|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)30 millionar for ein leilighet med to soverom!?!
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Aarrrrgh... Nå fikk til og med jeg lyst på hytte!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)
...og jeg leste bedehus i stedet for badehus
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
Sikkert forbrenningstoalett.
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Litt over 200 kvm på 1,3 mål tomt i Åros. Bygd i 1935 og teknisk oppgradert. 20 meter fra vannet, med annekset Purkerud og badebrygge. Men langt til togstasjonen i Røyken og langt til båten i Slemmestad.
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har sett det. Drømmehus.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Urinalet? Mener du utslagsvasken på kjøkkenet? |
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Ikke retro-vasken på kjøkkenet, men tisse-vasken på badet. Måtte laste opp salgsoppgaven for å sjekke det Tjorven sa, og ganske riktig: |
![]() |
![]() |
#10 |
Kom ut av tellinga.
|
Vel. Urinalet er kobla på samme rør som dusjen, så jeg tenker det er en hjemmefiksa måte å få til at "alle menn må tisse i skogen" på en hytte uten skog.
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg skjønte ikke helt at dette var en hytte. Men siden urinalet ble omtalt, så innså jeg at det ikke var noe ordentlig bilde av doen. Og det bittelille utsnittet jeg ser av en do tyder på at det er en cinderella forbrenningstoalett; og da er det plutselig en hytte allikevel. Selv om den er veldig mye større enn leiligheten vår.
![]() |
#12 |
Licence to thrill
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Ja, noen eiendommer har eget kapell, så hvorfor ikke bedehus!! |
![]() |
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Hvorfor ikke bedehus, ja? |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Å, herregud, det er der jeg skal bo når ungene har flyttet!!!
#15 |
Licence to thrill
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Blitt mye eiendom her, så hva med en rosemalt mc signert av kunstneren? Burde ikke denne være med i en episode av Rådebank? Om ikke annet, så som statist? |
![]() |
![]() |
#17 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Jeg må bidra med denne godbiten:
#18 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Oioi, er den ennå ikke solgt? Må vel være et år siden jeg så den første gang... |
![]() |
![]() |
#19 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Ja, jeg tenkte det samme Sweetie. Tror det var nettopp her den ble delt for en god stund siden. Virker litt usannsynlig at evt nye eiere skal flytte allerede så vil tro den ikke ble solgt nei. Jeg skjønner jo at dekorasjonene er too much for de fleste, men trodde likevel ikke at folk flest lot seg skremme av å måtte male og fikse litt før de flytter inn.
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tenker at prisen er alt for høy for en leilighet hvor absolutt alt må males/fikses. Jeg tror dessverre at denne ikke akkurat treffer et stort segment av kjøpere slik den fremstår nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
|
|