Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-21, 20:48   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Nå har jeg scrollet og scrollet gjennom fb-feeden min på jakt etter noe som helst om denne saken, og til slutt fant jeg at en bekjent fra barneskolen hadde delt et debattinnlegg fra Shabana Rehman som jeg hadde oversett, som så ut til å dreie seg om denne hunden. Ellers ingenting. Men jeg tror algoritmene vet at jeg ikke er interessert i hunder, og derfor ikke gidder å ta seg bryet med å vis meg eventuelle innlegg fra folk jeg kjenner som handler om dette.

Gammel 05-02-21, 21:01   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

For min del er den vel semi-lokal, det øker jo omfanget. Lokalavisene har villig skrevet om det føle politiet.

Gammel 08-02-21, 09:35   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Denne er for deg som liker følelsen av å b ruke en vanlig sjampo

Skjønner at jeg ikke er særlig kjent med shampoo, for det der skjønner jeg ikke hva betyr.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 09:36   #4
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legekontor som har telefontid EN TIME OM DAGEN! Tror dere ikke vi har annet å gjøre enn å ringe?!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 10:47   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Legekontor som har telefontid EN TIME OM DAGEN! Tror dere ikke vi har annet å gjøre enn å ringe?!

Sånn har de det på mitt legekontor også, men de har en veldig fungerende app hvor jeg kan kontakte legen og da får jeg raskt svar.

Gammel 08-02-21, 19:47   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sånn har de det på mitt legekontor også, men de har en veldig fungerende app hvor jeg kan kontakte legen og da får jeg raskt svar.

Dette er ikke fastlegen, men hudlegen. Jeg måtte flytte timen til Ville fordi hun er i karantene, og fikk ny time OM EN MÅNED! Etter å ha venta i TO MÅNEDER etter henvisning.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 20:10   #7
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Du må skjelle dem ut og si det er på tide at de tar i bruk digitale løsninger. Gjerne det opplegget staten har tilrettelagt for (helsenorge.no?). Unnskyld for løsningsforslag. Mutter'ns legekontor presterte å si det ikke var sikkert nok. IDDIÅT, hva tror de liksom?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 09:58   #8
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Skjønner at jeg ikke er særlig kjent med shampoo, for det der skjønner jeg ikke hva betyr.

"Vanlig" sjampo (jeg endte visst opp med den skrivemåten) skummer mye mer enn denne her "liksom"-sjampoen, som vel i stor grad er det som i de fleste andre sammenhenger ville vært omtalt som en "balsam".

Men altså. Ett pump gav meg sjampo på størrelse med en femkroning. Jeg tror jeg måtte gjennom 15 pump for å få nok til hodebunnen. Og kom ikke her med at jeg trengte ekstra mye fordi jeg er tykk i hodet. Det kan meget vel være jeg er tykk i hodet, men det påvirker likevel ikke hodebunnsoverflaten. SÅ DET SÅ!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 21:30   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat no. Nokre såkalla luringer i skulesektoren i kommunen. Førebuing til eit dialogmøte, der fau skal sende ut to spørsmål til foreldra, der me i fau skal presentere svara i ei fin ordsky, seinare. Og spørsmåla er slik formulert at det igrunn berre er ros som kan bli gitt. Eg vil ikkje ha ros, eg vil ha ha ÆRLIGE svar

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 08:15   #10
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

En røykvarsler.

Som går av.

Den piper infernalsk.
Akkurat til du har satt deg opp i senga. Ikke lenge nok til å finne ut hvilken.

Sånn i 2-3 tiden på natten.

Andre natt på rad.

Nei, der brenner ikke i huset. Da skulle jeg lettere tilgitt at den vekker oss. Jeg trodde mannen fant ut av det i går. Han hadde glemt det helt til den gikk av igjen i natt. (og han må jo stå opp og sjekke om det faktisk brenner)

Gammel 09-02-21, 09:13   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så kjipt!

Her var mannen oppe klokka tre og lette etter røykvarsleren som peip fordi batteriet var flatt. Det tar litt tid å finne ut hvilken av de sju som piper når den piper helt uregelmessig.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 09:37   #12
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

All medkjensle, Malama. Støvsug de om dere ikke har gjort det. Eller kvitt dere med den som gjentatte ganger løses ut til tross for støvsuging, vasking uten kjemikalier og andre gode tips. Vår var på strøm, så var ikke batteriet heller. Det er dritkjipt å våkne i beredskap flere netter på rad.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 09:39   #13
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Når vi bare finner ut hvilken det er, er det meget mulig den ryker ut ja. Bytte batterier og støvsuge dem tenker jeg vi med fordel kan gjøre med helge gjengen.

En får opp pulsen litt da, særlig første dagen. Andre natta ble det mer irritasjon.

Gammel 09-02-21, 11:41   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Husk at røykvarsleren også går ut på dato og ikke bare batteriet.
https://dinside.dagbladet.no/bolig/r...-dato/68846244

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 11:51   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Husk at røykvarsleren også går ut på dato og ikke bare batteriet.
https://dinside.dagbladet.no/bolig/r...-dato/68846244

Jeg NEKTER å tro at det er umulig å lage slik teknologi som varer. Makan! Svindel!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 11:45   #16
Malama

Malama sin avatar

Standard

Godt poeng, jeg har jo til og med kjøpt inn noen nye (ikke nok til bytte alle, men det var noe med at vi tok i bruk et ekstra soverom så vi satte opp en til, og jeg kjøpte vel en trepaking som kan kobles sammen) så derved tenker jeg at vi kanskje burde bytte alle sammen, og koble ALLE sammen.

Så kan den vekke HELE huset med sine nattlige alarmer, om den først skal drive på sånn

Første natt våknet bare jeg og mannen, i natt våknet to av ungene også.

Gammel 09-02-21, 11:47   #17
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ALT blir satt for høyt opp/langt inn i skapene til at jeg rekker opp/inn. Og må klatre på stol eller kjøkkenbenk for å få tak i det jeg skal ha. Eller spørre om hjelp fra de lange i familien. Mannen min er en "rydder" på 1.90 med apearner, og han glemmer at jeg er stutt og butt med korte armer

Gammel 09-02-21, 14:18   #18
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Den gang DA, hver gang NÅR!

Jeg TAR feil, jeg har ikke feil!! (Eller... jeg kunne hatt feil, men heldigvis har jeg ingen Det er i så fall ydmykhet jeg mangler )

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 17:10   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

IKEA kan ikke kontaktes via nettsiden, og telefonkøen er lang som et vondt år.

Gammel 09-02-21, 18:28   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NÅ er jeg så INNI H*$#%#$ LEI av at folk ikke kan skrive!!

Det heter smittevernregler og engangsbeløp og sommerferieplaner og ikke smittevern regler, engangs beløp og sommer ferie planer.

FOR FANDEN!!!!!

Vi skriver ord sammen og lager sammensatte, fine ord på norsk.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.