Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-07, 21:42   #961
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Kjøpt disse både i sort og hvitt, forelsket meg helt i dem

Stilige, Valentina ! Men ikke til langdistansegåing, skulle jeg tro.

Jeg fikk tatt meg sammen og bestilt en Odd Molly tunika over nettet. Måtte bare innse at jeg nok ikke ville finne den på salg (ihvertfall ikke i min størrelse):



Dessuten kjøpte jeg også en langermet topp, en jakke i knallfarger, og brune shorts på salg hos Madonna. Jakken og toppen er fra Savage Culture, et spansk merke som jeg er veldig glad i:



Tidligere var jeg også innom salget hos Mexx, hvor jeg kjøpte en brun langermet skjorte og en beige jakke.

Nå er jeg forsynt til sensommeren og høsten.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 02-07-07 kl 22:03.
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 02-07-07, 21:51   #962
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Stilige, Vimjer ! Men ikke til langdistansegåing, skulle jeg tro.

Jeg fikk tatt meg sammen og bestilt en Odd Molly tunika over nettet. Måtte bare innse at jeg nok ikke ville finne den på salg (ihvertfall ikke i min størrelse):



Dessuten kjøpte jeg også en langermet topp, en jakke i knallfarger, og brune shorts på salg hos Madonna. Jakken og toppen er fra Savage Culture, et spansk merke som jeg er veldig glad i:



Tidligere var jeg også innom salget hos Mexx, hvor jeg kjøpte en brun langermet skjorte og en beige jakke.

Nå er jeg forsynt til sensommeren og høsten.

Hehe, nei de er vel egentlig ikke til langdistanse Jeg skal bare trippe rundt og se sånn smådeilig ut i dem . Er forresten helt håpløs når det gjelder fornuftige sko - jeg liker best platå og høye hæler .

Livet er for kort for fotformsko .

Mor hadde også fått seg nye sko, og mente bestemt at jeg burde få meg noen sånne, for de var sååå behagelige (i motsetning til det hun antok mine var). Hallo! Ok, min mor er ikke verdens mest håpløse i klesveien, alderen tatt i betraktning, men å vasse rundt i samme sko som en dame på 60+. Tror ikke det .

Forresten, jeg ELSKET den toppen du har kjøpt! Gleder meg så sinnsykt til puppene mine er halvert, slik at jeg kan kjøpe mønstrede topper, og topper som er laget i annet enn stretch.

Tre uker igjen nå....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 02-07-07, 22:06   #963
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Svar på prikk fra Ophelia:
Disse er kjøpt i en butikk her i Houston, så jeg vet ikke hvoe de fåes kjøpt i Norge. Men det er Skechers, og det har de vel rundt omkring?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 02-07-07, 22:30   #964
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Svar på prikk fra Ophelia:
Disse er kjøpt i en butikk her i Houston, så jeg vet ikke hvoe de fåes kjøpt i Norge. Men det er Skechers, og det har de vel rundt omkring?

Mange takk for svar.

Er på desperat skojakt om dagen, men finner ingen jeg liker.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv  
Gammel 02-07-07, 23:03   #965
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Svar på prikk fra Ophelia:
Disse er kjøpt i en butikk her i Houston, så jeg vet ikke hvoe de fåes kjøpt i Norge. Men det er Skechers, og det har de vel rundt omkring?

Jeg husker da jeg var i USA, hvor fine skechers-sko de hadde der. (og til OK pris, ikke minst) - Her i Norge er det stort sett skate-sko i det merket.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 02-07-07, 23:44   #966
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Ny kjole med ammevennlig knepping foran - halv pris (kr 200) på JC, av alle steder! Denne har jeg faktisk kikket på siden vi bodde i Sverige i februar, så da er det litt moro å finne den på salg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 11:42   #967
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

HAr shoppet på nett i dag

Hos Net-A-Porter denne vesken



Josefssons

Denne jakken


Bukse

Bluse


Silkeskjerf

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 11:44   #968
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Angelique: Den skjorten var lekker!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 11:48   #969
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.201
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Var på salg på Okaïdi i går og kjøpte bukser til storebror. De har litt smale modeller. Det ble 3 bukser (med strikkstramming i livet) og en genser til ham og en til lillemann. Så nå kan det hende at buksene sitter oppe og ikke halve rumpa synes.

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 11:50   #970
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Angelica, hvorfor kjøper du bluser når du ikke liker å gå i dem? :humrer:



Vi har shoppefri måned. Sparer til ferien vi skal på om 5 dager! Det har klødd i fingrene så lenge nå. Så jeg gleder meg masse til ferien!

