Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 2

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-15, 21:10   #901
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Billetter er endelig bestilt til Dubrovnik i juni/juli Og kanskje blir det en tur nordover senere på sommeren. Og med det samme jeg var i gang så bestilte jeg tur til Barcelona for meg og ei venninne i september Mye å se frem til.

Hey! Hold utkikk etter oss da!

Gammel 09-05-15, 13:25   #902
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dixie og jeg skal se Stavanger Symfoniorkesters konsert med musikk av James Horner neste uke. Titanic, Alien, Avatar, Braveheart, og skandinavisk premiere på at stykke av Horner, skrevet på bestilling av et søskenpar, som også skal fremføre det. Nå ser jeg på nettsidene at dirigent under stykkene fra Titanic og Braveheart er selveste Horner himself, og blir barnslig lykkelig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 09-05-15, 17:46   #903
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min kjære og jeg skal på deLillos fredag om ei uke. Gleder meg!

I månedsskifte juli/august skal jeg og ei venninne til Gardasjøen. Det gleder jeg meg også til.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 07-06-15, 11:18   #904
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se ...

Roma i juli + cruise i Tyrkia og Hellas.
Bodø - Træna - Sandnessjøen i september
Tyrkia i september

...og vi planlegger tur i anledning bryllupsdag i august, men helt hvor enda har vi ikke bestemt. Det samme gjelder julen. To be continued.

Gammel 07-06-15, 16:59   #905
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tre uker på østkysten av USA i juli. Gleder meg!

Gammel 07-06-15, 17:00   #906
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Flybillett til Oslo og bussbilleter fra Oslo til Halmstad og tilbake til Oslo igjen. Nå må jeg bare sørge for en returbillett nordover etterhvert.

Gammel 07-06-15, 17:03   #907
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig lite planer dette året.

Men jeg drar til CERN i Sveits i tre uker i juli på lærerkurs. Ikke ferie, men på en måte. Resten av familien min er på ferie når jeg er i Sveits.

(Og dette hadde jeg visst skrevet om tidligere.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 07-06-15, 19:15   #908
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I går ramlet det inn bekreftelse på flybilletter i innboksen min. Stv-Osl -10-12 juli. Snille pappaen min som bruker bonuspoengene sine på meg.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 07-06-15, 22:16   #909
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Barcelona 16. - 20. Oktober. : hyper:

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 08-06-15, 09:12   #910
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Da har vi bestilt en uke på Kypros i juli. Det skal bli så utrolig deilig!!

og så er det bare to dager tl vi setter oss på flyet til Oslo hvor bare jeg og mannen skal nyte litt kjærestetid, med konsert, god mat og hotell.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 08-06-15, 09:57   #911
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Oh, jeg har også billetter i skuffen. Midten av juli reiser jeg på en ukes ferie til ei venninne i England. To år siden sist jeg besøkte henne, trodde ikke det skulle bli en tur til i år, men det blir det.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 08-06-15, 14:04   #912
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hey! Hold utkikk etter oss da!

Det hadde jeg gjort, men vi har avbestillt turen vår.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 08-06-15, 14:30   #913
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Endelig har jeg fått orden på fergebestilling til Finland. Det blir ei uke på hyttetur og mummiland. Må finne overnattinger på vei bort og på hjemtur før ferien er helt i boks.

Dette blir gøy!

tink er ikke aktiv  
Gammel 09-06-15, 14:16   #914
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Da blir det istedet tur til Alicante et stykke utpå sommeren, og forberede evnt salg av bolig. I fjor trodde vi det ble "siste" gang vi var der.
Lillesøster er kjempeglad og gleder seg.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 21:43   #915
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Der var gaven til Malins trettenårsdag i boks, gitt!

14-17 januar 2016 drar vi til London! Who shop, afternoon tea, the works.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 22:38   #916
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Flybilletter til Oslo. Bussbilletter til Halmstad, flybilletter til Bodø og flybilletter hjem. Og sånn ble årets ferie.

Gammel 01-08-15, 20:25   #917
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bestilt tur til Kypros i høstferien - på Callisto i Agia Napa.

Gammel 04-08-15, 20:34   #918
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar med meg småjentene og min kjære svigerinne til Stavanger 20. august.
Og i dag har jeg kjøpt biletter til John Newman konsert på Koko i London i November.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 04-08-15, 20:42   #919
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Italia i begynnelsen av september. En uke i Cisano ved Gardasjøen, før vi forflytter oss opp til Varenna ved Comosjøen. Leie sykler og ferjeloffe, blir deilig!

Retz er ikke aktiv  
Gammel 17-09-15, 12:18   #920
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt flybilletter til Split i juli. 15 dager i Kroatia

Er mange år siden vi var på en sånn ferie; egentlig har vi vel aldri vært det. Jeg gleder meg massemasse, og skal bruke vinteren til planlegging.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.