Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 15:07   #961
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Hvor lang tid går det før det som er klar til å høstes visner?

Like lang tid som det har brukt på å bli klart.

Gammel 17-04-09, 15:33   #962
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Har ikke Inter vært innom her? Jeg har vært borte i hele dag.

Gammel 17-04-09, 15:36   #963
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Nei, har ikke fått noe beskjed inne på FT heller, så da kan de som vil ta seg turen over.
Jeg må bli kvitt dette så jeg får satt nytt.

Gammel 17-04-09, 15:38   #964
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Fibi høstet kaffen.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

må jo sjekke høstingen min.

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg har noe poteter og mais

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg kjøpte meg en silo

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har 27 lapper med solsikker og et par med havre og 5 potetlapper

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg har en del poteter nå.

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

MaRO: Kan eg få høste potetene og plommene dine?

Denne tråden er helt absurd for den som ikke er med selv! Dere er noen fine bondetupper må jeg si!

Gammel 17-04-09, 15:43   #965
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Er jeg nødt til å gå til ukjente for å få hjelp altså.

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Denne tråden er helt absurd for den som ikke er med selv! Dere er noen fine bondetupper må jeg si!

Gammel 17-04-09, 15:44   #966
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Det dukket opp en kjekk kar med blått hår. Satte han på jobben jeg da.

Gammel 17-04-09, 15:55   #967
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Oi, den hadde jeg ikke sett.

Jeg har noen potetlapper som kan høstes.

Sist redigert av kisha : 17-04-09 kl 16:01.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 17-04-09, 16:04   #968
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som prater til meg på åkeren min uten å få respons; jeg er ikke overlegen eller noe altså. Jeg er bare på andre nettsider eller borte fra pcen og så ser jeg dere for sent, hehe. Svarer jo når jeg er der. Måtte bare si fra, for det har vært endel innom i dag og sagt noen fraser, uten at jeg har svart.

Gammel 17-04-09, 16:05   #969
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har noen potetlapper som kan høstes.

Ingen interesserte?

Gammel 17-04-09, 16:09   #970
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar ikke jobber fra dere, bare gir Jeg prostituerer meg, om lysten til å høste tar overhånd

Jeg tror jeg har gjort en feil i møsteret på åkeren min i natt...huff...får se hvordan det blir når det vokser opp

Gammel 17-04-09, 16:10   #971
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Urt da! Du må rydde gården din snart.

Gammel 17-04-09, 16:25   #972
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg driver å flytter lappene min for å få det linjerett, men det er visst helt umulig. Jeg treffer jo ikke.

Gammel 17-04-09, 16:27   #973
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster har fått låne farens FB-profil for å være med i Farm Town. Så nå sitter vi på hver vår pc og høster hos hverandre.

Men Majsa sendte meg et kirsebærtre som aldri kom fra. Også jeg som har så lyst på akkurat kirsebærtrær!

Gammel 17-04-09, 16:32   #974
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Storesøster har fått låne farens FB-profil for å være med i Farm Town. Så nå sitter vi på hver vår pc og høster hos hverandre.

Men Majsa sendte meg et kirsebærtre som aldri kom fra. Også jeg som har så lyst på akkurat kirsebærtrær!

Kan sende deg kirsebærtre når jeg får gitt gave igjen

Gammel 17-04-09, 16:33   #975
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 17-04-09, 16:34   #976
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer fortsatt ikke inn på FB. Kommer til siden på en måte men den er bare blank.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 17-04-09, 17:47   #977
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Interference - Du må se å passe gården din selv! Var innom og raket hos deg, og jammen måtte jeg ikke både vanne og luke også. Ærlig talt, kvinne. Skal du ha gård, så får du ta deg av den selv, og ikke bare regne med at Gode Naboer fikser opp for deg når du ikke gidder.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 17-04-09, 17:56   #978
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Interference - Du må se å passe gården din selv! Var innom og raket hos deg, og jammen måtte jeg ikke både vanne og luke også. Ærlig talt, kvinne. Skal du ha gård, så får du ta deg av den selv, og ikke bare regne med at Gode Naboer fikser opp for deg når du ikke gidder.

*fnis* Tror hun er sliten etter å ha høstet mange solsikker i natt

Gammel 17-04-09, 17:57   #979
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mye mulig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 17-04-09, 18:14   #980
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg inne på farmen min, og det er litt å høste der, det bør tas snart også.

Viss ikke Knerten kan nå, vil noen andre?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.