Azi er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 12:12   #971
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Angelica, hvorfor kjøper du bluser når du ikke liker å gå i dem? :humrer:


Bluser uten krage eller snipper går helt supert , slik som denne

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 19:24   #972
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Stilige, Valentina ! Men ikke til langdistansegåing, skulle jeg tro.

Jeg fikk tatt meg sammen og bestilt en Odd Molly tunika over nettet. Måtte bare innse at jeg nok ikke ville finne den på salg (ihvertfall ikke i min størrelse):



Dessuten kjøpte jeg også en langermet topp, en jakke i knallfarger, og brune shorts på salg hos Madonna. Jakken og toppen er fra Savage Culture, et spansk merke som jeg er veldig glad i:



Tidligere var jeg også innom salget hos Mexx, hvor jeg kjøpte en brun langermet skjorte og en beige jakke.

Nå er jeg forsynt til sensommeren og høsten.

Akkurat de fargene er bare utrolig flotte

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 21:05   #973
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.201
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Vi har vært på XXL og handlet inn til ferien vår i dag.

Vi kjøpte:



Denne til meg (den modellen fikk meg til å se tynnest ut ):


Denne til mannen:


Disse til lillemann:


Denne + sykkelbukse til storebror:


Til slutt fikk mannen ny regnbukse.

Nå mangler vi telt, noe å koke mat på, sovepose, liggeunderlag m.m.

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 21:21   #974
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Måtte bestille litt fra Danmark igjen:

Til Aurora

Det røde:


Til meg

Dette kom allerede i går! I tillegg til at det var på salg, slapp jeg moms iom. at jeg bestiller fra et ikke-EU-land, så det ble ikke dyrt i det hele tatt. 6 dager over dammen synes jeg er bra!
www.eviggladogtusindben.dk
Og klærne er minst like nydelige som på bildene.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 23:00   #975
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Akkurat de fargene er bare utrolig flotte

Ja, det syntes jeg også. Var egentlig ute etter toppen i rød med brunt, men denne her syntes jeg så endda stiligere ut. Jeg går nesten automatisk etter brunt og rødt, så det blir fint med litt avveksling. Cara sendte aldri beskjed om forsalg, og nå er jeg liksom forsynt. Jeg fikk dog tak i en lekker Replay skjorte til Dibmann hos Paul og Pauline. Betalte så mye som 200 kr !

På torsdag skal jeg til syersken i Drammen, se om hun kan sy et ekstra stykke stoff i livet på 2 par bukser. De er så flotte ellers, men å gå rundt med "muffin top" er bare .

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 04:08   #976
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Mannen dro meg inn på Urban Outfitters på vei hjem fra Tapasrestaurant i dag, og det er en butikk det ikke er mulig å gå tomhendt ut fra.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 08:04   #977
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Ja, det syntes jeg også. Var egentlig ute etter toppen i rød med brunt, men denne her syntes jeg så endda stiligere ut. Jeg går nesten automatisk etter brunt og rødt, så det blir fint med litt avveksling. Cara sendte aldri beskjed om forsalg, og nå er jeg liksom forsynt. Jeg fikk dog tak i en lekker Replay skjorte til Dibmann hos Paul og Pauline. Betalte så mye som 200 kr !

På torsdag skal jeg til syersken i Drammen, se om hun kan sy et ekstra stykke stoff i livet på 2 par bukser. De er så flotte ellers, men å gå rundt med "muffin top" er bare .

Så den i rød med brunt hos Cara og den var nydelig den også

Skulle vært hos sydamen jeg gså med et skjørt (bytte glidlås) Jeg har hverken tid eller ork til å begynne med det selv

Vesken jeg bestilte i går i 12 tiden er allerede ankommet Gardermoen
Det går vanvittig raskt fra Net-A-Porter
Har den imorgen tenker jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 08:58   #978
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vesken jeg bestilte i går i 12 tiden er allerede ankommet Gardermoen
Det går vanvittig raskt fra Net-A-Porter
Har den imorgen tenker jeg

Ja, servicen fra Net-a-porter er det ikke noe å sie på ! Bare litt synd at DHL ikke riktig gidder komme ut til min side av elvebyen.

Snasen taske, forøvrigt !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 09:05   #979
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Ja, servicen fra Net-a-porter er det ikke noe å sie på ! Bare litt synd at DHL ikke riktig gidder komme ut til min side av elvebyen.

Snasen taske, forøvrigt !

JA det er mye grått på vesken og til høsten kommer det mye sort og grått
M-Shoes får inn grå MJ boots til høsten som jeg skal ha (de ringer meg når de er ankommet)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 09:40   #980
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden


den toppen

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no