|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#961 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02
En av grunnene er at EasyAccess ikke er låst innefra når døra er låst, hvis du skjønner. Altså er du ute og døra er låst, så kommer du ikke inn, men er du inne og døra er låst, så kan man likevel åpne den.
#962 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Kan man ikke låse døra fra utsiden?
#964 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi har en yale elektronisk lås hjemme, ble installeret av meg på 2 timer sånn ca. Brukte you tube video og solgte deretter delene til tilpassning til døren som vi ikke trengte, på finn til glede for noen andre.
#965 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi flytter også til en blindgate, i et temmelig tettbefolket område, så jeg føler liksom ikke noe voldsomt behov for alarm. Et innbrudd vil være veldig synlig. Det dyreste vi har er nok el-sykler, og de må uansett stå i en bod i hagen, så det vil ikke hjelpe med alarm.
![]() |
#966 |
Klar
|
Jeg kjøpte en mann fra Luado som installerte den. Selv han knotet litt. Jeg måtte også bytte en liten del, og knotet enda verre selv. Hadde aldri klart hele byttet på egenhånd! |
![]() |
![]() |
#967 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi vil ha, men tviler på at vi klarer å montere selv.
#968 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02I dag lurer jeg på en muligens ganske stor ting som ingen vel helt kan svare på pr nå... konsekvensene av disse.... kan vi kalle det fredsforhandlingene som pågår rundt Ukraina, uten Ukrainsk medvirkende da...
#969 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Det var et stort spørsmål, Malama. Det er skremmende.
#970 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Ja, stort og skremmende. Men det er det jeg lurer mest på i dag. Sånn i tillegg til hvordan jeg skal ha huset klart til en overnatting i morgen, når jeg egentlig sliter med å få det klart til bursdag på lørdag.
#971 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på det Malama lurer på. Og så lurer jeg på om mr. the art of the deal blir lurt trill rundt av russerne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#972 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hvem vet, men Russland har mannen som kjøpte trumps hus i Palm Breach i 2008 og reddet Trump fra å gå konkurs, så tror det her kom.er til å gå mest utover alle andre enn Rusland og Trump |
![]() |
![]() |
#973 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Det hadde jeg glemt så nå ble jeg ennå mer bekymret. |
![]() |
![]() |
#974 |
Introvert optimist
|
Det er fordi han er dum som et brød. Ikke noe hokus pokus der.
#975 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02I dag lurer jeg på hva i alle dager man har på seg på "afterski" som slett ikke er afteski, men et VM-arragement på et ellers fasjonabelt sted, nærmere bestemt Palmehaven på Britannia. Vi har fått invitasjon og billetter gjennom jobben til mannen, og skal tydeligvis dit på torsdag. Det er dette arrangementet jeg snakker om:
Hva ville du hatt på deg? Penklær eller skiklær? Moonboots og pelsvest?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-02-25 kl 15:07. |
![]() |
![]() |
#976 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hmm, mulig for en av dere å snike titte dag eller imorgen hva folk har på seg??
#977 |
Semiaktiv
Torsdag er første dagen. Når vi skal dit.
#978 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Oj, den var ganske vanskelig å kle seg til. Jeg tror jammen meg jeg hadde sneket meg inn og sjekket jeg, også. Men samtidig er vel de som kommer i morgen kanskje litt mer VIPs? Som har vært eller skal på åpningsseremonien... Her må du absolutt rapportere etterpå! Eller spørre Jan Thomas. |
![]() |
![]() |
#979 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Som sagt, torsdag 27. er første dagen. Så da må vi i tilfelle stå der i bakgrunnen og se på hva folk har på seg når de kommer, også løpe hjem og skifte i full fart hvis vi har bommet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-02-25 kl 13:48. |
![]() |
![]() |
#980 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Jeg har sendt en PM til en som kanskje kan hjelpe. Men regner med at du ikke har tenkt å fly på shopping, så vi får se hvor hjelpsomt svaret blir. |
![]() |
![]() |
|
|