Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 18:30   #941
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Findus pytt i panne med speilegg oppå.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv  
Gammel 01-12-10, 18:35   #942
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mikset sammen en god torskeform i dag. Kjempegodt, men det ble litt lite fisk. Jeg brukte en pakke gourmettorsk, der er det 6 biter, og de var ganske små, så det ble litt lite. Men vi hadde masse grønnsaker til, samt poteter og smeltet smør.

Jeg har gått rundt og hatt veldig lyst på hjemmelaget pizza hele uka, så jeg vurderer å lage det i morgen. Skal egentlig ha det på fredag når et vennepar kommer til oss på kvelden, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.

Gammel 01-12-10, 20:07   #943
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Lurer på om vi og tar pizza på kvelden i morgen. E skal jo ha selskap på ettermiddagen, så da blir det pølser i brød.

Gammel 02-12-10, 10:28   #944
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går ble det middag-kvelds; stekte grove baguetter og fylte med smør, salat, ost, skinke, paprika og mais.
Idag: Medisterpølse, poteter, brun saus og surkål

Gammel 02-12-10, 10:43   #945
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Pinnekjøtt! Julebord i dag. (selv om jeg ut i fra erfaring med spisestedet vet at det er akkurat passe godt, nærmer seg ikke ordentlig pinnekjøtt som vi får på Vestlandet. )

ingling er ikke aktiv  
Gammel 02-12-10, 21:32   #946
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Chili con carne.

Den ble ikke supergod, så jeg må skjerpe meg neste gang. Finne ny oppskrift, og muligens også følge den. () Det ble først altfor sterkt i dag, og så ble den vannete og litt rar etter at jeg heiv oppi litt kokosmelk for å dempe smaken.

Olive Oyl er ikke aktiv  
Gammel 02-12-10, 22:23   #947
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En slags kyllinggryte med mye spennende tilbehør kjernesunn mat

(les mer i bloggen min (ikke rukket å legge ut oppskift, men bilde)

Nip er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 12:05   #948
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Igår ble det fullkornsspaghetti og hj.laget tomatsaus med kyllingpølser.

Idag er det taco!

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 15:17   #949
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Fredag i dag, ja?

Fredagstacosalat!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 15:44   #950
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har spist hjemmelaget taco med kyllingkjøttdeig og guacamole

Jeg spiser det bare som en salat

Nip er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 15:47   #951
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får et vennepar på besøk i dag og skulle egentlig ha pizza, men så kom jeg på at mannen min spiser jo ikke det (lavkarbo) så det blir tacolåda i stedet, med nachoschips (ostechips til mannen), guacaole, rømme og salsa.

Gammel 03-12-10, 16:25   #952
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Mann jobber sent i dag så jeg har laget meg blomkålsuppe som det er ingen andre i familien som liker, og eneste suppa jeg liker,uten om pølsesuppe(nei lappskaus med kjøtt i er ikke noe godt) ,japp vi er sære:P

Ungene har ønsket pølse med brød hele uka så det har de spist

Gammel 04-12-10, 18:06   #953
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har spiste risengryns grøt alle sammen. Når jentene har lagt seg skal jeg og mannen ha kylling fylt med mozarella, soltørkede tomater, oliven og basilikum med spinatris - verden beste rett

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 04-12-10, 18:09   #954
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Vi skal ha taco, søs og samboeren kommer og.

Gammel 04-12-10, 18:28   #955
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde fredagstaco i går, i dag spiser jeg restene som en slags salat og plusser på med masse avocado.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 04-12-10, 20:43   #956
Nip

Standard

Spist fiskegryte hos pappa

Nip er ikke aktiv  
Gammel 05-12-10, 10:22   #957
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi skal ha kalkun i dag!

ingling er ikke aktiv  
Gammel 05-12-10, 10:42   #958
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Får Oslo-besøk i dag og skal ha stekt juleskinke godt tilbehør, og så vurderer jeg riskrem til dessert. Med mandel i.

Gammel 05-12-10, 11:37   #959
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

I dag blir det pinnekjøtt med kålrabistappe (pittelitt), rødkål (pittelitt), blomkål (lavkarbo) hos mine foreldre.

I går hadde jeg entrecote med stekte grønnsaker.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 05-12-10, 11:56   #960
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Hjemmelagd kjøttsuppe av svineknoke, med kålrot, sellerirot, potet, gulrot, purre, kjøttpølser og kjøttboller.

Frøydis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.