Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 21:27   #961
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 21:47   #962
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg gikk visst glipp av det morsomme her

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 21:48   #963
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

*fniser hysterisk*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 21:50   #964
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordmødre

Godt å live opp kvelden din da

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 21:51   #965
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Det skal ikke så mye til.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 22:22   #966
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg gikk visst glipp av det morsomme her

Det morsomme her var vel tanken på å kjøpe se og hør

Marge er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 09:46   #967
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.971
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det morsomme her var vel tanken på å kjøpe se og hør

Man kan da bestille time hos tannlegen.

banana er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 09:51   #968
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Nå er jeg litt sur fordi jeg ikke klarte å la være å se Jordmødrene på nett i forrige uke. Hele onsdagskosen er jo borte.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 09:53   #969
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Tenkte kanskje noen er interessert i å lese om Silje og William i denne ukens Se og Hør For en nydelig gutt!!

Da tror jeg denne er litt mer attraktiv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 20:12   #970
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.990
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg har prematur 2-åring og gråter hver gang jeg ser premature i denne serien og i sted da de ga ene trillingen O2... :vekker gufne minner:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 21:03   #971
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Om det blir en neste gang, så blir det automatisk ks, men jeg kommer til å forhøre meg om å få med enten henne eller Arona.


Du er ikke noe særlig god, da.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 21:20   #972
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jordmødre

Inagh: Så du dagens program?
Han legen der er han engelen vet du. Han du ikke visste hvem var.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 22:59   #973
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.823
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Inagh: Så du dagens program?
Han legen der er han engelen vet du. Han du ikke visste hvem var.

Tenkte på det da jeg så ham, faktisk!

Ellers så jeg Liv Unni-jordmoren i gangene på sykehuset i går da jeg var der en tur med Lillemann.
Hadde litt lyst til å gå bort til henne og fortelle at det var hun som tok i mot ham, men turte ikke.

Sippa som vanlig i kveld, jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 22:59   #974
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Du er ikke noe særlig god, da.

Det vil være flott og godt å ha med seg en jordmor man kjenner fra før og har tillit til.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 23:02   #975
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå er jeg litt sur fordi jeg ikke klarte å la være å se Jordmødrene på nett i forrige uke. Hele onsdagskosen er jo borte.

Det burde være mange, mange flere episoder!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 23:03   #976
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.823
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det burde være mange, mange flere episoder!

Kommer til å savne den serien, ja.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 23:05   #977
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Like greit at den er slutt, for nå har tråden straks nådd 1000-innleggsmerket.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 23:10   #978
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.107
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg sparte på episode seks og ønsker meg mer.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 11-10-07, 00:36   #979
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jordmødre

Jaja...

Dette var den første episoden jeg fikk med meg.
Alle tre ungene så den og de var helt med..
Hadde masse spørsmål underveis.

Keisersnittet var de veldig opptatt av siden minstemann ble tatt med k-snitt.
De fikk se arret mitt og de synes det var spennende.

Minsten på 4 ville ikke legge seg da han ville se flere babyer komme ut av magen..hehehe..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv  
Gammel 11-10-07, 00:39   #980
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jordmødre

Det var en flott serie - og gud som jeg har grått meg gjennom den!

:følesesmessig vrak:

 
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no