Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 18:38   #961
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jimmy Choo



Lekre!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 21:19   #962
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Da ble det denne på tilbud.
Min første dunkåpe!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 10:08   #963
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Denne, i grått ble med meg hjem. Veldig fiiin.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 13:51   #964
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Nessie: hvor har du kjøpt den lekre vesken?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 14:20   #965
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Nessie: hvor har du kjøpt den lekre vesken?

Bubbleroom.no
Det er Friis C.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 14:24   #966
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Denne i grå. Halv pris på tante bruun.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 15:16   #967
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.077
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Denne, i grått ble med meg hjem. Veldig fiiin.

Å Herlighet! Hvilket merke er det?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 15:59   #968
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Litt ullklær:



Christa er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 16:08   #969
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Denne i grå. Halv pris på tante bruun.

Ååå den likte jeg. Tante Bruun fant jeg da jeg søkte men fant ikke noen link til denne kjolen eller andre klær? Kjøpte du den i selve butikken?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 16:30   #970
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Ååå den likte jeg. Tante Bruun fant jeg da jeg søkte men fant ikke noen link til denne kjolen eller andre klær? Kjøpte du den i selve butikken?

Jeg har lagt de til på Facebook og der la de ut at de hadde 50% på disse og sms en kunne sende mld til for å høre. Ringte for betaling og adresse.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 18:23   #971
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Honda: Cream.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 22:28   #972
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Cardigan fra Claire. Kjøpte i mørk blå, men må vise i denne fargen eller så syntes ikke mønsteret. Den er mye finere i virkeligheten syntes jeg. Formstrikket i ryggen og, så den sitter ikke som en sekk.

Vedlagte bilder
Filtype: png Screen Shot 2011-11-19 at 10.27.12 PM.png (108,4 KB, 24 visninger)
Filtype: png Screen Shot 2011-11-19 at 10.31.21 PM.png (124,6 KB, 23 visninger)
Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-11-11, 02:40   #973
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Så utrolig mye fint dere finner

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 10:05   #974
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Alle julebordkjolene jeg har kjøpt hittil er blitt levert tilbake. Snakk om å være ubesluttsom.

Jeg prøver en siste gang og har bestilt denne:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 13:18   #975
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.272
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har vært på shopping i Stockholm i helgen. Til å ikke skulle handle kjøpte jeg mye, bla en julebordkjole på Esprit jeg ikke kan finne bilde av og luksuskjøpet til meg selv, denne jakken i grått.

Nudie Tube Kelly - ny for meg - en i mørk blå og en i grå


Og varme vintersko til kalde dager

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 17:18   #976
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Lykke til i jakten på den perfekte julebordkjole, kokosbolle.

Jeg har kjøpt denne silkekjolen på Markedsplassen og den er ordentlig fin. Litt mørkere og ikke fullt så blank som på bildet, og jeg knytter den løst bak istedet for i livet. Nå har jeg også holdin-underkjole etter mye strev og nær-skulder-ut-av-ledd i et par prøverom.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 17:59   #977
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Bubbleroom.no
Det er Friis C.

Skal, skal ikke...
Den var kjempefin, har veldig lyst på denne vesken!

Ema er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 18:37   #978
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Hvorfor kommer jeg ikke inn på markedsplassen? Må jeg ha et visst antall innlegg først?

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 18:40   #979
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.434
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hvorfor kommer jeg ikke inn på markedsplassen? Må jeg ha et visst antall innlegg først?

Ja, det må du. Se her.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 18:43   #980
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det må du. Se her.

Åh så kjedelig. Jeg kunne gjerne tenke meg å kjøpe, ikke nødvendigvis selge.

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no