Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 19:16   #921
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 19:31   #922
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Smykke!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 19:52   #923
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Så mange fine pøntehubrosmykker det er å se om dagen!

Nydelige støvletter morgana, hvor har du kjøpt dem?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 21:11   #924
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Smykke!

Kan det bestilles på nett et sted?

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 21:18   #925
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Kan det bestilles på nett et sted?

Jeg tror det er rimelig utsolgt over alt, men du kan sjekke http://www.acshop.mystore.no/

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 21:28   #926
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Er det Fit Flop, Morgana? I så fall er de like mine (de så veldig sånn ut), og helt fantastiske.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 21:39   #927
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har kjøpt denne jakken, den er fra Spicy Vanilla. Den er så god og varm og veldig søt - med engletrykk på ryggen:


Og skjerf fra Cream:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 21:52   #928
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jepp, FitFlop. Kjøpt på Ebay. Kr 650 med frakt.

Kjempefint uglesmykke,Salt. Og den jakken så supergod ut,Embriksmamma.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:02   #929
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg prøvde den cream-kjolen, men den var ikke noe fin på meg. Denne derimot (i grått) var nydelig, så da ble den med hjem i stedet:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:06   #930
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg prøvde den cream-kjolen, men den var ikke noe fin på meg. Denne derimot (i grått) var nydelig, så da ble den med hjem i stedet:

Denne skulle jeg også gjerne hatt kjenner jeg. Noen som vet hvor den er å få tak i enten på nett eller i trondheimsområdet?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:08   #931
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne skulle jeg også gjerne hatt kjenner jeg. Noen som vet hvor den er å få tak i enten på nett eller i trondheimsområdet?

Her er den blant annet, men bare i S og XL:


http://www.miinto.no/brands/cream?gc...2&pp=24&sort=8

Må bare tipse om at den er stor i størrelsen, også til å være cream. Jeg bruker vanligvis 38-40 og M-L i cream, men denne kjøpte jeg i S.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:11   #932
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Her er den blant annet, men bare i S og XL:


http://www.miinto.no/brands/cream?gc...2&pp=24&sort=8

Må bare tipse om at den er stor i størrelsen, også til å være cream. Jeg bruker vanligvis 38-40 og M-L i cream, men denne kjøpte jeg i S.

Såpass. Jeg bør sikkert ha M da.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:13   #933
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Mitt første plagg i S. Det var den siste de hadde da, så jeg vet ikke hvordan den er i M. Men de i butikken sa at mange gikk ned 1-2 str i den kjolen. Og den sitter fint.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:23   #934
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden



Krem er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:48   #935
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Mitt første plagg i S. Det var den siste de hadde da, så jeg vet ikke hvordan den er i M. Men de i butikken sa at mange gikk ned 1-2 str i den kjolen. Og den sitter fint.

Rart, på meg satt den fint i min vanlige størrelse. Kjempefin kjole, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal bruke min til hverdag, halvpent eller smått julepent. Og så er jeg ikke sikker på tilbehør. Tips?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:57   #936
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg kommer nok til å bruke den til hverdags og halvfint. Den kan jo brukes til fint også, men jeg liker meg best med kjoler i hverdagen også. I dag hadde jeg den på skolen. Jeg hadde bare strømpebukser og støvletter til, synes den er finest uten for mye tilbehør. Men jeg er ikke så flink med tilbehør da.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 23:16   #937
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg kommer nok til å bruke den til hverdags og halvfint. Den kan jo brukes til fint også, men jeg liker meg best med kjoler i hverdagen også. I dag hadde jeg den på skolen. Jeg hadde bare strømpebukser og støvletter til, synes den er finest uten for mye tilbehør. Men jeg er ikke så flink med tilbehør da.

Nei, her blir det som regel lite tilbehør. Jeg er ikke flink med slikt i det hele tatt. Sko/støvletter har jeg, men ellers er det ikke lett å finne noe. Har lyst å ha den til jobbehverdags, men da blir jeg jo nødt til å finne noe annet til de andre anledningene.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 00:41   #938
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Min butikk hadde bare den lyse inne og til halv pris. Desverre ikke i min str. Trenger str 38. Er den gråblå?

Den er mer grå enn gråblå synes jeg, fin til grått, hvitt, sort og sikkert også en gråblå farge.

De har str 38 her, men til fullpris. Sjekk AdUndas i Kr.sand, gjennom Miinto.no

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 08:05   #939
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.



De skoene kjøpte jeg tidligere i høst, de er veldig kule på og gode å gå med. Gleder meg til sommeren!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 11:02   #940
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no