel 07-10-10, 23:59   #909
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg så disse på en forbipasserende i dag, og de var faktisk mye finere på enn jeg trodde!

Gammel 08-10-10, 00:00   #910
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Jeg har visst handlet endel i det siste. Jeg har kjøpt denne også:

Gammel 08-10-10, 00:03   #911
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg så disse på en forbipasserende i dag, og de var faktisk mye finere på enn jeg trodde!

Jeg er i alle fall veldig lykkelig eier.

Og av denne:

Gammel 08-10-10, 00:35   #912
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Her er kåpen fra Mexx, det andre kjem det blider av i morgen:

Gammel 08-10-10, 08:33   #913
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Eh, Safran? Jeg klikket på bildene for å finne ut hvor du har shoppet, men kommer bare til en side som tydeligvis samler infor fra mange mange mange andre nettbutikker. Kan du være litt mer spesifikk? De to strikkekjolene, f.eks.? Hvor kommer de fra, og pris?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 08-10-10, 10:17   #914
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Safran: hvor har du kjøpt den lilla kjolen i det siste innlegget ditt? Skal i et bryllup i desember og er halvveis på jakt etter kjole.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-10-10, 10:19   #915
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det ser ut til at mange av kjolene til Safran (både strikkekjolene og den lilla) er fra Monsoon.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 08-10-10, 10:20   #916
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er i alle fall veldig lykkelig eier.

Og av denne:

Ååå, nydelig, hvor?, merke?

Gammel 08-10-10, 10:23   #917
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Her er kåpen fra Mexx, det andre kjem det blider av i morgen:

Denne var fin! Pris?

Gammel 08-10-10, 10:36   #918
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jean Paul dunparkaskåpe - den er knallfin på, lekker og tøff på samme tid, utrolig mange fine detaljer uten at den fremstår "pakkete". Love at first sight!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_6331.jpg (137,3 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg IMG_0665.jpg (94,7 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg IMG_8086.jpg (91,0 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg IMG_9006.jpg (84,4 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg IMG_7154.jpg (92,5 KB, 21 visninger)

Sist redigert av Bomull : 08-10-10 kl 13:10.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 08-10-10, 10:38   #919
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Det stemmer, Kanina. Alle klærne mine er fra Monsoon. Jeg har nettopp vært i London. Prisene husker jeg ikke, jeg tror jeg lukket øynene og dro kortet.

Gammel 08-10-10, 10:45   #920
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sitat:

Åh, den var nydelig!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.