Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-16, 15:34   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Det er alt vi har av forelesninger, ja. Vi er vant til forelesninger fire dager i uka, enten fra 8.30 eller fra 11.30. Dette er håpløst, for alle, men ikke minst for den stakkaren som foreleser i 6 timer med et kvarters pause midt på.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:53   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Men hvorfor er det ikke lagt innenfor normal arbeidstid, selv om det er 6 timer?

Gammel 02-09-16, 16:31   #3
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men hvorfor er det ikke lagt innenfor normal arbeidstid, selv om det er 6 timer?

Tja... Skolen har for få rom, tror jeg. Klassen ble mye større enn antatt. Jeg hadde ikke klaget om det var innenfor normal arbeidstid, nei. Det er også krav om 80% oppmøte og ingen er villig til å gi meg noe svar på om jeg risikerer å ikke få ta eksamen når jeg kommer under det. Eller om det går an å gjøre noe kompensatorisk for fraværet. I de tre årene til nå har jeg følt at skolen har vært veldig villige til å legge til rette, men det sett ut til å ha forsvunnet som dugg for solen nå sin jeg har begynt på master.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 16:11   #4
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke det at det plager meg at ungen i går kom og sa at han vil konfirmere seg borgelig. Men det irriterer meg at jeg har bestilt lokale til september neste år, og det nå blir konfirmasjon i mai.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 18:21   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

De der folka i gruppa "Tupperware i Norge"-gruppa på Facebook. Man kan ikke si NOE som lukter bittelitt negativt om Tupperware på noe vis, det blir slettet eller møtt med skikkelig passiv-aggressive svar. Et par ganger har jeg til og med blitt så provosert at jeg har støttet opp om de få som har vært så tøffe i trynet at de tør å si noe negativt om varene. Nå nettopp var det ei som postet et innlegg om at hun synes kvaliteten på Tupperware generelt har gått ned nå ift tidligere. Hun skrev at hun i stor grad har vært "fan" av produktene før, men tre ganger i det siste hadde opplevd at produkter ble ødelagt av vanlig bruk og at hun ikke fikk støtte når hun reklamerte. Den posten ble stående i ca. 3 minutter, og så ble den slettet gitt...

Man kan jo egentlig lure på hvorfor jeg fremdeles er medlem der, når jeg tenker meg om.

Gammel 02-09-16, 19:03   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

De der folka i gruppa "Tupperware i Norge"-gruppa på Facebook. Man kan ikke si NOE som lukter bittelitt negativt om Tupperware på noe vis, det blir slettet eller møtt med skikkelig passiv-aggressive svar. Et par ganger har jeg til og med blitt så provosert at jeg har støttet opp om de få som har vært så tøffe i trynet at de tør å si noe negativt om varene. Nå nettopp var det ei som postet et innlegg om at hun synes kvaliteten på Tupperware generelt har gått ned nå ift tidligere. Hun skrev at hun i stor grad har vært "fan" av produktene før, men tre ganger i det siste hadde opplevd at produkter ble ødelagt av vanlig bruk og at hun ikke fikk støtte når hun reklamerte. Den posten ble stående i ca. 3 minutter, og så ble den slettet gitt...

Man kan jo egentlig lure på hvorfor jeg fremdeles er medlem der, når jeg tenker meg om.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 20:04   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jepp. Helt sant. Jeg blir ofte ganske selv egentlig.

Og jeg vet jo selvsagt innerst inne hvorfor jeg fortsetter å være medlem der... Det er jo _litt_ deilig å ha noe å irritere seg over innimellom.

Gammel 02-09-16, 20:06   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært skeptisk til tupperware siden jeg leste i produktbeskrivelsen med liten skrift at produktene ikke var BPA-fri, men at de ikke trodde på at det var så farlig.

Gammel 03-09-16, 13:39   #9
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har vært skeptisk til tupperware siden jeg leste i produktbeskrivelsen med liten skrift at produktene ikke var BPA-fri, men at de ikke trodde på at det var så farlig.

Søren og! Jeg HATER når jeg får vite sånt som dette, og ikke lengre kan leve i lykkelig uvitenhet.

Gammel 03-09-16, 13:41   #10
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At jeg er så hoven i venstre hånd at jeg måtte klippe av sølvringen jeg fikk hos en venninne for 10 år siden. Hell i uhell er at jeg klarte å lirke av den betydelig dyrere og mer personlig verdifulle gifteringen på høyrehånd før det var for sent. Nå føler jeg meg bare tjukk, oppblåst og lei meg.

Jeg vil ut og leve. Faens krefthelvete!

Gammel 03-09-16, 13:48   #11
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

At jeg er så hoven i venstre hånd at jeg måtte klippe av sølvringen jeg fikk hos en venninne for 10 år siden. Hell i uhell er at jeg klarte å lirke av den betydelig dyrere og mer personlig verdifulle gifteringen på høyrehånd før det var for sent. Nå føler jeg meg bare tjukk, oppblåst og lei meg.

Gammel 03-09-16, 19:25   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 03-09-16, 19:28   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 04-09-16, 15:10   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-09-16, 21:24   #15
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håper på bedre tider for deg snart!!

Gammel 06-09-16, 13:41   #16
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Plutselig var jeg ikke irritert på noe lenger. Takk for perspektiv.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 06-09-16, 14:01   #17
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Plutselig var jeg ikke irritert på noe lenger. Takk for perspektiv.

Takk, men altså vi har alle vårt. Jeg kan fortsatt bli forbanna og grinete over bagateller selv om jeg er sjuk.

Jeg leser tråden. Og offer og akker like mye over Fronter og fluer som kreft.

Gammel 04-09-16, 14:26   #18
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

At jeg styrer frem og tilbake to dager med å skaffe ny dommer til jenta sin fotballkamp førstkommende tirsdag i tillegg til at vi ikke er nok spillere til det ene laget og jeg styrer på her for å få trenerene selv til å ordne med spillere. Så ser jeg nå på ukeplanen til vesla at det er foreldremøte på tirsdag, til samme tid. Dermed må jeg jo prøve å få satt nye datoer for kampene i stedet. Bah! Lagleder i 2 uker og kjenner allerede at jeg angrer.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 04-09-16, 22:48   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kroppen min er full av utslett! Jeg skjønner ikke hvorfor. Har ikke spist eller gjort noe spes som skulle tilsi at jeg skal reagere på det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 05-09-16, 08:13   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Når naboens mor/svigermor synes det er en god ide å sette seg ut med morgenkaffen og hoste ustanselig til hun har fått vekket alle andre rundt seg.
Ikke snakk om en liten hostekule, men jevn masehoste i 15-20 min.

Guttemammis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.