|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #15Jeg har heller ingen problemer med å forstå at det kan være lett å tro på Listhaugs fremstilling av Oslo som et område hvor befolkningen lever i akutt livsfare på grunn av vold, trusler, ran osv. hvis man sjelden/aldri er her. Uten at man på noen måte er rasist av den grunn.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #15
Det er også sant, men jeg tror det oppleves som mindre akutt eller relevant, særlig i et lokalvalg. Altså at det kan godt hende de tror på det, men at det ikke er det som drar dem til stemmeurnene. Men kanskje at de ikke blir like skremt/avskrekket av Sylvi som de "burde blitt"?
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #15
Hmm, nå hr ikek jeg for vane å spørre folk om det, men jeg oppfatter det ikek som om folk rundt meg tror oslo er skitfarlig, altså. Heg så en sak på vg om "er oslo farlig" v faktisk.no og tenkte bare "hæ, hvem har sagt et?" (for jeg leser vel generelt ikke det listhaug sier, er det hun som har sagt det altså?)
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #15Ja, det er noe i det altså.
|
|
#5 |
|
|
Sv: Gruffetråd #15Det varierer nok, jeg har har møtt flere som stemmer FrP lokalt fordi lokalpolitikere har en viss makt over hvor mange asylsøkere som blir bosatt i kommunen, om de skal ha asylmottak og slike ting. Uten at de er rasister altså, men er redde. Og redde for å bli overkjørt av «makta i Oslo».
|
![]() |
|
|